Habe die Schnauze voll

• Zitat

Original von SERVER

wep du depp :winking_face:

...und so kreativ de Burscht... :ugly5::grinning_squinting_face:

en schiss göbel chönnt höchschtens werde, will du s Leischtigsgwicht versausch...:lol:

• Zitat

Original von Fastback
    unglaublich, bisch scho mal in griecheland gsi?
    was det alles umefahrt, mer mun ja ken helm ahlege, das isch s'einti, und ebe, polzei findsch i dene ferie örtli e e kei, und irgendwei münd det une die maschine zimli günschtiger sie als bi eus:
    han e schön neui Yam XT660 mit scorpion uspuff und e honda FMX 650 beid i sehr guetem zuestand so zmitst i dene verwinklete gässli...

git scho es paar örtli wos polizei het :winking_face: vor allem würdi nie empfehle dich idr nöchi vo militärflughäfe ufzhalte, chönntsch no die schrottflüüger gseh wo döt ummestönd unds dä türke verzelle :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von SERVER

vomene 50ger uf ne 1000er naja ig weiss nid ob das so schlau isch :winking_face:

Bin au scho am Nitro sini CBR 900 RR FireBlade gfahre :grinning_squinting_face:

• Das wärs no :face_with_tongue: Ich glaub da würdet eifach d'Bulle chli dumm tue ...

d'ZX-12R het mer en Kolleg vom brüetsch geh, de sack het 2 stuck...

Hayabusa isch vo em guete Chund, und d'600er fahred die us minere schuel wo A- hend und mich zum teschte so 3-4 ründli um de schaffhuuserplatz