• Zitat

Original von Ciko
    Ja gseht nit schlecht us die Maschine...

Am liebschte würd ich mir no sone Supermoto hole als 2. Töff. Am liebschte KTM odr Husaberg odr so, naja, kunnt denn villicht näggschte Winter odr so :grinning_squinting_face:

so ne husaberg wär ou öppis

aber ebe türer :winking_face:

ach egal ev gits halt no mal en 3t töff hihi

• Do hani doch lieber mini 4-rädrig, günschtig Grossvatersänfte als Winterfahrtzüüg. Macht ufem Schnee vill meh Spass, Hät e Heizig, Sound und unheimlich vill Platz :face_with_tongue:

Ah... und si isch für wenig Geld zhaa... sogar ab Service mit ganz neue Reife :grinning_squinting_face:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• @ server zo dim töff ==> geil0 ;)! aber för em winter :confused_face: ! also i mein wenns schnee het oder iis chasch met dem öberhaupt ned fahre ... ich hätt mer ergend en 125er motocross kaufft oder so! met dere chönntsch au no einigermasse fahre wenn d str. chli verschneit esch ond so!

aber ebe fende au es auto emmer no am beste för em wenter! ned chalt ond ebe guete halt ond sound ond so :)!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• ja aso sumo esch nüt für im schnee da müend scho stolle druf aber die send ebe glich huere tüür sone 200exc oder so aber wenn öber en günstigi weiss nume mälde.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• nöd exc isch sowieso ztür zum go schaffe oder so im winter.... 125er dt mit stolle und guet isch.... wens di an ranze haut wirds evt. au nös soo tür wie bide ktm :confused_face:

• Zitat

Original von -=TS=-
    @ server zo dim töff ==> geil0 ;)! aber för em winter :confused_face: ! also i mein wenns schnee het oder iis chasch met dem öberhaupt ned fahre ... ich hätt mer ergend en 125er motocross kaufft oder so! met dere chönntsch au no einigermasse fahre wenn d str. chli verschneit esch ond so!

aber ebe fende au es auto emmer no am beste för em wenter! ned chalt ond ebe guete halt ond sound ond so :)!

quatsch bin im schnee scho mit der r6 gfahre muesch halt wüsse wieviel gas gä bzw. kupplig langsam la cho usw...

der töff bruch ig ou me zum ga schaffe das ich nid immer kurzstrecki mit der fazer mache

• chönt passe.

han grad imene forum en bitrag gfunde wo sich au eine e fzr 1000 kauft het und da isch es leischtigsguetachte vo 127PS am hinderrad debii gsi. chönd also a der kupplig scho um die 140PS sii

Zitat

Der 5-Ventil-Motor leistet 138 PS bei 10100 U/min. Die Höchstgeschwindigkeit
    ist mit 261 km/h angegeben. Der Deltabox­Rahmen, dieser Modelreihe, ist neu konstruiert, und der Radstand verkürzt worden. Dadurch ist das «Handling»
    deutlich verbessert worden. Auch konnte dadurch die Sitzposition komfortabler gestaltet werden. Ferner erhielt der Motor ein neues EXUP-System zur Steuerung der Leistungsentfaltung. An Stelle der Serienbereifung ist mein Motorrad mit folgenden Pneu´s bestückt : Vorn 120/70ZR17 TL-Bridgestone BT57F in Verbindung mit Hinten 180/55ZR17 TL-Bridgestone BT57R. Außerdem ist der Serienschalldämpfer, einem Schalldämpfer des Herstellers LENHARDT+WAGNER VFZR1000E gewichen.

klick

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco (21. August 2006 23:47)

• Zitat

Original von SERVER
    Hab mir was für über die Wintertage gekauft

ne FZR 1000

Ricardo

gut nochn paar schneeketten dann haste das perfekte pistenfahrzeug :winking_face:

[SIZE=1]Rasen ist was für Gärtner,
    Geniesser bevorzugen Kurven

"Die weltweite
    Nachfrage nach Kraftfahrzeugen wird eine Million
    nicht überschreiten - allein schon aus Mangel an
    verfügbaren Chauffeuren." Gottlieb Daimler,
    Erfinder, 1901[/SIZE]

• och.. ich mein ja nur :winking_face: hmm geputzt ja aber trozdem glatt, jeh nach temp... von da her..

[SIZE=1]Rasen ist was für Gärtner,
    Geniesser bevorzugen Kurven

"Die weltweite
    Nachfrage nach Kraftfahrzeugen wird eine Million
    nicht überschreiten - allein schon aus Mangel an
    verfügbaren Chauffeuren." Gottlieb Daimler,
    Erfinder, 1901[/SIZE]