Neuzugang

• Salü zusammen

Ich wollt mich mal vorstellen.
    Mein Name ist Daniel und ich komme aus Zürich. Wie mein Name schon sagt, liebe ich Eintöpfe. Ich bin zwar schon Zwei-oder Vierzylinder gefahren aber es hat mich immer wieder auf einen Single zurückgebracht. Reisen und Campen gehört bei mir zum Mopped.
    [Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/Calvi_Korsika_05_3(800x600).jpg]
    TT39 in Korsika

Es freut mich dabei zu sein. :grinning_squinting_face:

Daniel

2 Mal editiert, zuletzt von Eintopf (24. Juli 2006 19:06)

• hey schön hesch di bi eus agmeldet, wünsch der viel spass bi und mit eus :smiling_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Salü zusammen

Ich glaub mit mine drüü Buechstabe bhalt ich die Nacht de Helm anne. (BMW) Aber wil ich glaube das alles nur Gschmackssach isch chömet mir scho anenand verbii! :face_with_tongue:

Gruess Daniel

• Vo mer au no grad es sali..
    Schön hesch do he gfonde... :smiling_face:

BMW esch absolut ned mi Fall... aber för of ne Wüeste-Tour wör ech glich ned nei säge :winking_face:

• Salü

Das isch au mini Überlegig gsii! aber im umbaute Zuestand hanse echt lieb. :face_with_tongue:
    Mini XT han ich aber nie chönne verchaufe. Jetzt bau ich die neu uf und ich han e super Freud dra mit dere umezfäze!

Gruss Daniel

Benzinpreis egal, Tausend Kilometer allemal. :smiling_face_with_horns:

2 Mal editiert, zuletzt von Eintopf (24. Juli 2006 20:53)

• Ola, eine mit glichem Styl. Wow. Moinsen.
    Endlich au mal en Freak,.
    Bin gad gester im Transa gsie und han mis neue Hilleberg Keron 4 GT bestuhnt. Wenn i den das Zeltli han, denn gahts denn aber wieder richtig los. Eifach mit Motorenkraft, die nächste Ferie ufem Töff, nöd ufem Velo wie sust.
    Also Wellcom

• auch ein herzliches willkomen von mir.

eizylinder esch halt scho öbis schöns :smiling_face_with_horns: und bmw esch gar ned so schlimm aso si händ no paar schöni modäll

also vell spass on and off road

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• au vo mer es härzlechs willkomme. hoffe du wersch vell spass do em forum ha.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: