• He Beni wünsch dir alles gueti zu dim geburi.
    Wünsch der für Zuekunft nur SBESTE und viiiiil glüch (vorallem jetzt uf de Piste (und den no mit mir :mad: ))

Bis hüt abig;) See you :grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• vill glück zum geburi und alles gueti beni! fiir schön aber mach kei seich :mad:

• :bday::evil2:
    offebar hesch der ja scho e geburrigschenkli usgsuecht :grinning_squinting_face: und s'gseht guet us

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• tröööörööööööööööööööööööööö!!!!!!

hey chappe, allles gueti zu dim geburi und viel glück und kei rege... wünscht dir de virii und d'nicol :D:D:D:D

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• au vu mier alles gueti zum geburi

:prost: :bday:

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Hey Benni min erst Geburtstagsglückwünsch won ich imenä Forum "ussprich". Wünsch dir alles gueti und bis bald uf de Piste!!! Gseht übrigens ganz geil us die 450'er au wänn sie nie so guet lauft wie mini Racketä :face_with_tongue::face_with_tongue:

See you

SOK

• jee beni gratulier der au no zum geburi :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:
    fiir nöd z wild aber trotzdäm gnueg heftig :face_with_tongue:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• au ich gratuliere dir no ganz herzlech zum geburi. has ned uswändig gwüsst susch hedi der scho am phone gratuliert

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• viel glück zum geburi und lass di schön fiire.

und mit dinere race ktm wod da gfunde hesch chasch ja grad es schöns geburtstagsgschenkli mache :smiling_face_with_horns:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener