Neuer Töff
-
-
hüpsch hüpsch, dass du dir nid en enduro zoge hesch füre winter?
-
Zitat
Original von Hypi
hüpsch hüpsch, dass du dir nid en enduro zoge hesch füre winter?das hani welle aber s het für dä pris nüt umeka...
-
joa da isch au wieder wahr, isch scho seeeehr günschtig das ding
-
Zitat
Original von Hypi
joa da isch au wieder wahr, isch scho seeeehr günschtig das dingja gset guet us superbikerlenker stahlflex vorne und hinten
nen zweiten auspuff gibts dazu...
gut 67000 km aber was solls... -
Zitat
Original von SERVER
...gut 67000 km aber was solls...
de isch ja demfall grad mol knapp iigfahre. ich sueche ebe au no e günschtigi 450er -
Zitat
Original von Mercutio
de isch ja demfall grad mol knapp iigfahre. ich sueche ebe au no e günschtigi 450erBi mir ide garage stad no e "güstnschtigi" 450er:D
Aber weni diä verchauf, wird eine tobbe
(isch am Beni sini:P)
-
guete töff für de winter
-
Zitat
Original von BlackDevil
Bi mir ide garage stad no e "güstnschtigi" 450er:D
Aber weni diä verchauf, wird eine tobbe(isch am Beni sini:P)
[SIZE=1]pssssssssssssssssssssst, ich gib dr 1000 stutz. und ich säg em beni au nüt[/SIZE] -
Hei Server, voll geils Wintermopped. Scho fasch zschad fürs Salz.
Hani scho immer heiss gfunde dFZR. Min Papi hät vor de Fazer au so eini gha. Und übrigens mit 67i isch si würki ersch iigfahre. Die macht locker KM's bis wiit i di 6stellige Zahle -
Zitat
Original von 4ska
Hei Server, voll geils Wintermopped. Scho fasch zschad fürs Salz.
Hani scho immer heiss gfunde dFZR. Min Papi hät vor de Fazer au so eini gha. Und übrigens mit 67i isch si würki ersch iigfahre. Die macht locker KM's bis wiit i di 6stellige Zahlescho das ist ja ganz geil wenn der viele KM macht
weiss jemand wieviel ps das teil hat?
jahrgang 1990
-
Zitat
Original von Mercutio
[SIZE=1]pssssssssssssssssssssst, ich gib dr 1000 stutz. und ich säg em beni au nüt[/SIZE]Wazzzzz uuuuuuuuuuup?????
Ich hol si glaubs glich lieber zu mir *gg*
Ihr schweinääää!!!
nene vertrau dir vollkomä Pädi! GÄL
-
Schwirig zsägä. Ich weiss, dass min Vater si hät müese drossle, wäg de Abgaswert (Jg. '89 glaub). Will denn die Dinger aber nüm würki Spass gmacht händ, händs di meischte Mechs wider ufgmacht. Denn söttet knapp 120 PS aaligge.
-
120PS...looocker
denn langeds ja sogar zum uf veriister strass ufd schnurre zflüge hehe
ich glaube für de winter muesi eifach de eltere de audi usriesse...
-
Ja gseht nit schlecht us die Maschine...
Am liebschte würd ich mir no sone Supermoto hole als 2. Töff. Am liebschte KTM odr Husaberg odr so, naja, kunnt denn villicht näggschte Winter odr so
-