Frontscheibe für RS50???

  • Hei allersiits mini Frontschiibe isch ame seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehr witzige Tankstellestreich zum Opfer gfalle!!! X(
    Jez ich brüüchti jetzt e noii, het öpper e Idee wos welli git? Am beste gad e töönti wenni scho dra bin! :grinning_squinting_face:


    Ricardo und ebay isch fehlazeig! :confused_face:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • isch sie no heil?


    MRA lohnt sioch doch für e 50zger nöd, isch vill ztüür...



    Wenn sie no ganz isch, hol der i de papeterie so "tönigsfolie" und chleb die druf.

  • Nei isch nüme heil! isch mehrmals gsprunge! Isch ebe sehr en witzige Streich gsi, ich weiss nöd öb ihr de kenned!
    De Zapfhahn isch arretiert ide Süüle ine gsi, denn nimmschen use und wills Benzin ja ersch biz spöter usepumpt wird isch genau öppe de Moment wode Han so überem Töff hebsch! Bi 40°C vertreit denn e Plexiglasschiibe Benzin nöd so guet! :mad: alles voll Flecke worde und gsprunge!
    Cha froh si, das am Lack und so no alles heil gsi isch!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von MikeRR
    lol, das seisch du, wo so viel Kohle in dini Senda gsteckt hesch? :grinning_squinting_face:


    ich hetti's fasch scho verdränge chönne, aber NEI du muesch es mir immer verderbe ;(

  • bi polo oder louis gits billigi schiibe schön tönt

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener