Selbstmord

  • Sali zäme


    ich han vorher es sms vome kolleg übercho woni im momment echli krach han. er het gschribe:
    "Au wenns im moment nöd guet häsch mit mir, möcht der glich öpis säge nur das es weisch... De piiiip (wot bewusst kei näme säge) (en kolleg vo früener) het vorgester selbstmord gmacht! Sorry für die scheiss nachricht"!


    Uf das abe han ich ihm sofort aglüte, de krach vo eus het mi grad nüme so interessiert obwohl er eigentlich no recht heftig gsi isch...


    ich weiss nonig genau wieso daser uf die lösig selbstmord cho isch, aber ich chamers vorstelle und de kolleg wo s sms gschribe het hätmers bestätigt, aber er weiss au nöd meh...


    Er hät zimlich puff gha mit de mueter, en vater heter nüme gha ich weiss nöd was mit dem gsi isch... drufabe ischer abghaue vo dihei und hät öppe 3 ,ömät uf de strass gläbt....debi ischer logischerwis echli id szene cho... d mueter heten nachher wider retour gholt, und denn ischer ine sozi wonig zoge... besser so. wiler aber vorher scho chli drin gsi isch, häter au mit droge usw. echli dealt bzw. het es ziitli au sälber gno.... ich nimm ah das ischem alles zvill worde, verständlich, puff mit sine chäufer oder was au immer heter au gha, kei ahnig warum. nebed bi heter bi partyguide als fotograpf gschaffet... jetzt ischer schins mit de fründin, kei ahnig wo, ufe gange und denn de spung in tod gno... sini fründlin läbt no sovill ich weiss....


    VERSCHISSE isches nume... ich weiss nöd wasi dänke söll, wasi mache söll, ich mein ich ha sit längerem kei kontakt meh mit ihm gha... isch aber glich en jugendkolleg gsi womer probiert het wie isch wemer psoffe isch usw...


    han das nur mal welä loswerde, es hät mi chli belastet...

  • hmm scheisse! mis beileid! aber esch halt schwerig zom säge wiet die söllsch verhalte! weiss halt ned wie guet du ehn kennt hesch! wie lang dasd de scho nömme gseh hesch ond wie oft dasd met ehm ghanget besch ond so! sry chader ächt ned hälfe eifach nome nomol mis beileid usspräche .....

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • jo au mis beileid.... isch immer schockierend sowas... merksch au a de reaktione da ine... niemert weiss so genau was schriebe... und ... es isch au würkli nid eifach i sonere situation. wünsche dir und all de aghörige viel chraft für die kommendi ziit!

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • I cha mi nume dä andere aschliesse... mis absolute bileid! mir isch das säuber no nie passiert dasi öper so verlore ha aber ä guäti kollegin vo mir het öper so verlore und das isch würkläch nid liecht! Mir hei mängisch drüber gret und si het ou sehr, sehr lang brucht bis sis einigermasse verchraftet het!


    z schlimme isch vor auem das es bi öperem passiert wo mäs eigentläch nid hät dänkt! das passiert sooo säute bi öperem wos o seit...


    wasi aber rächt mies, isch das är sini fründin het mitgno... wüu si wird das nie chönne verchrafte! überleget näch mau das biud! die isch fürz läbä prägt dür so öpis und zwar nid nume chli!


    U lug, da i weiss was das i eim cha uslöse bini ou rächt skeptisch! GANZ klar, i wett nid das mä über irgendöper wo so öpis macht schlächt dänkt wüu d beweggründ wüsse mir nid! aber i muäss eifach sägä es git keini problem womä nid cha uf nä vernünftige wäg löse! Es git sehr viu lüt wo us dä schwirigschte situatione kämpfe bis zum letschte das sis schaffe und vor dene hani absolute respekt!


    I däm Sinn, Stephan, erinnere di a di guäte zite! Mach villäch wider mau mit dene Lüt ab, redet drüber, über ihn, über die aute zite, i gloub das hiuft am beschte!


    gruäss

  • merci vill mal a alli!!


    Porter11


    ich han scho abgmacht mit denä und isch scho drüber gred worde.... häsch rächt gha das hilft!:)

  • hmmm isch uu huärä hert mis <3-liche biileid, tut mer huärä leid... isch uu mega muätig das du da drüber redsch.... denk eifach mal es isch en kolleg gsi vo dir, du bisch mitglied vomene lebesabschnitt gsi vo ihm...
    mim kolleg sind letscht monet au inerhalb vo 25 täg 3 kollege ums läbä cho, 2 bi sälbstmord und eine bimene autounfall... han uu huärä hert gfunde... und mer weiss ehrlich gseit voll ned wiä reagiere, wenn mer no niä so öppis erläbt hätt...

  • he es tuet mer mega leid!!!! i weiss wi di fühlsch weu i au en kolleg of die art verlore han:( er esch au id szene inecho ond de heter i sim eigete zimmer selbsmord gmacht (sich erhänkt) ond d'muetter hetne gfunde....das ganze esch z'spanie passiert ond i hane amigs nome no es paar mol im johr gseh (i mine ferie). mini chindheit hani aber met ihm vberbrocht wo er au no do i de schwiz gsi esch......
    also stephan chopf hoch du öberstosch das....ond palt din kolleg trotz sine fehler im herz, so wi ichs au met mim kolleg mache


    R.I.P Dani:(

  • vo mir au na mis herzlichschte beileid
    ich han ned vell, sozäge gar kei erfahrige met so ähniche sache, aber was ich emmer mache wensmer i miner seel oder i mim herz weh tuet esch rede well sobaldmer öbberem aues chan verzelle und eifach redet redet und nomeh redet werds besser
    naja so esch das emel no viel bi mir gsie ! hans nur mal welle gseit ha


    gruess dä skali

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Mis herzliche Beileid!
    ich hoffä das du und alli sini Agöhrigä und Kollege viel Kraft hend in derä schwerä Ziit.
    Tuät mir mega Leid!


    Mfg Rainer

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns: