Motorrad wurde beschlagnahmt :(

• naja ich denke jede cha sech denke was ich jetzt schribe. aber ich schribs glich namal

huet am morge... 1:00 isches passiert

klein nagetier (ich) isch ufem weg vode tankschell hei... bewaffnet mit 2 gipfeli und mene redbull...

scho fasch diheime acho, gsehni plötzlech wie irgend en hirngstöörte siech innerorts en lieferwage überholt... han nume gseh dases en BMW M5 gsi isch...
    han mer nüt debi denkt, und cruise wiiter...

plötzlech gsehni hinder mir "Halt polizei".

ja schöne moment, ich bin rechts aghalte und han de töff abgstellt. sinds au scho mit ihre maglite aztanze cho und hend mer zersch mal so richtig is gsicht glüchtet. hend denn mini fahrzüguswiis und fahrprüefig welle.. nachdem hends nach langem studiere gmeint dass mis rückliecht nem gaht..

ich han natürlich so tah als wüsst ich das ned.

denn hends gmeint das min endtopf illegal seg.

denn hanich ihne das bestätigt das de illegal seg und alles... den hends min töff inen chaschtewage iglade und weg ischer....

naja jetzt fahr ich velo

die polizischte sind jetzt sicher im strasseverkehrsamt am renne fahre mit mim bike und ich fahr jetzt VELO!

:wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse: :wand::böse:

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von special Blend ()

• tja selber schuld...

isch ja wohl bekannt dass es der das ding derfed beschlagnahme wenn'd so viel illegals züg dranne hesch.....

und zuegäh dass illegals züg dranne hesch bringt denn au nüt meh. git kein reuhe ich gsehns ii bonus....

susch chöntisch ja mit 300 durd stadt fahre und denn verzelle ja hegsch grad igseh dass es idiotisch isch und dus nieee meh mache wirsch...trotzdem isch den de fötzel weg und mer wandered hinder schwedischi gardine tja

ach ja und kenne öppert dem isch de töff au "beschlagnahmt" worde nume well er ohni dB eater gfahre isch. hend denn e messig gmacht und denn het er chöne über 600 stutz zahle und denn de töff wieder abhole. mit dB eater selbschtverständli

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• öppis nimmt mi aber doch no wunder:

mit welere begründig hends en iglade und was isch das mit em m5??? hani nid ganz mitbecho... de m5 isch ja wohl chum de bullecharre gsi...oder?

• Zitat

de m5 isch ja wohl chum de bullecharre gsi...oder?

doch genau... durch diversi beschwerde uf "raser" ide 30er zonene, durch schnelli und luuti motorreder und autos, hends jetzt autobahnpolizeifahrzüg igsetzt.

jedefalls het mir de schlumpf das eso gseit

------------------------------------------------------------------

si hend de töff beschlagnahmt us de begründig e dB messig z mache... ich hoffe sie merked ned dass ich garken 50ccm me han... susch wäri böser am arsch

-------------------------------------------------------------------

ich meine ja klar isches falsch ohni liecht umezfahre...... aber ich denke polizei konzentriert sich huetzutags z fescht uf di falsche sache... klar isches e straftat wonich gmacht han...(ich stahn ja au dezue)
    aber die drogedealende frauevergewaltiger ade langstrass sind fridlech ihri gschäftli am mache und hend im bezug uf ihri art vo kriminalität und violenz nur mässig problem mit de polizei,,, ich finde eifach das anderi sache würkli klar priotität...

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von special Blend ()

• ja häme,
    verschisse gsii, de koleg vo mir isch no a dir verbiigfahre wos din töff iiglade hend... *g*
    ich ha det wod mi gse hesch di erschte 200m mit mim noie vergaser gmacht ghaaa.. *g*
    und sorry, aber isch klaar gsii dasi di nüme in haserein fahr mit miim töff oder ??
    zudem ich weiss warum d schmier choo isch, aber mit dir hends de falsch kassiert...
    chliini elmedins sind uf de schtraas mit gfrittete töffli umegfrääsed...
    100mal uufe und abe...
    und di beknakte schmierläppe hend eifach de erscht bescht gnoo.. =)

:mad: <-- wie passend !

• kannst nur hoffen das sie nicht merken das du einen 70ccm satz darunter hast sonst bist du am arsch

Fahren ohne Führerschein :winking_face: viel spass....

Ich war auch mal jung aber solche Sachen habe ich nie gemacht genau darum weil es einfach nicht den Wert hat

Trotzdem wünsche ich dir das alles gut ausgeht und du ev. nur ne Busse zahlen musst

• tja, säubrtschoud..

und süsch chasch jo vo jeze ah ad langstrass go froue vergewautige und droge vertschutte.. ;o)

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• ja gratuliere gäll
    hoffentlich merkets de 70er ned. druck der de duume und vell spass met dinere harley

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Fasse mer zämme:

- Du hesch en luute Uuspuff an diner Zwieback-Saagi und frääsisch dermit z'Nacht düres Wohnquartier. Findi total rücksichtsloos, bsunders im Summer wänn d'Fänschter z'Nacht zum Schlaafe offe sind.

