Ich und mini gixxer

  • Zitat

    Original von Toretto
    Hehe jep dä Spitzbuäb häts ziemlich schön gseit, aber än Supermoto Pilot gseht s'chnü so oder so immer als umäposä, uf dä Stross gib ich soöpertem au rächt, aber ich han uf dä Rennstrecki s'Problem gha, dass mini Gangschaltig abgschliffä hät (ok ich han no original Fussraschtä ahlag), aber den seit dir jedä Instruktor genau nur öppis: "Dis Hangoff isch nöd guät gnuäg!"
    Also no witer usähangä, au wenns chli speziell usgseht. Aber ich gibä am Sok scho recht das ich uf dä Stross niä im läbä mit ihm chönt mithebä und wohrschindlich au uf dä Rennstrecki nöd, will ich nöd würklich än guätä Fahrer bin was Bremsä usw. ahgoht, aber ich han spass und ich üäbä...
    Ach wiso han ich jetzt glich was gschribä???? Eigentlich han ichs jo wöllä loh, aber ich han aifach nöd chönä sorry. :winking_face:


    Du bisch so en lalli Toretto...ghörsch jetzt no jedesmol zu dä schnellere uf dä Strecki muesch aso nöd immer so tue als obd nöd chönnsch fahre Du arsch...du deprimiersch mich.... :winking_face:

    The World is yours...

  • tss.... schoen wiedermol was vo dir vghoerae. :smiling_face:
    Das wird sicher luschtig am 20igschtae. Han 3 moenet kein hobel meh undaerem arsch gha und grad uf dstrecki schipiiii.... freu mich huaerrae.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ohhh jo freu mich au verdammt...
    Aber für mich wirds au struub werde den mueni jo Dir DINI Gixxer wieder geh.. :winking_face: Und jetzt hani mi so a Die gwöhnt.. :winking_face:
    Han i dä Ferie gad gschnell 2000km drufknallt.. =) Sry Toretto... :winking_face: Bin letschti wiedermol uf mini R6 ghöcklet...die hät eifach kei Leistig...isch krass.. :frowning_face: Wennt Di mol chli a die verdammt Gixxer gwöhnt häsch nocher uf was anders hocksch wot huerresiech 10'000 Umdrehige bruchsch bis was chunnt isch scho huerre umgwöhnend...Häsch sGfühl dä Hobel lauft nümm.. :frowning_face: Aso ich jetzt...weiss nöd wies andere goht...

    The World is yours...

    Einmal editiert, zuletzt von Bl4ck_Sh33p ()

  • jo jo doniboy, chli meh schreglag darfs auso guät no si! :face_with_tongue:


    Ob mit chnöi oder ohni spiut würkläch ganz und gar kei rolle... das git nume rückmäldig aber äbä, gsehsch mit richtigem Hanging Off o weniger guät it Kurve... Het auso o nachteile und isch nid so für Streckene geeignet wo dä nid kennsch! (Ussert i Spitzcherinä oder guät isichtigä kurve)

  • hei porter gang doch au met uf anneau. wär doch no öbis für dich :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • hets a thread mit anneau... uh sofort ga luäge...


    bi am 24.4. gsi! Hammer gsi! und er wird wieder gehn :smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von Charlie
    hei porter gang doch au met uf anneau. wär doch no öbis für dich :grinning_squinting_face:


    cu charlie



    und warum nöd? er ziet mit sim 125er sicher meh als eine ab id kurve

  • Zitat

    Original von Stephan



    und warum nöd? er ziet mit sim 125er sicher meh als eine ab id kurve



    nume muesch denn alli wieder vo neuem überhole und chasch nie würkli frei fahre, well uf de gerade holt di ja jede tourer wieder uf :hmpf:


    aber i de kurve bisch klar eine vo de ganz schnelle :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • auso i chas jedem empfähle mit der 125ccm uft strecki z gah! isch genial... egal mit was fürm nä töff....


    usserdäm stimmt das würkläch! denn wo ig bi gsi und bim cornu der kurs ha gmacht hei scho teu gschmuntzlet woni mit mirä zwibackfrese bi cho und no d rückspiegel ha abgschrubt... genau die si aber när cho sägä das si nie dänkt hätte das mä ou mit somnä chline cha hoble...


    FAHRSPASS! PERFEKT!!



  • ja genau das sind die wo ide grade gas gäbed und ide kurve nachher chrüched... und da wüssti au meh als eine vom ghöre säge...

  • Oha... Markus (blümchenpflücker) ez simmer nid mol me do vo dir verschont? :mad: Chaschmer din Fanclub ufm zweite Fotti mol uslehne? :face_with_tongue:


    Donny, immerno en schöne Töff. Aber e chli artgerechter bewege söttsch das Teil scho. Susch hetsch ja grad bide CBF chöne blibe :grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von 4ska
    Donny, immerno en schöne Töff. Aber e chli artgerechter bewege söttsch das Teil scho. Susch hetsch ja grad bide CBF chöne blibe :grinning_squinting_face:


    bin doch fliessig dra am üebe. han jetzte au en aständige vorderreife wo nümme so heftigi sägezahnbildig het.


    Und i de zwei kurve under der hulftegg grad am afang wennd abbügsch schaffis jetzte sogar chli mit em chnü umezchratze. mues ja üebe fürd rennstrecki :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    Und i de zwei kurve under der hulftegg grad am afang wennd abbügsch schaffis jetzte sogar chli mit em chnü umezchratze. mues ja üebe fürd rennstrecki :grinning_squinting_face:



    Fang am beschte gar nid a mit däm seich.... Chnöischlife uf dr Landstrass isch öppe so überflüssig wie en Chropf, uf dr Rennstrecki chunt das den outomatisch mit em Chnöi :top:


    Chli Gwichtsverlagere isch absolut okay, aber do näbem töff umehange isch meischtens kontraproduktiv. schad hani bir letschte schwarzwaldtour nid gfilmet, süsch chönnt ig dr zeige was ig meine :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • ich üebs ja au nüd für'd landstrass.


    sondern eifach mal zum chli es gfühl zbecho weni denn uf der rennstrecki bin. damit mers schomal gmacht het.


    aber uf de landstrass fahri susch nie mit hang off. gseht zwenig i de kurve und wenn mer doch emal müssti schnell d linie kontrolliere, well öppis entgege chunt wo nüd sött oder mer d kurve eifach falsch igschetzt het...im hang off wird das denn zum problem.


    durm machis au nume genau a de zwei gliche kurve woni inn und uswenig kenne und gsehne öb mer grad en laschtwage entgegechunt oder nööd.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener