RS 125 offe mit A1??

  • hallo zaemee mol e frog:


    wenn mer e rs 125 unitreit ufmacheloht und denn mit de A1 umeheizt...


    isch recht extrem aber merkt das irgend e sau wenn im uswis no d 11kw stoend?


    und: merkt das oebbert wenn i en normalussehende rennuspuff anemache? de noi wos drah hend gseht jo biz wie so nen rolleruspupp us voll haesslich :smiling_face: und die aeltere hend jo au nen normale dranne kha...


    mito



  • wenn sie die maschine auf den pruefstand stellen merken sie es ohne probleme...
    und das mit dem auspuff ist eigentlich kein Problem ich hatte sogar einen Arrow darunter und ich wurde nie angehalten

  • also wennd de rennuspuff drah machsch und d drossle usenimmsch erfsch en so viel ich weiss nüd emal meh legal mit kat abeschränkt fahre well er denn scho es zhöchs leischtigsgwicht het...bin mer aber nüd sicher.


    und öb du 11KW oder über 20 hesch merkeds scho wenns der mal das teil uf'd rolle stelled. allerdings sind söttig kontrolle recht selte.


    aber warum nüd grad de Abeschränkt uswies mache, denn legal offe fahre und nach 2 jahr denn ersch no derfe alli töffe egal mit wie viel leischtig fahre....isch doch viel schlauer :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • da isch halt scho scheisse :winking_face: ufmache, neu abneh lah und dä A beschränkt fötzel beaträge.


    mich händs zwar au nie aghalte gha wäge dem aber es währ wenigschtens nid es fahre ohni führeruswiis gsi.


    i würds nüm mache :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • aber wie wends denn merke ob er offe isch oder noed? i main ob er offe isch oder nid cha mer jo nid xe. und au wenn si mi ahalted... doerfeds den de toeff aifach so quasi ohni grund mitneh?


    i main de rennuspuff ghoert me jo aber s andere merkt me jo echt nid ?!

  • wenns en verdacht hend chönds en ilade und bi de nächschte strassi teschte.


    aber fräg da mal de spitzbueb was es da alles so chönd mache. denke er weiss es.


    han au scho vo öppertem ghört dass es ein mobile grosse leischtigsprüefstand hend wos alles chönd drufstelle und denn merkeds es natürli sofort.


    öbs derfed bi verdacht mit dim töffli e rundi trülle zum luege öb er offe oder zue isch weisi nööd, denke aber dass es das nüd derfed, da dis eigetum :confused_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Wenn si gsend, du fahrsch ohni DB Killer odr mit eme Rennuspuff und sie hend e chli Ahnig, hesch ihn gschisse...


    Denn Töffe si di Töff mitne und du döffsch de Abschleppwage au no grad zahle :grinning_squinting_face:


    Vorallem döffe si di Töff au voll usenand ne... Also liebr nit...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • Aber sind denn die würkli so informiert? Ha ghört, mer mus ene nur säge, he da stoht "Aprilia" (Biispiil, wo ide meiste und i mim Fall zuetrifft) druf, und sie säged nüt me, zumindest die wo nöd sooone Ahnig hend. Kolleg wür mer sin Renntopf für 50.- ge und das isch etz eifach es geils Aagebot, de isch fasch gschenkt. De wür doch uf Wiehnachte suuuper a mini RS passe^^

  • aber grad bi aprilia lueged einigi bulle doch grad e chli gnauer here, wells ebe die racingline git.


    die blöde wo nüt verstönd wennd denn eifach e E-nummere gseh und die wo öppis devo verstönd ghöred scho am klang ah, öbs legal isch oder nid.


    aber muesch selber wüsse.


    eifach vorallem denn afangs saison würdi de original druf mache, well denn macheds gern chli grosskontrolle zum zeige dass es ebe au no da sind :smiling_face_with_horns:


    ich chum emal s ganz jahr nie in e polizeikontrolle wo uf töffsuechi sind, ussert am afang vo jedere saison mindeschtens ei mal :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ich han bes jetzt au emmer glöck gha! met em roller au voll illegal omegfahre ... satz ond rönnuspoff usw. ond sie händ mi nie usegnoh!


    met de aprilia beni au meteme italienische rönnuspoff ome gfahre ond sie händ mi au nie use gno!


    ond jetzt met de r6 fahri ab ond zue ohni db killer ome ond sie händ mi au no nie use gno!


    han eifach emmer glöck gha aber ebe zom thema ufmache ond rönnuspoff!


    1. esches scho mol fasch en zuefall wennd ane bullekontrolle häre fahrsch wo grad niemert dosse esch
    ond
    2. wärdets din töff eh ned ofe prüefstand tue wenn alles i.o. esch ossert daser offe esch!


    wennd en rönnuspoff dra hesch ond sie gsähnds bzw. merkets denn chönnti mers aber no vorstelle dass sie denn evtl. dänked dass a dem töff nochli meh bastlet worde esch :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: