Speedohealer Sammelbestellung

• Ist noch vorerst eine unverbindliche Bestellung, nur damit man mal schauen kann wer alles interesse hat.

Speedohealer wird gebraucht um die tachoabweichung bei einer anderen Übersetzung (kettenrad oder ritzel) auszugleichen. auch die tachoabweichung die die meisten moppeds eh schon haben können so korrigiert werden, damit man weiss wie schnell man wirklich ist;)

hier noch der Link zu dem produkt.

Speedohealer Homepage

es gibt zwei Varianten.

Standardversion 79euro
    version mit externem Knopf für Topspeedspeicher 86euro

einbau ist kinderleicht und das programmieren auch dank onlineberechungssoftware. man muss danach nur noch die anzahl knöpfchen drücken wie das onlineprogramm angibt.

also zumindestens bei meiner CBF 600 war das so und das system ist genau das gleiche bei eigentlich allen moppeds.

1. Jonnyduck
    2. Stress.Lupo
    3. DonBosco
    4.
    5.

PS. schreibs noch in andere Foren in denen ich aktiv bin, dann kriegen wir vielleicht noch mehr zusammen.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• leider dort wo ich korrigieren muss...

wird irgendwo an der ausgangswelle oder so abgenommen.

zumindest ist ein speedohealer nötig an der k6 gixxer.

hat mir einer aus nem gsx-r forum bestätigt, der das ganze bei seiner schon verbaut hat

• looool

söll ja für'd strass sie und nüd fürd rennstrecki...uf de rennstrecki chlebi de tacho eh ab.

da isch es z gfährlich zum luege wie schnell mer grad uf de gerade isch und denn defür de brämspunkt verpasse :wand::böse: nööö lieber nööd

• gaht das au benere ktm?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Bi de KTM setsch es doch eigentlich chönnä Programmierä...Also mir händs bi de Husas gnau igstellt. (dä Mech natührlich).

• ja i han en analoge wo gad be de nabe am vorderad abgnoh werd.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• wie de spitzbueb richtig gfräged het muesch wüsse wo s tachosignal abgno wird.

also eifach die normali abwiichig chasch au binere KTm korrigiere mit dem grätli. aber am beschte frägsch mal de hersteller :smiling_face_with_horns:

sicher gahts bi allne kawa, sugi, honda und yamaha modell

• han scho dänkt, dass die de Speedohealer nöd extra für d'Gixxer würdet verchauffe, wenns binnere d'Gschwindigkeit würdet wie bi mir vom Hinterrad neh... hans echt nöd gwüsst und het mi halt interessiert.

aber e anderi frag wegem Tacho: dä chläbsch nöd würkli ab, oder??...

• wieso nööd....

hend mer jetzte paar lüüt gseit wo öfters uf de rennstrecki underwegs sind...under anderem au de mech. segi viel zgfährlich uf de go luege. s einzig wod bruchsch isch drehzahlmesser respektive schaltblitz.

aber vielicht chasch du mir en guete plausible grund fürs gegeteil gäh....

bisch ja mitlerwiile au die ganz ziit uf de rennstrecki hehe :grinning_squinting_face:

• es git doch die messdinger wo polizei hät wo stat Sie fahren....km/h... lut denä gat min chlapf 1-2km/h vorus das isch aber doch kein grund zum das ding anemechä doer scho!?

• Wennd eifach uf d'rennstrecki gahsch zum e paar lässi Rundene zmache, chunts sicher nöd druff ah.

Ich wett aber mini Rundeziite sänke. Drumm luegi au ab und zue schnell a diverse Pünkt uf de Tacho zum luege, wie schnell i de grad fahre. Zb im Rechtsknick nach de Gerade bini am Aafang mit 150gfahre. denn hani na dis na de Knick schneller gno, bisi jetzt bi ca. 185 aacho bin. ich weiss also, dass ich de knick nöchscht mal schneller chan ne, will mit 185 ischer no guet zmache gsii...

mer het sooo schnell mal abe und ufe gluegd, mich het das jetzt no nie abglänkt oder so...

was au immer du machsch: du machsch sicher s'richtige. ich wirde mine aber sicher nöd abchläbe...

• joo stimmt au wieder...

mal luege chan ja mal die erschte rundene ohni abchläber fahre zum luege wie schnell i a wellere stell bin. da hesch scho recht das isch ganz interessant.

und luut em cornu chasch ja de knick mit guet 200 näh :face_with_tongue:

wird ich mich aber nie getraue :hmpf:

• Zitat

Original von DonBosco
    und luut em cornu chasch ja de knick mit guet 200 näh :face_with_tongue:

wird ich mich aber nie getraue :hmpf:

das glaubi guet und gern, dass mer dä chan mit 200 neh... mit 185 hanen ja guet gmacht, fehled mer also nur no 15. aber genau willi nöd grad s'erschmal mit 200 dure wot, wotti mi langsam steigere. und genau drum bruchi de tacho.