wer isch de schnellscht?

  • ja so gsehsch us....


    elende raser du...und denn verchauft em eine no es schnellers mopped als sini brüll....


    das isch ja wohl die höhe :böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse::grinning_squinting_face::mad:


    müend denn unbedingt mal zäme go fahre.


    muesch mal chli in richtig oschte cho oder mer gönd mal chli in schwarzwald.


    im elsass bisch mer z heimisch und ich kennes überhaupt nid.....da magi der ja scho gar nümm nache :wand:


    chunsch lieber mal i mis revier umd schwägalp ume oder ebe schwarzwald :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von Kücken
    Ihr seit alles Raser, alles frösche, alles vollidioten....alles chrumschnäble, alles nichtgreradeauspisser....


    Ich bekenne mich ein Schräglageverweigerer zu sein und nasebohrer....


    Gruss Fäbu


    du bisch ja sowieso de längsämscht und beschissnigscht töff fahrer wos git und dini kurvelinie isch zum choze du eierwärmende triper;)

  • DonBoy, ig bi am DO grad mit dr Anita im Schwarzwald gsi, so unbekannt isch mir au das gebiet nüme :ugly:
    Aber ich fahre ganz aständig und zrügghaltend...

  • naja schwarzwald kenni au nid soo guet....mit mim revier hani nume d schwägalp und umgebig gmeint hehe


    aber so die eint oder ander strecki kenni au :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von Kücken
    Aber ich fahre ganz aständig und zrügghaltend...



    klar und was träumsch suscht no znacht?

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • ach solang mer nüd anderi abschüsst isch es doch zrughaltend :mad::böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • da hend mer no die schnellschte töffe....naja d fahrer sind no am üebe aber d töffe gsehnd schnell us haha :grinning_squinting_face:


    nume so e verdammti huere supermoto het sich immer is bild wele ineschmuggle haha :grinning_squinting_face:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/gix1(Original).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/gix2(Original).jpg]


    WEP


    eigentli hetted mer no bilder vo dene öppe 50 trikes mache sölle.....isch ja abartig wie viel dass das gsi sind hehe

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • @ stephan do hämmers schoweder! werom händer ächt of mech mösse warte? 1. min töff laufft ned so geil wie dine ond ich ben s 1. mol met euch onderwägs gsi (innerorts 60,70 händer z.t. droffe gha) ond 2. ich ben s 1. mol öber die "högerli" em freckthal ;)! wott mi ned useschnore .. esch aber so :)! mer chönnte jo mol weder es tüürli mache??? nomol chli em freckthal omenand ... oder schösch au ergendwo anders!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Hei also wenn dr scho nume d Hälfti, vo däm was dir do ine schribet ärnscht meinet; de heit dr ächt nid alli Tasse im Schrank :face_with_tongue::face_with_tongue:


    Dass dr Porter und ds Kücken Schlaftablettene si uf em Töff cha ig voll und ganz bestätige. Wär nid gloubt, was ds Kücken für en Schlicher isch; söu mau das Video aluege Klickediklack

  • heee, zwiflä bitte nöd eusi ernschthafte diskussione aaahhh. ich gseh mich do i minere existenz bedroht :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:


  • Ach was, diä händ ja nöd mal bluti Wieber debi gha :evil2:


    Is Bild schmuggle,ha:arsch:

  • ja aso de fäbu hani ja am fritig die ganz zyt versaget. womer zfrankrich gsi send huere schlicherei emer.


    @stewi met em porter beni nonie guge fahre


    ja ts mer chönd scho weder mal is fricktal de luegemer denn wer wo fahrt :grinning_squinting_face:


    aber de blüemler fahrt suber mueni säge.


    cu charlie


    *derweissdaserderschnellsteist*

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ok ts isch in ornig gömer wider mal! meldsch di wenn zit hesch :smiling_face_with_horns::face_with_tongue:

  • iiiii dir... da wird ja über mi abgläschteret und i has vou verpasst... hehe :face_with_tongue:


    -=TS=-, äbä das sägi ja du hesch ä 600er und ig nume ä 125ccm... isch scho ä rächte ungerschied woni sicher igluäge... Mir chöi aber gärn mau äs Tüürli ga mache zämä, i fahre eifach nid über mim Wohlfühltempo :baby: