FOLGEN ohne dämpfer???

• wer isch scho mal mitemne topf wo de dämpfer mit schrube chasch use näh, ine gnoo worde??? (natürlich ohni de dämpfer..) ich mu wüsse was da so d folge chönd siii... :confused_face:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von Pogo
    Lueg emal da... ha das letschtens au gfröget
    https://www.toeff-forum.ch/thread.php?thr…16c8f003&page=1

Min mech hät noch gmeint, eine vo sine chunde wo mal so ine gno wode isch, hätt de töff chöne staala (sprich heilaufe), d'nummere abgä, neui müese vorfüere und hätt e puess übercho. Wivil de zalt hätt hätter allerdings nüme gwüsst.

uiuiui, ich ha ja sogar au no en biitrag gschriibe gha, aber voll vergässe.. :smiling_face_with_sunglasses:
    aber thx..

und het niemert so en dB tabelle?? bi mir staht zum biispiel bi 5700u/min 97dB.... was au immer das heisse söll.. ich denk das bi dere tuurezahl eifach nid lüüter dörfsch sie als die 97dB.. es staht bi eu all au ufem Rahme ufem schildli.. und denn chunds sicher druff aa wieviel du nach obe abwichig hesch.. jetzt mus es doch so en tabelle ge.. ich wür den mal go mässe ga.. :smiling_face_with_sunglasses:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Naja tabelle hin oder her... oni de eater bisch so oder so viil z'lut... drum händ die dinger ja au kei zuelassig...
    Mir persönlich isch es dä möglich ärger nöd wärt. Bin mer zwar au am überlege, en andere dämpfer drufzmache.... aber wänn'd dänn irgendwo ufere tur bisch und dä töff dänn staala törfsch, isch das wol nöd würklich witzig.... obwohl, de sound oni eater isch eifach killer.....

• Im Duke Forum hend's das au grad usdiskutiert. Goht zwar um Dütschland, dörft bi üs aber ähnlich si:

----------------------------------------

Man bekommt im Regelfall eine Anzeige wegen Erlöschen der Betriebserlaubnis und die Mängelkarte. Mängelkarte bedeutet tatsächlich, dass man die Duke dann bei einem Sachverständigen (TÜV) vorführen muss. Ist aber leider nicht so einfach, dass einfach der DB - Eater wieder reingeschraubt wird. Denn auf der Mängelkarte steht ja drauf, dass die Töpfe ohne DB - Eater gefahren wurden. Gemacht wird eine Vollabnahme, da ja die Betriebserlaubnis nicht mehr vorhanden ist.. Also Teuer...
    In den meisten Fällen ist es auch so, dass das Motorrad an Ort und Stelle auch Stillgelegt wird, da es ja ohne Betriebserlaubnis im öffentlichen Verkehrsraum nicht geführt werden darf.
    Schlimm wird es, wenn ein Unfall passiert. Wenn dort festgestellt wird, dass das Krad keine Betriebserlaubnis hat, wird sich die Versicherung sämtliche Zahlungen zurückholen... und dass kann schon einiges sein...
    Das mit der Versicherung ist aber auch das heftigste.
    Die Strafe für das Erlöschen der Betriebserlaubnis beträgt im Regelfall 50 Euro und 3 Punkte.

• ha grad mal uf 01 2167216 aglüte, dass sind die mobiele..

de het gmeint, musch öppe mit 1000.- Buess rächne, vorfüere und grad stahla... so idem rahme öppe..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• AUTSCH. Das lohnt sech ned werkli metemene ned abgnone topf em züg om z heize. Au wenn de ton halt abartig esch.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• isch de Devil eigentlich zueglah MIT dämpfer?? :confused_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.