an die anneau du rhin teilnehmer vom 20.9

  • ja aso s mache wär kes problem müesst met em chef eifach luege wägem priis. aso s mache wär glaub kes problem wenn ned die huere schiess radius müend sie ade egge aber au die chönnti mache wenns umbedingt mues sie


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

    Einmal editiert, zuletzt von Charlie ()

  • Jungs, weni cha mitcho nimi ou ä Cam mit! Übrigens chame sonä cam o sehr guät ufä Tank chläbe... :grinning_squinting_face: hani bis iz immer so gmacht und wirdes ou uf der strecki so mache...


    ehm no öpis hets no lüt wo platz uf ihrem hänger hätte für nä 125ccm? luäge säuber ou no aber weiss no nid ob das klappt!


    Ganz klar wenn das geht wird der Pris fürz Benzin teilt und git no öpis druf fürä fahrer!!!

  • Was für es Volume sött de Kanischter ha? Hetti no eine wo ich eu geh chönnt, allerdings nume en 5l ( meh bruch ich für de 50zger nöd :face_with_tongue: )

  • Zitat

    Original von Porter11
    Jungs, weni cha mitcho nimi ou ä Cam mit! Übrigens chame sonä cam o sehr guät ufä Tank chläbe... :grinning_squinting_face: hani bis iz immer so gmacht und wirdes ou uf der strecki so mache...


    ehm no öpis hets no lüt wo platz uf ihrem hänger hätte für nä 125ccm? luäge säuber ou no aber weiss no nid ob das klappt!


    Ganz klar wenn das geht wird der Pris fürz Benzin teilt und git no öpis druf fürä fahrer!!!



    mit ere 125er uf d'rennstrecki??:ugly4: da hett ich jez nie gmacht, aber isi :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:


  • I ha mi la überzüge.... ha zersch ou nid wöuä.... nächär hani gseit das isch z beschte woni jeee ha gmacht! Klar uf de grade hout dir jede ab! Ohni zwifu... aber i dä Kurve und vor allem bim abrämse chasch rächt luschtig überhole!


    Äbä bi ja ou scho mau in Anneau gsi und das het mi huäre gfläscht...


    Gruäss

    Einmal editiert, zuletzt von Porter11 ()

  • ja esch scho geil wa meinsch sölli met de sibylle au metcho? ah nei cha gar ned müesst zersch no es kombi ha. wünsche eu glich vell fun


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • schrib doch mal es email an cornu


    glaubs bi ihm chasch au mit eme guete textilkombi cho.


    aber bin mer nid ganz sicher. besser isch natürli scho leder

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja es gett den schomol eis aber im momänt liehts gad eifach ned so dinne hett zwar eis gseh aber nee. zersch die andere sache verchaufe.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Aso bi mir dähei stoht en zeh oder zwanzg liter kanister vom Toretto ume und er chunnt jo au mit vo dem her hemmer dä gad sicher au mol...und e Helm Kamera hät er au no plus sones teil zum dä Töff uf dä Henker uelade hätter au no...weiss aber nonig wie er will goh...ob mitm Töff oder aneme Hänger muenen den mol froge...

    The World is yours...

  • Porter.... joa voll isi, chas mir zwar nid vorstelle. da nervt ja huere wennt i däne kurvene überholsch und nachher stasch im wäg umme ;). aber isch gliiich, hauptsach fön :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Jungs, iz hami definitif agmäudet!


    Hypi, ja stimmt scho aber was wosch... uf der grade gas gä cha ou jede :face_with_tongue:


    Het iz öper ä Hänger mit Platz?

  • mues luege....


    hänger hani nööd, aber wenni bis denn scho mini Legi vo de Uni Züri han denn chani en Mercedes transporter für 90stutz pro tag miete. denn chönt ich de miete und denn chasch bi mir no mitcho. wär sicher möglich dich denn ufzgable in bern und region


    müsstet denn eifach halt chli öppis zahle wege zuesatzkilometer, well i dene 90stutz sind nume 200 inbegriffe und hi und zrug bruche mer s dopplete

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von Porter11


    Hypi, ja stimmt scho aber was wosch... uf der grade gas gä cha ou jede :face_with_tongue:


    joa das isch scho so...nur isch das halt au öbbis wo verdammt laune macht mol richtig gas z'gäh :winking_face:


    isch aber isi bisch au debi....simmer ja langsam richtig viel :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • am endi chönd mer ja fasch e ganzi gruppe füle.


    umso besser hehe



    und wenn de ray e cam no chan mitnäh und uf sis töffli chlebe denn isch ja wunderbar.


    aber uf mini gixxer chläbi kei cam, well min schwarze lack extrem empfindlich isch.


    wenn mer de camhalter no chönd baue übernimm ich denn d gerade und de ray chan d kurve filme haha :ugly5:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • määäh... zrugg vo de ferie und scho soooo viel zlese :ugly5:



    aaaaaalso... ich bin ja au aagmulde und bin mer aber nanig so sicher öb ich wett verladde oder ned...
    mer muen au dra denke das s'verladde je nach dem au wider ziit beasprucht.
    vorteil... inen churze traffic bringsch 2 möppis uf montageständer ine plus na jehnstes material wie campingstüehli und so. wenn mer en aneleit, chan mer en gad wider iiladde und mitneh.
    nachteil... be-und entlade (evt. sogar a verschidene statione ----> viel spass). zuesätzlichi schoschte zum da teil miete plus zuesatzkilometer.


    so... muen mi mal na chli anderswiitig beschäftige... viel spass dene wo müend schaffe :engel:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: