Morn grossi Priefig

  • So lüütlis, morn isch au für mich en grosse Tag (je nach dem :D)


    Ich han Priefig mit dr Expert, bin jetzt scho chli nervös.


    Hend ihr mir villicht e paar Tipps?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • No e ganz kurzi Froog. Wenn i ganz normal uff em Hauptstross fahr, söll i me rechts fahre odr in mitti odr me links? Klar bim überhole muess i jo zuemache abr sunsch wenn i normal fahr?


    30 er zone muess i au zimli rechts fahre, weiss i no vom Grundkurs und immr schön blinke wenn i Velo überhol.. Ahhh.. Ich hoff ich schaff das.. Würd mi sunsch aschisse..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • i bi ar prüeffig ir miti gfare und wen e strossemarkierig odr e dolledekel chunt de muesch dei links um fahre


    fiu glück morn

  • immer liecht links vo dr mitti vo DINERE FAHRBAHN fahre wennt normal uf dr hauptstrass underwägs bisch...so lernt mrs eigentlich au.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • tipps chander leider ned gross geh :grinning_face_with_smiling_eyes: wönschder aber gaanz viiel glöck

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Zitat

    Original von Hypi
    immer liecht links vo dr mitti vo DINERE FAHRBAHN fahre wennt normal uf dr hauptstrass underwägs bisch...so lernt mrs eigentlich au.


    seich!


    fahrsch nur liecht links wenns markierige ir mitti vo dinere fahrspur hett z.b. en richtigspfiil, ansonste i de mitti fahre!





    wünnsch der uf jedefall viel glück und immer schön lässig bliibe :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • wünsch der viel glück und pass vorallem uf alli rechtsvortritt uf...die überseht mer vorallem usserorts no gern-....



    de puur chan der devo es liedli singe...trällerträller

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • au vo mer no vell glöck! hoffentlich packsch es! gohsch du eigentlich met dinere gixxer?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • jau au vo mir viel viel glück :grinning_squinting_face: chunt scho guet

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Soooo Jungs und Mädels


    Ich fahr langsam los, ich hoff de Siech isch nit 2 Meter Gross und irgendwie 130 KG schwer odr eso :mad:


    Ja ich gang mit em Gixxer (Manöver han i jo au mit em Gixxer gmacht ka)


    Hoffe ich döff ab hüt ohni L fahre...


    Bis spötr... :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Luegsch mol unter "Download Motorradfahrlehrer" bi "Gesetze und Prüfungen". Dört stoht wie de muesch iispuure und fahre.


    Öb der das jetzt allerdings no öbbis bringt oder öbs der nume der Chopf verstopft, muesch sälber entscheide.


    Viel Glück! :top:

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

  • Schwarzwald, ich kummeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst