BlackDevils + pseudOnats New BIKE ! !

• neid
    was hesch zahlt für dini 580er? hesch dini lc4 aber shcono oder? oder hesch die au verchauft?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    neid
    was hesch zahlt für dini 580er? hesch dini lc4 aber shcono oder? oder hesch die au verchauft?

cu charlie

5900.-

LC4 isch weg:D :mad:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• ach so. de gönd ehr norno ufd strecki?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Boah da händer eu aber zwei netti Grätli zoge :smiling_face_with_horns:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von Charlie
    ach so. de gönd ehr norno ufd strecki?

cu charlie

Ja numme d'Strecki zellt! Und schlussändlich natührlich s'Ränne. :smiling_face_with_horns: Alles andere :ugly5:

• "sabber sabber" do lauft mir jo grad s'Wasser im Muhl zämä! :smiling_face_with_horns: Geili MMaschinä hend ihr eu do zogä!!
    :rock: :rock: :rock: :rock:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von Hypi
    schöni töffle händer da kauft, ihr bonze :grinning_squinting_face:

ach muesch dini r1 verchaufe denn chasch der 3 so hüpfer leischte hehe :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von DonBosco

ach muesch dini r1 verchaufe denn chasch der 3 so hüpfer leischte hehe :grinning_squinting_face:

:gaehn:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Zitat

Original von BlackDevil

:gaehn:

Ja genau...Min Hüpfer kostet öpä 17000CHF Neu. Wieviel R1 wäred das gsi?? Neui Husa kostet 13900.-.....

• aber au nume en vorfüehrer.

für e aktuelli zahlsch 20mille

het grad emal für e neui r6 glanged...das scheiss teil choschtet doch tatsäcjlich über 17'000hämmer

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• als 2t töff schaffi mir sicher irgendwenn au emol sones teil aaa. aber d'R1 ersetzt mir momentan überhaupt nüt :face_with_tongue:

Cry mich ein river ! :ugly2: