Blenkgschwendigkeit vo de Blinker

  • Soooooo han jetzt mol hende d blinker dra ghaue .. mini schöne klarglas LED-miniblinker :)! nor leider hani jetzt es problem wo evtl. au kes problem esch! alli 4 blinker also die 2 LED-blinker hende ond no die normale vore blenked eifach dopplet schnäll als vorhär! also so wie wenn z.b. ein blenker defekt wär! aber ebe i demfall blenke wörki all 4 ond ebe dopplet so schnell wie vorhär! jetzt döfich so omefahre bzw. esch das erlaubt wenn die so schnell blenked?


    thx + cu -=TS=- aka cris

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • muesch entweder vorne au no LED blinker inetue und denn s blinkerrelais wechsle, oder bi de hindere blinker 10Ohm widerstände dezwüscheschalte.


    denn blinkeds wieder normal :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    muesch entweder vorne au no LED blinker inetue und denn s blinkerrelais wechsle, oder bi de hindere blinker 10Ohm widerstände dezwüscheschalte.


    denn blinkeds wieder normal :smiling_face_with_horns:


    ah ok jo, ebe vore haui mer morn au no minibllinker häre denn holi mer no s relais vom mader ond denn passts :)! thx ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • generell gilt, blinkgschwindikeit 1-2 herz, d.h. 1-2mal pro sekunde... so schriibts de gsetzesheini

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von V|RuS
    generell gilt, blinkgschwindikeit 1-2 herz, d.h. 1-2mal pro sekunde... so schriibts de gsetzesheini


    ah ok thx :)! jo denn wäre mini blinker jetzt scho e rondi zuuuuu schnäll :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • oder 60-120x in der Minute :winking_face:
    Haben sie bei mir übrigens beim Prüfen gezählt.
    Gruess UWE

    [SIZE=4]Borsty [/SIZE]

  • Zitat

    Original von Borsty
    oder 60-120x in der Minute :winking_face:
    Haben sie bei mir übrigens beim Prüfen gezählt.
    Gruess UWE


    mein gott!!! :böse: was esch do no alles i dem scheiss gsetzbuech :böse:
    also langsam esches lächerlech....was dörf me öberhaupt no mache ohni das irgend öper reklamiert

  • Ich würd s eso loh. Find s geil wenn s eso schnell blinkt :grinning_squinting_face:


    Turbo Blinker :face_with_tongue:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • aso i han mini blinkgschwindigkeit abegschruubet. eimal pro abbüge :smiling_face_with_horns:
    und han sether au niemeh de blinker vergässe
    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Ciko
    Ich würd s eso loh. Find s geil wenn s eso schnell blinkt :grinning_squinting_face:


    Turbo Blinker :face_with_tongue:


    jo scho de wetz esch eifach wenns so schnell ebe ned döfe blinke denn haui mer genau s relais ine! well i han ke bock wäge so öppisem en buess zahle! well wennd am töff nor das heshc gohts jo no aber wennd be jedere chlinigkeit dänksch .. jo löhmers so trotzdem dasd en buess bechonsch denn hesch am schloss öppe 10 buesse för jede chli scheiss am töff wot ned so döftisch ha!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Charlie
    aso i han mini blinkgschwindigkeit abegschruubet. eimal pro abbüge :smiling_face_with_horns:
    und han sether au niemeh de blinker vergässe
    cu charlie


    aber öppis nemmt mi jetzt jo scho wonder! hebsch du wörkli bi JEDEM abbüge dini hand use?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • aber ganz secher chasch de stewi frage. be jedem mal susch mueni no bläche wäge nicht zeichengeben. da bruchi ned


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • also mini led blinker sind au zschnäll... finds geil so turbo blinker:D


    das gsetz cha mich mal vo wäge blinkgschwindigkeite...die spinnet doch!!:böse:

  • Charlie


    Wie isch das namal gange mitem korrekte Handzeiche zum rechtsabbüge????


    Agsichts de Tatsach, das das eh keine rafft (nöd mal Töffahrer) lahni mini blinker schön dra. Vilicht chunt ja de Tag na wo eim söttig unwichtigi Sache wider biibracht werded ide Fahrschuel.

  • Han au kei Blinker meh aber das isch ja normal binerä Aständige Sumo. Husa mit Blinker, isch eifacht zum :kotz:
    Und für uf d'Piste, müest ich sie dänn au no jedesmal abe näh...