Ihr wolltet mehr Bilder??!!

• sind ganz geile pics, jetzt weiss ich was ich zu tun habe .

üben üben üben

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• mann muess das jetzt ächt si? i sött mi fazer würklich mol verkaufe und mir sone spielzügbike zuelege zum würklich go saue :grinning_squinting_face: . dr kumpel goht au immer wieder uf d'strecki oder bessergseit, nur uf d'strecki.
    wär e überlegig mol wärt sones teil zkaufe wenn ich ändlich mol mehr kohle würd schöpfe :wand:

wünsch dir ämel vill spass mit däm teil und wyterhin schöni pics poste :top2:

griessli

• ja echt geili pics.

wünsch mer au so es teil zum über de hemberg saue...

doch leider lahts mini finanzlag für die nächschte 4 jahr sicher nid zue. eventuell dänn *hofff*

wär perfekt e supersportler für schwarzwald und rennstrecki und e sumo zum ir schwiiz umeheize

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Isch halt scho Witzig zum fahre und für eusi chlini/hügeligi Schwiiz, ideal. Au s'Training uf dä Strecki, isch relativ billig und wenig ufwändig. Aber underschetze dörf mers nöd....

• Huiiii würklich super Bilder.

Ich find diä huärä Sumos au voll geil, aber do bruchsch aifach nomol än Töff näbäd dra, ich mein würklich go tuurä machä chasch jo amel au nöd, muäsch irgendwiä all 120km go tankä, sitzä chasch nöd länger als 2 stund und ich bin zwenig mechaniker für so äs Grät. :winking_face: aber äbä sind scho huärrä geil, obwohl ich sowiso nöd so chönti fahrä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• aso i chume 180km met eim tank und smeiste wani ghocket ben send öb 6 stund gsi. das esch alles e sach vo de istellig und e gwohnheitssach

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie: smeiste wani ghocket ben send öb 6 stund gsi. das esch alles e sach vo de istellig und e gwohnheitssach

Soo isches. Respect!

PS: nice drifts, nice pics.

Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)