Bestellung bei Alpinestars

  • Hallo Kinder


    Ich wollte kürzlich ein paar Kleider bei http://www.alpinestars.com bestellen. 3 Shirts, 2 Pullis und ä Hut! Eigentlich si d Preise ja relativ biuig!aaaber d versandspese si so scheisstür! mi zaut im minimum 50 dollar und när geits villäch no so 1-2 dollar ufä....


    iz hani wöuä frage ob äch öper öpis wett bstelle das mä so ä sammelbstellig cha mache! wüu das rentiert schüsch nid würkläch!


    d chleider gseh arschgeil us und darum hani mau wöuä frage wär da aues interesse hät?


    weiss öper wies so mit em vermässe usgseht? grossvermässe oder normau?


    http://www.alpinestars.com


    gruäss

  • Würdsch demfall Du gad alles bstelle? bi de T-Shirts han mer scho 2 usgsuechet :face_with_tongue:


    Also bis etze würdi War für ca. 84$ au no mit b'stelle, zum Glück isch am friitig zahltag xD

    2 Mal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • Zitat

    Original von Joschi
    Isch das i dä schwiz nöd erhältlich, über en Alpinestarshändler???



    wen du unbedingt meh zahle wotsch...

  • i ha i paar läde gfragt wo alpinestras verträtte aber niiie hani öpis ghört vo wägä dene chleider!


    ja bstellig chani schüsch scho mache... muäss eifach vorhär gnau wüsse was, wie gross und z gäut ha! (sorry aber i ma mi no a sonä aktion im nä form bsinne wo eine bis äs haubs jahr nach bstellig no am gäut nachegsecklet isch!)


    Wie gsehts us mit der Konfektions grössi? Isch das American Style (S=M oder L) oder normau?


    i würd sägä mir würde üs när d versandspese %tual ufteile! minimum isch eifach 50 dollar und när chöme no paar dollar derzuä je meh das mä bsteut...


    grunz

  • hehe leg dirs afe no ufd site... sicher in CHF schüsch zahle mir no beidi der devisekurs.... wär relativ doof :mad:


    jede wo ärnschthafts interesse het söu mir schüsch mau ufschribe was är wott... när machi ä lischte, gibes mau i fürz luäge wie viu verschiffigsspese und das wird när gerächt ufteilt (i % vom betrag wo jede bsteut)


    grunz!

  • 1x Alpinestars Guy's A-Frame T-Shirt ( $20 )


    1x Alpinestars Guy's Flip T-Shirt ( $20 )


    1x Alpinestars Guy's Moulded Hat ( $22 )


    1x Alpinestars Guy's Logo Hit Hat ( $22 , in Schwarz )

  • kannst mir auch was bestellen


    1mal Alpinestars


    Guy's Swerve Hat
    Product ID:620245
    Price: $22.00
    Size L/XL



    dankescheeen

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Porter, es hät doch e Tabälle wo staht bi wellne Mass weli Grössi muesch nee.


    Wür mi dänn da au aaschlüsse mit:
    1x Alpinestars Guy's Edge Zip Fleece, black, L
    1x Alpinestars Guy's Capsule Tee , black, L
    1x Alpinestars Guy's Arch Tee, black, L
    1x Alpinestars Guy's Astar Tee, charocal, L

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Spike, ja weiss nume nid wie gross das ganze usgmässe isch... S nicht überall= S.... darum fragi... aber dänke öpe normau...


    i gibe mau frischt bis am friti när würdi mau lischte mache wär wie viu, när ikassiere und vo dene woni ds gäut bis am friti irä wuche ha vo däm wird när bsteut! All right? guät das sött eigentläch ehresach si das jede wo öpis dri schribt ou zahlt! schüsch schicki de ds kücken zum itribe :grinning_squinting_face: !


    witers vorgehen isch när so dasi d chleider zu mir bstelle und aui a däm tag wosä bechume verschicke!


    Brucht öper izahligsschine oder schaffet dir aui mit Internet Banking?


    Überwisig per Telefon oder per Brief würdi nid empfähle da zahled dir nume spese ;o)
    Was ou guät gieng wär wenn dirs am schauter göt go izahle! Bankdate fouge denn!


    Gruäss

  • Ja ok so meinsch. Ich hoffe jetzt eifach mal das si nöd zgross sind :D. Eingendlich wärs für mich ja eher es M aber dänn sinds wenns blöd gaht zchurz. Und susch muesi halt doch mal no is Fitness-Center :ugly:.


    E-Banking ghat io und bis nögsch Fritig au und de Rescht au :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • chasch mal ungfähr luege wie tür de versand wird und wie viel % ich mit mine 22dollar übernäh müssti?


    well denn chönti der am friitig falls ad grillpartü chunsch grad bar gäh well für die 35 stutz go e-banking bruche findi chli nervig.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • ja äbä darum nimmts mi wunder! has drum gärn wenns chli locker isch und glich nid huäre z witt..


    @don, ha scho e-banking für 10 stutz brucht! hehe!
    Chani dir ersch am friti sägä wenn bstelligsschluss si! je meh das es si und je meh das bsteut wird desto billiger chunts...


    u äbä da mir nach preis/person ufteile wirsch du äuä nid würkläch viu ha!


    die wo bir CS si chöi mirs schüsch sägä... cha schüsch kontoübertrag de mache... aber äbä het no zit bis am friti! denn machi def. lischte wär was bsteut!


    OKI DOKI?


    "Edit" "Trudy" " Susanne" "oder wie die ou immer heisst zum bearbeite... :face_with_tongue: "


    Tuäs äuä no i näs angers forum (mototreff) de chunts äuä no billiger!


    Grunz

    Einmal editiert, zuletzt von Porter11 ()