Kurvebildli

  • Zitat

    Original von Porter11
    Stephan! Z 1. Bild, Hammmmer!! Das isch würkläch richtig genial gschosse... mit allem drum und dran! Gfaut mir super! Isch sogar eis für aus Desktophingergrund!!!!!



    Danke! das lob lauft abe wie öl :face_with_tongue::grinning_squinting_face:
    was meinsch hani als desktop hintergrund!? :face_with_tongue:
    und sogar als avatar dank em spike!merci :grinning_squinting_face:

  • aso die strecki kenni ned metme schwarze töff voredrah. :mad: aso i dere kurve chönnte mer vo mer au mal belder mache :grinning_squinting_face: aber such gsehnds guet us. das met de zeche hanich ihm au scho gseit aber janu eimal göschene-airolo aso i maches be mer au so :grinning_squinting_face: susch ganz geili pics


    cu charlie


    ps wer hed gfötelet

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...


  • das mitem fuess schliife isch s einte. s angere isch, dass wenn d fuessbaue uf de raschte hesch eifacht vüu meh gfüeu füre töff hesch..
    bi mir nimmt s gfüeu scho widr ab weni nur no d zeche uf de raschte ha..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von $nail


    das mitem fuess schliife isch s einte. s angere isch, dass wenn d fuessbaue uf de raschte hesch eifacht vüu meh gfüeu füre töff hesch..
    bi mir nimmt s gfüeu scho widr ab weni nur no d zeche uf de raschte ha..


    gewohntheitssache war bei mri am anfang auch so aber nach ein paar runden in ADR wars als wäre ich nie anders gefahren

  • Zitat

    Original von Stephan



    Danke! das lob lauft abe wie öl :face_with_tongue::grinning_squinting_face:
    was meinsch hani als desktop hintergrund!? :face_with_tongue:
    und sogar als avatar dank em spike!merci :grinning_squinting_face:


    wäge dem bisch mitem grind gliich im gegeverchehr :hmpf: würd en car cho chönntsch dr grad nomal e ninja poschte + no en neue chopf dezue :face_with_tongue:


    Porter, moll, blitznschnell reagiere chasch au i dere position, das chan dr dä bösci gern bestätige :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Bilder vom Stephan sind echt geil. Könntsch natürlich me ligge, abr scheiss druff.. :face_with_tongue:


    Eifach genial, Hintergrund erkennt me ebe nit eso guet, es isch nit so scharf, abr grad denn sticht ebe de Stephan mit sim Kawa mega ins Aug...


    Geniali Bilder :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Han da au na was chlises....


    Movie


    Mini Usred: Han na scheissgummis druffe.... X(

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • isch das nid die kurve obe a bülach?


    chunt mer irgendwie bekannt vor...


    wenns die isch denn kenni sie sehr guet hehe


    da chasch mit der CBF d strass go verchratze mit de raschte hehe


    aber mit der gixxer nie meh gfahre..muesi mal wieder...wär ja ganz i de nächi vo de grillpartüüüü :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Nee, isch obe a Weinigen ZH :smiling_face:


    Und ich het mi grad schier vor versammleter Mannschaft im U ufd Schnurre gleit. Vor Publikum fahre will glernt sii...

  • Zitat

    Original von Chrigi
    Han da au na was chlises....


    Movie


    Mini Usred: Han na scheissgummis druffe.... X(


    hahaha weisch was ig bi mim für gümeli druffe ha gha? däm sägi nume holzreife... geit aber trozdem no rächt viu :winking_face:


    :Dark_Force, ds biudli vo Anneau isch arschgeil aber bim andere fahrsch ja fasch grad... gseht trozdem no iisiii us!

  • "Fasch grad" isch andersch!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Ja das isch d`Kurve oberhalb vo Bülach... Wohne ebe nume ca. 5 fahrminute devo entfernt. Die ander siite gege Embrach isch au geil zum fahre... mach denn mal na en Video vo dete.
    Betreffend Schräglag.... Naja woni de Video serscht mal gseh han bini vo mir recht entwüscht gsi.... han mers geiler vorgstellt...
    Betreffend Reife.... han vorne und hinde Metzler Roud (oder so ähnlich) druffe..... und die sind glaubs nid zum heize gmacht.... (seit emel min Mech) Probieres denn nechscht Saison mal mit anderne... ev. machi au chli breiteri druff denn die jetzige sind sehr wehnig "gschulteret" (seit mer glaubs eso....) :ugly5:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!