sali mitenand

• so den stell ich mich mal vor:
    ich heisse dani bin 18ni und wohne in winkel- rüti. ich bin im moment im 4. lehrjahr als polymech und schaffe i de srtechnics im triebwerk unterhalt. mini hobbys sind freeskiing töff fahre und saxophon spile.
    ich han mer vor ca. 4 mönet e ktm 640 lc4 prestige gkauft und mache sither d strasse im züri unterland unsicher (leider na immer mit em L)

mfg salzwasser

guns for show, knifes for pro

• denn härzlech wilkomme do be eus em forum! vell spass ond gueti fahrt :)!

ps: das animierte pic hani mol per mail becho wo du bem avatare hesch ... voll geil :grinning_squinting_face: :lol:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• wilkomme da im forum...

ja jetzte sinds denn sicher so öppe 5 polymeche da...hilfeeeee

naja chan mer sich wenigstens a verschiedeni lüüt wende zum sache baue hehe :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• willkomme i dem huufe... vill spass und dis ahzeige biltli isch de hammer... :lol::grinning_squinting_face:

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• au es welcome vo mer. aso jetzt werds ja fang ändlich bed polymech und fahred en lc4 640 prestige nume fahr ich en 'o1er und du en 'o5er aber janu.

vell spass da im forum

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• heilige siech... nomal en polymech...

hehe...
    viel spass da im forum und au susch uf de straas...

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!