afänger on tour

• ach du scheisse....

han das video glueged und denk dass de inegstellt hesch well seifach fasch grad durd kurve fahred....

bin verdammt verschorcke wo de siech doch eifach fadegrad is auto inefahrt....

shit sind die blöööd. :wand::böse:

und was macht de im 2.video???? schalted de i de kurve abe und laht d kupplig spicke???? andersch bringsch das doch nid fertig..... :confused_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Zitat

Original von SERVER
    der 2te check ig nid..

ev ihrgendwelchi scheiss uf der strass aber ou denn het sich maschine gnueg gfüh gfange um der töff wieder z lege

Er hett scho gnueg Zit kah aber i sonere Situation gohts verdammt schnell dä hät au glich früäh gmerkt das wennern nümm ableit grad i die Muur innefahrt und den isch gfohr gross das nur no uf die verdammt Muur luegsch und bounce...scho passiert...

The World is yours...

• also i dänke, dä bim 2te het eifach d'kupplig churz spicke lah und zviel gas gäh. het aber no verdammts glück gha isch er nid über d'muur gfloge :hmpf:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Bescheuerte gibt es immer und überall, hier auch noch was um nachdenklich zu werden

Klick

Man beachte so ganz nebenbei die doppelten Sicherheitslinien, die nicht-Beachtung jeglicher Vorschriften (Kurven schneiden - auch sehr unübersichtliche) und das sich das alles auf öffentlichen Strassen abspielt.

Wenn die Jungs im ersten Video noch bisschen üben, bringen sie es auch mal soweit - wenn es dann knallt, möcht ich aber nicht im entgegenkommenden Auo sitzen.

Sorry - kein Verständnis. Finde das nicht cool, sondern schlicht völlig idiotisch.

Marc
    dem grad einfällt, dass er ja selber doof ist solche Links auch noch weigerzugeben :wand:

• Eidütig chrank aber es paar gaaaanz geili drifts hends scho druff...klar isches behindert das dä scheiss uf öffentliche Strosse mached...Aber die mached mer eidütig en proffesioneller Idruck als die vom erste Vid..

The World is yours...

• Die sind lebensmüäd hends aber na im griff... jedoch will ich nid wüsse wie vill mal die scho uf d`Schnurre gheit sind....
    Was mir aber ufgfalle isch. De mit em Naked Bike isch i minere sicht nid so wiit abeglege.... isch das e Eigeschaft vo dene Töff? :confused_face:
    Han mich letschti Filme la und nachdem ich de Film gluäged han bini ziemlich entosche gsi... es gseht us als würdi de Töff um d`Kurfe träge... X(

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• ....und wenns eine glaubt, ischer wahrschinlich ufem chopf glandet;)

• böööös bööös....

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• ich finds eifach chrank das die persone ohni irgendwelchi schutzusrüschtig und nur mit em t-shirt so ga fahre gönd. und den na kurve schnide.

guns for show, knifes for pro