- Du hesch en grössere Mocke drunter als de der Führerschiin derfür hesch. Aber gäll was sölls, Hubruumbeschränkige sind eh Diskriminierig.

- Und du hesch keis Rückliecht zmitzt in der Nacht. Aber wär bruucht das scho wänns Stroossebelüchtig het?

LEGAL, ILLEGAL, SCHEISSEGAL! Das schreit dernach, büesst z'wärde und rächt gscheht's der.

Ich wünsch der trotzdäm dass de miteme blaue Aug dervoo chunsch, frog mi allerdings was de drus lärnsch. Wäni so liese wie du dä Vorfall schilderisch, vermuetlich nid viel. Die blöde Bulle verwütsched scho immer die Falsche, gäll? Mängisch aber ou nid. Mich händs letschhin au büesst und Rächt händs ghaa. S'Gsetz macht nid immer Sinn, aber wägedäm muesi mi gliich dra halte, so aifach isch das.

Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

Einmal editiert, zuletzt von TT ()

• ich han überhaupt kei mitleid mit dir bisch ganz eilei selber tschuld! hetsch de chlapf gschider original glah und das geld gspart für en rächte töff mit 18ni, wärsch jetzt nöd so wit.... tja, ich han au derig zite gha, zwar mitem töflli aber bi wenigstens nöd so blöd gsi und hami verwütsche lah. vorallem ide nacht ohni liecht :wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand:

• -das mit de 70kubik merkets bestimmt.

-M5? Kanton Züri? Usgschlosse. Mache mit dir e 100.-- Wett, dass es kei M5 gsii isch. Villicht macht sich das bim verzelle guet, wenns en M5 hend müse ha zum ame 70gerli nahcho, aber trifft sicher nöd zue.

Denn: Autobahnpolizei gits nöd.
    Es git Verkehrspolizei. Die sind unter anderem für de ganz ruhendi (parke etc) und rollendi Verkehr zueständig. Alles was Autobahn ist, isch aber Hoheitsgebiet vo de Kapo ZH, Stapo het det nüüt z'mälde.

Ach ja: und dass ich mir grad is Füüschtli glachet han muni glaub nöd no aafüege... Wieder mal min saugschiide Spruch: alli Mänsche sind gschid. Die eine vorher, die andere nachher :mad:

Wieder mal hens genau de richtig verwütscht.

• also doch recht gha wegem m5

das het mi doch arg verwundered....

d polizei het sicher nid grad die schwächscht motorisierig im charre, doch en m5 wär grad chli gar heftig.

vermuetli isch es en stinknormale 525gsi oder womögli no en diesel. aber wie de spitzbueb gschriebe het en nacherasende m5 tönt ebe scho viel besser...

debii hettets de 70ccm vermuetli sogar mit em rennvelo igholt :wand:
    da gits au ganz schöni vo BMW mit viel carbon. gseht au fasch us wie en m5.... de spitzbueb chan das bestätige haha

*edit*

denn hani grad no dis schöne stoppiebildi aglueged....

scho chli blöd ohni hendsche und in jeans so sache go mache.....
    ich will ja gern id chirurgie später go schaffe, doch hetti kei luscht dini händ nacheme überschlag zgseh...geschweige denn chli hut z transplantiere wenn das überhaupt no möglich isch.... chönt au grad die ganz hand fehle....
    aber das nume so am rande. wenn scho reduzierti schutzchleidig, well mer vielicht nume schnell id stadt gaht denn ghört trotzdem immer rückepanzer, hendsche und helm dezue

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• ja da chammer ned viel dezue säge....bisch würkli total sälber schuld.... i mein i han au mol ä 125er gha miteme illegale topf aber das isch au alles illegale gsi woni dra gha han... da würdi jez nie meh mache...

wennt älter wirsch, wirsch au du das begriffe, au wenn dr d'polizei debii mues hälfe... und bi dim töffli hetsch da gäld würkli lieber gspart. :mad:

ach ja...no öbbis.....Unwissenheit schützt vor Strafe nicht!

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von DonBoscoda gits au ganz schöni vo BMW mit viel carbon. gseht au fasch us wie en m5.... de spitzbueb chan das bestätige haha

hesch das gmeint?
    LINK

Jepp, BMW chan (au) Supi Velos baue...

EDIT: shit, werum gahts nur mit link, und nöd mit img???

3 Mal editiert, zuletzt von spitzbueb ()