Bestellung bei Alpinestars

  • Hüätu isch kakki bsteut... spitzbueb, di hüätu gits i däm fau nid! gäut hesch am mänti/zischti ufäm konto!


    Fürä räscht!



    [SIZE=4]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! ES HET KLAPPET!!!!!!! [/SIZE]

  • Jungs, hautät näch fescht......


    I ha der fax ja am friti (bi ihne donschtig nacht) abgschickt....


    ratet mau wasi geschter ha becho!


    Genau! mini nöie pilot power woni vo reifendirekt ha bstellt! :grinning_squinting_face:


    hehe nei seich! ha auso aues becho! d chleider si auso toooooop! arschgeil! der don bechunt sis cap haut hüt abe scho :winking_face:


    gruäss

  • genau...


    du chunsch ja nid uf anneau gäu!


    chöntet dir mir (die andere) no öi adressene gä? de muässi luäge wie mirs mache obis schicke oder obi mau äs grössers samschtigtürli mache!


    grunz

  • Ok


    hab die liste kontrolliert und leider ist nicht alles ok.... :arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch::arsch:


    Jay-B und Spike, eure sachen werden morgen verschickt! bitte adresse per pm senden falls ich sie noch nicht habe!


    Spike, der pully zip fleece ist in M gekommen und nciht in L! Sollte aber halb so schlimm sein denn ich hab selber das M und es ist recht, recht gross... falls es dir doch zu klein ist kauf ich dir den pully ab! aber ich denke der passt schon denn das M (nur von diesem Pully) ist recht gross!


    Cedi, sorry bei dir ist auch nicht alles ok! Ein Shirt ist in rot gekommen statt in schwarz! sieht aber geil aus!
    wenn du mir das geld überweisst sende ich dir die kleider! also! ab zur bank! :face_with_tongue:

  • Bad News:


    Ich hab nachträglich Post bekommen und riesen Augen gemacht:


    Einfuhrzoll/MWST Rechnung der DHL


    Nettobetrag: 70.00
    Vorlageprov: 8.00
    Admin. Kosten: 19.00


    Abgerundet: 97.00????


    Der Betrag geht an die DHL express in Genf... :hmpf:X(:wand::böse:

  • Zitat

    Original von Porter11
    Spike, der pully zip fleece ist in M gekommen und nciht in L! Sollte aber halb so schlimm sein denn ich hab selber das M und es ist recht, recht gross... falls es dir doch zu klein ist kauf ich dir den pully ab! aber ich denke der passt schon denn das M (nur von diesem Pully) ist recht gross!


    Hm egal, de passt wie aagosse :top:. Merci fillmal.


    Kack DHL.... musch eifach säge wifill no bruchsch...

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • @ray


    muesch mer denn mal säge was der no schulde.



    Cedi


    wennd em en bremszylinder mitnimmsch chunt er sicher go fahre....oder het de ray sis rasertöffli scho wieder zämegflicked :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • ja guät du hesch nume ä hüätu! bi dir lö mirs öpe grad la si... muäss luäge wie nigs mache... ha sonä huäre kack einfuhrzoll-/mwst-ausweis... wett lieber nüt zahle aus sonä schwule uswis, tami!


    so i ga iz näscht! bis morn

  • het öper per tzuefall au s'falsche cap becho? I ha bstellt: Guy's classis Astar Cap (white), logo uf de site
    ha becho: Guy's Astar Cap (white), logo vore


    het öper mis cap ond i ha sis? söscht esches scho vo USA falsch cho, halb so schlemm gseht trotzdem geil us :grinning_squinting_face:




    Porter
    wievel bruchsch no?

    Einmal editiert, zuletzt von jay b ()

  • Ok, d rächnig isch zahlt!


    ha mir überleit wenn jede wo öpis grössers het no nä 20er würd zahle wärs super! der räscht geit de uf mi!


    Das heisst:


    Jay-B
    Cedi und
    Spike!


    wenn dir huäre spese heit oders euch z viu z tüä git vergässets eifach wär aber scho no iisiii! chume drum säuber nid so gärn hingernache wie die auti fasnacht und z züg isch iz wemä aues iberächnet äbä glich rächt tüür gsi :hmpf: aber iiiisiiii! was macht mä nid aues für geili chleider vo alpinestars :grinning_squinting_face:


    Cedi, i verchoufe dis züg iz de öpe witer :winking_face: