Habe die Schnauze voll

• von dem Scheiss Wetter hier und gehe für 1 Woche Nach Griechenland Kos :winking_face:

bin also erst am 6 August wieder da :winking_face:

macht es gut und treibt es nicht zu bunt..

Meine Fazer wird jetzt einen schönen langen Sommerschlaf haben.. die arme kleine hehe

:face_with_tongue:

• dänn wünsch ich der erholsami ferie :grinning_face_with_smiling_eyes: und hoffendli schöns wetter det ähne !!!
    greeez

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• jap wünsche der au schöni ferie.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• also soooo schlemm esch jetzt euses wätter au ned :confused_face: :)! aber jo griecheland esch natürli scho geil! also demfall vell spass dete ond hoffe chonsch weder heil zrogg ... wott jo no mini soziusabdeckig :P! hehe

Cu

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• wenn du chunsch, gönd mir uf kreta *fg*

gnüss die chüele 28°C in griecheland und gnüss es :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• hoffentli hesch nid zu viel smog :winking_face:

also wettermässig cha mr sich ja chum beklage idr schwiiiz.

trotzdem schöni ferie! :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• ja i gange eersch im herbst uf kreta wenn d saison chlei verbi esch

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• ja vill spass hä und machsch kei seich det une... :face_with_tongue:

• Zitat

Original von Charlie
    ja i gange eersch im herbst uf kreta wenn d saison chlei verbi esch

cu charlie

im herbscht isch nöd grad gedige....da schwemmts amigs unmenge vo alge an strand... da hani recht schlechti erinnerige drah :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• aso woni sletscht mal gsi ben beni au im herbst gsi und has ned schlächt gfunde. lieber alge als unmenge vo touris

cu charlie

• Serverli viel spass...und wenn du guet bisch, wirsch wenn du mitem Hobel richtig Flughafe fahrsch, en abzweiger nach Miami Beach finde...es steils schottersträssli füährt dich zur geilste bucht wos in Kos git....

und la en chotz für mich im Fashion la ligge....und bim everest jede tag am 0500 es sandwich...

gruess