Motorrad wurde beschlagnahmt :(

• Also das Thema ohne Licht:
    Bin Bruefschauffeur und au sehr viel i de nacht unterwegs. Mit Bus Limo oder au mit em LKW ( Nachtbewilligung ) und han scho öpe mal e Begegnig gha mit erem Velo Töffli Roller Scooter Töff Auto oder dem gliche gha.
    Und muen eifach säge, ohne Licht isch öpe sgföhrlichste wo mer chan mache.
    Uf mine Velo Ferie han ich Hinde a de Sacosche ca 4 Blinker gha und vorne 3 Halogen Lampe, dezue no seitlich a jedem Rad 6 Katze Auge.
    Hän da chöne säge ich fühle mich sicher.
    A minnere neue KTM wo nomal 2 Wuche muen warte, wills in schwarz eifach selte git, han ich grad vo de Touratech zusätzlich nomal 2 Schweinwerfer seitlich abbaue laa. Will ja die Nacht zum Tag machen.
    Zum Thema Züri.
    Ravi bin kein Städler, aber mir händ au viel i de Stadt Bullshit gmacht und da häsch recht. Jugend zerlebe i de Stadt isch nöd grad geil, ich weiss das selber.
    X(
    Aber ich will eifach djugend und alli ermahne.
    Licht isch Wichtig:
    1. für sich selber
    2. für die andere wo dich gern wennd gseh

Denn wenn ich mit em grosse Auto oder so en chline Tödlich verletz, au wenn de ander Schuld wär, bin ich doch de Lackierti Affe. :smiling_face_with_horns:

• also, denn tuen ich au no. das mit em liecht isch en scheiss, sorry, aber ohni liecht isch huere gföhrlich. wenn de göppel zluut isch, du aber amigs rücksicht nimmsch und dur d'wohnquartier und wo's no lüüt hed aständig fahrsch, denn isch das für mich keis problem. und wenn'd au mit 125 ccm oder weiss ich wie pumpetem töffli umefahrsch (hani mit 14ni au gmacht. aber uf em land chratztz eh niemer), isch mir das au egal. hesch halt eifach päch gha.
    da eine uf moralaposchtel z'mache findi under dene umständ total unnötig. wenn eine innerorts mit 80 es chind vercharet, denn vo mir uus, aber ned, will eine wäg so lapalie de göppel muess abgäh.
    ich hoffe uf jedefall, dass' nüt merked vom 70ccm satz (ich hettis ned is forum gschriebe) und dass de göppel glii wieder hesch.
    und em ravi muess i wäg de gsetzeswuet eifach nume rächt geh. es isch zum chotze...

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Zitat

Original von Mercutio
    ich hoffe uf jedefall, dass' nüt merked vom 70ccm satz (ich hettis ned is forum gschriebe)

Ich au nöd. Und denn no frech es Fötteli vom Töff wommer s'Nummereschild gseht. List ein einzige Schmier mit und findet Sprüch wie "han so tah als wüssi vo nüt" und "die Tubble merket eh nüt", denn hetter no gschnell ahand vom Kontrollschild in Erfahrig bracht wer tuet rapportiere und steckt ihm die Info, er söll nöd nur uf de Topf sondern au uf de Mocke luege...

Aber ebe. Mängisch isch halt die akuti Profilierigsnoirose au en Schuss hindeuse... *gröhl*
    Mängi Lüüt sind eifach echliiiiiiiiiiiiiiiii TUMM

• jep stemmt scho ohni liecht i de nacht also wenns halt wörkli donkel esch, esches scho rächt gföhrlich! ond ebe wägem illegale tuning ... z.t. send sech halt die jonge gar ned em klare wie illegal teil sache send! also i muess säge i hätt au ned dänkt dass en 70er satz a mim roller grad heisst "fahren ohne führerschein" ond ich äuä denn wörkli deftig am arsch gsi wär wenn s mi verwötscht hätted! aber ebe de töff bechonsch jo weder zrogg wenns d mässig gmacht händ oder?? also ossert ebe sie fendet wörkli no de 70er ond so ... denn weisi ned öbs de grad phaltet :/!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von Mercutio
    also, denn tuen ich au no. das mit em liecht isch en scheiss, sorry, aber ohni liecht isch huere gföhrlich. wenn de göppel zluut isch, du aber amigs rücksicht nimmsch und dur d'wohnquartier und wo's no lüüt hed aständig fahrsch, denn isch das für mich keis problem. und wenn'd au mit 125 ccm oder weiss ich wie pumpetem töffli umefahrsch (hani mit 14ni au gmacht. aber uf em land chratztz eh niemer), isch mir das au egal. hesch halt eifach päch gha.
    da eine uf moralaposchtel z'mache findi under dene umständ total unnötig. wenn eine innerorts mit 80 es chind vercharet, denn vo mir uus, aber ned, will eine wäg so lapalie de göppel muess abgäh.
    ich hoffe uf jedefall, dass' nüt merked vom 70ccm satz (ich hettis ned is forum gschriebe) und dass de göppel glii wieder hesch.
    und em ravi muess i wäg de gsetzeswuet eifach nume rächt geh. es isch zum chotze...

Das isch der Grund wieso ig äbe ou nid wet das me da drinne chan mitläse OHNI Ameldig...

• Zitat

Original von spitzbueb
    Aber ebe. Mängisch isch halt die akuti Profilierigsnoirose au en Schuss hindeuse... *gröhl*
    Mängi Lüüt sind eifach echliiiiiiiiiiiiiiiii TUMM

merci dass mer das gseit hesch mitem bild. aber desswege musch mich ja ned beschimpfe, me chend meine bisch immerno im spitzbuebe alter und muss go schimpfwörter verteile

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]

• Zitat

Original von special Blend

merci dass mer das gseit hesch mitem bild. aber desswege musch mich ja ned beschimpfe, me chend meine bisch immerno im spitzbuebe alter und muss go schimpfwörter verteile

Ha gmeint bisch in Züri ufgwachse??!! Da giltet das ja scho fäng als Kompliment...

• Heyyyyy Zickänäääääääää :grinning_squinting_face:

Alsooo das ich au no min Sänf dezue gib :winking_face:

Das mit äm Töff umbaue findi genail @ special_blend

Ha ja das selbe au gmacht mit minerä DT und jetzt au mit dä SMC.. Entweder mi hät Glück und wird nöd gfiget oder mi hät Päch :winking_face:

Das dRännleitig so blöd tue chönd wäge dem verstani au nöd aber Cest la vie.. :hmpf:

@ Milan

Ich stimm dir voll und ganz zue was sLiecht betrifft. Es isch ja nöd nur i dä Nacht so sondern mit äme zweirad au am Tag swichtigstä!

@ ravi

Da ufem "Land" isches au nöd viel besser. Wobii mit dä Schlümpf gahts da usä no guet.. Bis jetzt...

Und wäg dä Moralposts.. naja söt mini meinig ja klar si :winking_face:

Gruz der pseudO :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• spitzbueb, DonBosco
    Wärs ächt möglich daser Sachlich bliibed? Beschimpfige u.Ä chönder für eu palte....

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• ja da isch mer mal 2 täg uf de rennstrecki und de muen mer sowas lese? sind er ned ganz hamma?

zerscht mal zum "täter" wienen gwüssi lüt da nenned...
    special... scheisse gloffe, ohni liecht fahre isch gföhrlich aber offebar weisch es ja selber... öbs würkli gad gflickt hettsch oder ned, weiss niemert, aber ich denke du weisch es selber...
    die ganz sach mit em töpfli hesch au vorane selber gwüsst gha was konsequenze chönd sie, vo dem her würklich selber schuld!

aaaber! ich wott mich vo de erste statements distanziere, da isch understi schublade, völlig chindisch und schaddefreudig!

klar, er isch selber schuld, hett en niemert dezue zwunge sone topf zmontiere, aber z.b. gad de kolleg hypi hetti sich dermasse über d'schuggerei ufgreggt wenns en dozmal mit em topf usegnah hetted!

naja... isch mer na so einiges durr de chopf woni de thread überflogge han, aber mag ned da alles ufschriibe.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von Spike
    spitzbueb, DonBosco
    Wärs ächt möglich daser Sachlich bliibed? Beschimpfige u.Ä chönder für eu palte....

joo sicher nume suechi grad wo ich ihn beleidigt ha söll....

han ja nume gseit er seg selber schuld und das mit em m5 isch mer komisch vorcho....

dass d bulle in sache uspüff übertriebed nervt mi au...drum dueni under anderem a mini gixxer kein zuebehörtopf meh here. die tönt aber au so gnueg guet.

aber leider gönds halt momentan scho recht heftig uf'd töfffahrer los....

frägt mer sich nume mängisch was gfährlicher isch...en uspuff wo 5dB zu luut isch oder irgend welchi raser wo mit em auto znacht chli zur show müend dur'd stadt race..... :wand::böse:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von DonBosco
    frägt mer sich nume mängisch was gfährlicher isch...en uspuff wo 5dB zu luut isch oder irgend welchi raser wo mit em auto znacht chli zur show müend dur'd stadt race..... :wand::böse:

Was bringt meh Gäld oder verwütscht mer eher? :winking_face:

Ha so äs grücht ghört das einä wo sini nöd drosslet gha hät und än anderä Uspuff drane gha hät 5`000.- Buess zahlt hät und Auto+Töffuswis hät müese abgä.. ISch das so heftig??? *biber*
    8o8o8o8o:ugly5::ugly5:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Ui ui ui, Special Blend du Pechvogel :hmpf: Ich hoffe si fahred dir nid allzu fescht an Chrage und du chunsch diis Möffi irgendwenn wider über (mit Uuspuff und 70ccm Satz). Tja, di eine händ Glück (zum Bispil ich, wo 2 johr nie mitme offne Töff verwütscht worde bi), die andere Pech. Weme so Sache macht, muesme demit rechne dass eim verwütsched. Denn chame sich zwor ufrege aber cha kei Mitleid verlange, oder?

@donny, spitzi: Läck was lauft au mit eu?? Aso so übli Kommentär hani vo eu no nie gläsä. Nur daser nid im Mototreff-Forum sind heisst das no lang nid dasser do dörfed dSau useloh. Findi e verdammti Frechheit vo eu. Im MT gohts au ohni so schadefreudigi Biiträg. Und grad du Marco, wo so scharf uf so beleidigendi Sache im MT als Mod reagiert sött eigentli mit guetem Biispill vorah go. :wand:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...