jop genau das hani gmeint. gseht ersch no sportlicher us als das töffli hehe
Motorrad wurde beschlagnahmt :(
- special Blend
- Erledigt
-
-
Zitat
Original von special Blend
doch genau... durch diversi beschwerde uf "raser" ide 30er zonene, durch schnelli und luuti motorreder und autos, hends jetzt autobahnpolizeifahrzüg igsetzt.
jedefalls het mir de schlumpf das eso gseit
------------------------------------------------------------------
si hend de töff beschlagnahmt us de begründig e dB messig z mache... ich hoffe sie merked ned dass ich garken 50ccm me han... susch wäri böser am arsch
-------------------------------------------------------------------
ich meine ja klar isches falsch ohni liecht umezfahre...... aber ich denke polizei konzentriert sich huetzutags z fescht uf di falsche sache... klar isches e straftat wonich gmacht han...(ich stahn ja au dezue)
aber die drogedealende frauevergewaltiger ade langstrass sind fridlech ihri gschäftli am mache und hend im bezug uf ihri art vo kriminalität und violenz nur mässig problem mit de polizei,,, ich finde eifach das anderi sache würkli klar priotität...Nimms sportlich: Mit em nächscht grössere Rännsatz wersch am M5 viellicht devo cho!
Gruss
P.S Es lieht eifach i de männlich Natur, dass mer alles grösser, höcher und schnäller wet mach und de Chole wot defür usgisch chasch im gliche Momänt grad abschriebe...
-
naja ich weiss ja ned, was ich vo dene komentär sell halte.... wie de ravi scho gseit het:
sie hend ned mich gsuecht, sondern mongos bi eus im quartier wo mit de klaute supermoto und renntöffs umeröhred.
wenn dir eine mit ere 1000er devoröschte wett, chasch ned mit dene volvobullewägä cho...
es isch eifach blöd gsi das min töff genau uf das muschter vo de gsuechte passt het..
-luut
-orange
-kei rückliechtaja donbosco
mir de schutzchleidig hesch recht.
aber das mitem umeröhre ide wohnquartier hesch der easy us de nase zoge... min uspuff fahrt ca. ab 6000upm ah luut werde, vorher ischer brutal liislig...
det wos mich verwütscht hend binich jehnseits vo 6000upm gfahre also so eppe 3-4000ebe genau us dem grund well au mini eltere und kollege det wohned aber susch netti agrifsversüech...
usserdem settsch du i dim alter und i dinere "riifheit" dini kommentar ned mim alter apasse und so sache schribe glaub mer wenns dich mal so richtig blitzed oder was au immer lach ich mich sicher ned kaputt!
das wo du da empfindsch isch eifach schadefreud....
das isch wohl das womer under de töfffahrer am wenigste chend haa.ich bin 17ni.. ich han au nie gseit das ich irgendwie im empferntischte erwachse bin.. das isch aber au ken grund dasde mit irgendwelche komentär versuechsch mich azgriffe..
ich han i mim läbe no lang ned usglernt, villicht wirdich us dere situation lerne.. aber bestimmt ned us dine huere scheiss komentär vo wege bmw velos... ich glaub ihr hend eifach nix anders z tue...d ravi frittet sin töff genauso wie ich min, wennned no stärker.. aber er wird vo dir ned agriffe weller eifach elter isch. und er het au kei liecht
ich denke du und di andere kandidate wonich meine schribed eifach so komentär i de thread wells denked si münd kei angscht ha das epper zruggargumentiert, weller eifach noni so vill erfahrig het...
ich hans ned nötig e frau z vergewaltige und go droge deale... din komentar isch eifach i kenere hisicht her LUSCHTIG sondern eifach nume primitiv und fehl am platz
naja au egal, ich han ke bock me drüber z diskutiere.. wer da erwachsener isch... well glaub jede da im forum sini unerwachseni siite het.
und ich han ebefalls ke bock me drüber z diskutiere wer da im recht isch, und wer blöd oder gschiid isch, well ich:1. bessers z tue han als z striite
2. ich mich sowiso nur na meh ufrege, als ichs jetzt scho mache. -
aso i ha au illegali sache dra. be mer esches aber "nume" d vorderbräms aber dert verstahnis ächt ned wieso das die en besseri bräms ned zuelönd. aber janu
special Blend hoffentli lernsch drus
cu charlie
-
ja das sicher
naja mit grössere maschine chamer d sache womer gändered het, ja au iiträge lah und denn isch alles banane.. aber bi 50erlis gaht das nid usserd me wett zahle wie blöd
-
Zitat
ja das sichernaja mit grössere maschine chamer d sache womer gändered het, ja au iiträge lah und denn isch alles banane.. aber bi 50erlis gaht das nid usserd me wett zahle wie blöd
was meinsch äch bire grössere maschine muesch nuet zahle zum itrage?
wo läbsch du de...
ps der ravi het es rueckliecht wenn ou nur chli hehe also wo ig ihn zletscht mal gse han
-
ja klar muss me zahle, demit sie dir n neue fahrzüguswiis gebed wo das drinne staht.. mite 50erlis musch die scheisse irgendwo in biel go zeige etc.
-
Zitat
ja klar muss me zahle, demit sie dir n neue fahrzüguswiis gebed wo das drinne staht.. mite 50erlis musch die scheisse irgendwo in biel go zeige etc.Das ist ja einen rührende Geschichte...
ich dachte du fährst gern Motorrad....
-
All: Tüend doch nöd so päpschtlich
Vor es paar Jahr isch fascht jedes Mofa mit Satz und Tuning-Pot unterwägs gsi. Und Scooter hani au no wenig orischinali gseh...
special Blend: Mir isch nöd ganz klar, ob du vo de Users e Absolution (um bide klerikalisch Metaffere zbliebe) erwartisch. Wänn nöd heti das Thema chli sachlicher ufzoge: Wer, wo was wie warum und wie weiter...Updates
und am Schluss viellicht en Link zu FCUK
als Bechleidigstipp bi de MFK...
Beste Grüsse
Wep
-
Zitat
ja das sichernaja mit grössere maschine chamer d sache womer gändered het, ja au iiträge lah und denn isch alles banane.. aber bi 50erlis gaht das nid usserd me wett zahle wie blöd
genau das hani au no welle schribe! ich tschegges sowiso au ned werom dases för die grosse töff 1000 sache get womer chan draknalle ond iträge loh ond för 50gerli ond so gez öppe kes teili wot döffsch iträge loh oder nor met rächte omständ (woni ned emol gwösst han dasmer das chan mache)!
no zo dinere gschecht ond em post wäge de agriff ond so vo de anderne user! fende also au dass do es paar chli öberreagiert händ ond so! well ebe 1. gez meh do em forum als mer dänkt wo a de töffli, roller, 50ccm töff ond 125er oder sogar no a de 600er, 1000er illegali sache dra bastlet händ! ich ben au eine vo dene gsi wo s töffli ond roller gfriset het ond ich stohn de zue ond wär au sälber gschold gsi wenns mi verwötscht hätted! ond a minere 125er hani au en illegale topf dra gha! nor de wetz esch lüter esch öberhaupt ned gsi, aprilia esch droff gstande ond het son scheiss nr. dra gha aber esch glich ILLEGAL gsi aber het halt wörkli om einiges besser usgseh als de grusig org. katuspoff ond jo hanen halt au grad so vom verchäuffer becho!
also @ special blend i hoffe au dassd meteme blaue aug devo chonsch well ebe ich gsehs au öppe so wie du, i meine guet wenn de topf wörkli voll luut wär wördis au ned grad de hit fende ... ond ich wörd au nie i de nacht ohni db-eater ome fahre ... aber ebe wie du gschrebe hesch wer das eifach en topf sie wo chli besser tönt ond chum de red wärt esch ond ebe wägem röckliecht mer sött halt so sache scho grad weder in ornig brenge wenns mol nömm goht oder so .. aber ebe weiss jo ned wie lang das röckliecht be der scho nömme goht! aber ebe hoffe jetzt eifach dass ned z heftige stress bechonsch ... wie scho gseit jede esch mol jong gsi ond ich dänke mol öppe jede 2. vom forum het secher scho ergendöppis illegals a sim 2 rädrige fahrzüüg oder au 4rädrige dra gha! dorom wördi do au ned so öberreagiere! -
ja es isch eifach wuchenend gsi und ich han nirgends go bireli chauffe, denn wärs ja scho wider gange... aber ebe was wetsch am sunntig mache....
usserdem bini ja 20m vor mimi huus aghalte worde, und det fahri sicher ned luut dure wenn mini eltere am penne sind
-
Ihr sind ja scho e bünzligs pack...
wenigschtens hetter öppis gmacht, de rescht traut sich nöd, oder chas eifach nööd...
und das sind au di lütischte...
irgendwie muesmes ja komensiere wemme scho als chliine immer vom
"baschtelbueb" nachbersgoov liggelah worde isch..oisi gsetz wärdet immer schärfer, immer meeh,
und grad i de Schtadt Züri hetts a jedem egge e Verträttig defüür...iich säg oi als jugentliche da, isches nöd wükki luschtig..
entweder hesch schtress mit de Schlümpf oder susch mit Schippis...mit irgendwass beschäftige wome no halbe in fride glah wird, isch schwirig..
und usläbe vo de jugend i de schtadt ?
wer`s nöd sälber eläbt hett weiss ned vowas i rede.. -
mues au no min sänf dezue gä :
isch no eigenartig im tread vo de 1. buess wird verzellt wo jede wänn sini getzesüberschriitige hät müesse berappe, und da inne wird mit ziemlicher schadefreud und *sälberschuld * g massregled.
s isch scho so i de stedt und bsunders in züri wird alles wo motorisiert isch seehr sträng aaglueget, vergliich im tessin düüüsed d jungs vo de dörfer mit chliine frisierte monschtermööfis ume und chuum eine mues sin chlapf iistampfe la,
andere kantone andere sitten ?isch scho klar uusläbe um jede priis und uf chöschte vo anderne isch nöd guet , aber jede wo z schnäll dur dörfer dure bloched gfärdet meh als en uuspuff wo nöd ab de stange isch , und wäni so ghöre was i de nacht dur d badenerstrass fätzt und brämsüebige macht im wohnquartier und vo autofahrer, nu ja !
wie de ravi au seit es wird für jugentlichi immer schwiriger sich z beschäftige.,Baschtle und uusprobiere liit fasch niened meh dine ,
Mir händ au alles gfrisierti töfflis und töffs gha und sind mit däne dur wise wald und fäld gfätzt aber ebe sisch hald scho lang häär !gruess monky
-
Zitat
Original von monky
isch scho klar uusläbe um jede priis und uf chöschte vo anderne isch nöd guet , aber jede wo z schnäll dur dörfer dure bloched gfärdet meh als en uuspuff wo nöd ab de stange isch , und wäni so ghöre was i de nacht dur d badenerstrass fätzt und brämsüebige macht im wohnquartier und vo autofahrer, nu ja !
wie de ravi au seit es wird für jugentlichi immer schwiriger sich z beschäftige.,Baschtle und uusprobiere liit fasch niened meh dine ,
Mir händ au alles gfrisierti töfflis und töffs gha und sind mit däne dur wise wald und fäld gfätzt aber ebe sisch hald scho lang häär !da stimm ich total zue..
höcheri endgschwindigkeit isch ned de relevanti grund gsi für mini "Tuning Äkt". Eher de freud ade Technick und das erfolgserlebnis wemer gseht wasmer erreicht het...
ich sege ganz klar: Ich bin uf e gwüssi art Kriminell.. aber ich fahre lieber ohni liecht ume, als dass ich dur gwalttate uffalle. ich denke das isch allne ahwohner da recht wenns halt uf de strass mal chli tönt, als wenn irgendwie ihri goofe verdresched werde..
-
s git haut gwüssi spüuregle, vilicht sisi nid i jedem kanton glich, abr wennme töfffahrt, de kenntme die spüuregle, wennme abr gäge die verstosst darfmesech haut nid lo vrwütsche.
wennmesech glich lot lo vrwütsche, de muessme när abr i mine ouge nid wöue cho gränne und cho mitleid abhole..he ja item..