wer isch de schnellscht?

  • blödsinn


    wie de stephan scho seit sind schwarzi töff die schnellschte und roti felgerandufchläber macheds no viel schneller.


    die beschti tuningmassnahm überhaupt :mad:


    so und für die ganz schnelle bi mibo-motoparts chan mer sich im rossischriftdesign sin name als chläber mache lah. wär doch öppis für alli oisi dotores :face_with_tongue:


    da wirdi doch lieber en echte halbgott in wiess :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:
    anstatt em vollgott in gääl...well wenns de ufd schnurre haut bruchts wieder de in wiss :ugly5::hmpf::face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Das isch ja schön, dass dir alli so schnälll sit.... Ig tue lieber chli umeblüemele :face_with_tongue::face_with_tongue:


    die Antwort des einzig wahren Blümchenpflückers, der meister gargamel für die schlümpfe!


    I bi langsam... :frowning_face: wie sötti ou angers mit mim töffli

  • ja klar! du wirsch wahrschinli no meh als eine da ine abzie;)

  • de cornu seit immer: "es gitt immer eine wo schneller isch"
    was schlüssed mer da druss?




    [SIZE=5]IHR LÜÜGED ALL!!!![/SIZE]


    :arsch::arsch::arsch::arsch:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Porter11


    die Antwort des einzig wahren Blümchenpflückers, der meister gargamel für die schlümpfe!


    I bi langsam... :frowning_face: wie sötti ou angers mit mim töffli


    RESPEKT för dini ussag ;)! porter ... au be der chonnt einisch die ziit wot chasch omenand protze ond jedem säge dasd schnäller besch met dinere 600er oder 1000er obwohls wie de maini scho gseit het emmer en schnällere ged ond ergendwie donkts mi de thread esch jetzt ned en wer isch de schnellst thread sondern en omeblödeli thread! jede schribt jetzt eifach ine daser de schnellst esch .. wenns guet chonnt no meteme zuesatz vo wer daser scho alles öberholt het! aber ebe da ich jo au ned son spiesser ben ond be dem speli natürli au met mach (onder anderem wells au scho no wetz-prozent het) ==> wie scho gseit ... wennder en blaue strech i de landschaft gsähnd ond es brrrrrrrrrrruuuuuuuuuum bruuuuuuuuuuuuum bruuuuuuuuuuuum rörörörörörör bruuuuuuuuum ghöred ..das wär denn ich gsie met minere r6 ;)! @ server geeeeeeeenaauuuuuuuuu es wösse eh alli dass blau die real-speed-farb esch ;)! guet de server wörd äuä met no es paar km/h meh a mim strech i de landschaft verbisause ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-


    RESPEKT för dini ussag ;)! porter ... au be der chonnt einisch die ziit wot chasch omenand protze ond jedem säge dasd schnäller besch met dinere 600er oder 1000er obwohls wie de maini scho gseit het emmer en schnällere ged ond ergendwie donkts mi de thread esch jetzt ned en wer isch de schnellst thread sondern en omeblödeli thread! jede schribt jetzt eifach ine daser de schnellst esch .. wenns guet chonnt no meteme zuesatz vo wer daser scho alles öberholt het! aber ebe da ich jo au ned son spiesser ben ond be dem speli natürli au met mach (onder anderem wells au scho no wetz-prozent het) ==> wie scho gseit ... wennder en blaue strech i de landschaft gsähnd ond es brrrrrrrrrrruuuuuuuuuum bruuuuuuuuuuuuum bruuuuuuuuuuuum rörörörörörör bruuuuuuuuum ghöred ..das wär denn ich gsie met minere r6 ;)! @ server geeeeeeeenaauuuuuuuuu es wösse eh alli dass blau die real-speed-farb esch ;)! guet de server wörd äuä met no es paar km/h meh a mim strech i de landschaft verbisause ;)!



    nöd bös gmeint ts aber du bisch au eine vo denä vo vom porter versagt würdi!;)


    Oder fahrsch du so????

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • so send doch lieb zunenand aso de schnällscht beni ned gebi zue aber de langsamst au ned i be im gsunde mitelfäld aber immer im legale. de stewi esch schnäller als ich, aso immer ide falsche momänt. gäll stewi.
    ja de blüemeler das eshc eine für sich :smiling_face_with_horns:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...


  • schwerig zom beurteile wördi mol meine ond ebe schneller esch emmer relativ! wemmer en strecki wörde abfahre woni kenn wärich oder behaupt ich mol wäri 100% schneller! mini machine het eifach meh power onderem arsch ond somet chanich ebe us de korve use ond nochär of de grade bes weder e korve chonnt meh beschlünige als er ond chanen weder ufhole oder öberhole wener mi i de korve wörd versage! wener jetzt genau die glich r6 het wienich wördi mol meine wär er äuä scho schneller .. gseht scho rächt schräg us waner do i de korve usehohlt!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • schöne hangoff fahrt de porter....


    das chani voll nöööd :face_with_rolling_eyes:


    muesi uf der rennstrecki chli anetaschte...uf der strass getraui mi irgendwie nöd gross hangoff zfahre und bevors voll behämmert usgseht fahri lieber ohni. bin so au schneller als mit hangoff...aber uf de rennstrecki isch es scho sinnvoll.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von -=TS=-


    schwerig zom beurteile wördi mol meine ond ebe schneller esch emmer relativ! wemmer en strecki wörde abfahre woni kenn wärich oder behaupt ich mol wäri 100% schneller! mini machine het eifach meh power onderem arsch ond somet chanich ebe us de korve use ond nochär of de grade bes weder e korve chonnt meh beschlünige als er ond chanen weder ufhole oder öberhole wener mi i de korve wörd versage! wener jetzt genau die glich r6 het wienich wördi mol meine wär er äuä scho schneller .. gseht scho rächt schräg us waner do i de korve usehohlt!


    wenn ich mich richtig erinnere het sin töff offe glaub fascht 30ps (behar mi nöd druf!). und dini het 34 und isch sicher nomal 20-30kg schwerer. aso bis der da nöd sooo sicher dasem uf de grade devo ziesch... klar er wird nöd vill schneller si aber wens kei grade isch über 3km sondern so fricktal ähnlich (wo mir uf dich gwartet händ;)) wirsch chum nacho.... ha scho meh als eimal ghört daser mit sim 125erli erstunlich lang de "grosse" am arsch hanget under anderem au vom charlie wenis rächt weiss...


    aber es git denn sicher mal e glägeheit zum luege wie das usgseht

  • hahahaha unglaublich, geg min BMW het niemmert e chance, genau so chunts me so vor da inne!!

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

  • Ihr seit alles Raser, alles frösche, alles vollidioten....alles chrumschnäble, alles nichtgreradeauspisser....


    Ich bekenne mich ein Schräglageverweigerer zu sein und nasebohrer....


    Gruss Fäbu