krieg meinen puls ned über 120

• hi leute

wie gehts...

ich geh seit kurzem regelmässig joggen 2-3 mal die woche so ca. 25 - 30 minuten.

wen ich zurück komme bin ich eigentlich in der regel doch ziemlich aus der puste...

trotzdem geht mein puls nie über 120... also gemessen gleich beim ankommen zuhause...

hab mal gehört das erst so ab einem erhöhten puls über 120 das träning was nützt (also so richtig)

wiso hab ich so einen tiefen puls? was kann ich tun?

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

• Jo würd ich au sage hehe, wenn du nur 30 Minute ushaltesch, hesch jo en schwachi Kondition, also streng di chli meh ah und seckle e chli länger?

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Simu73

Stell die Frag mal emene Sportarzt! Vowege Puls gits tausende vo halbwahrheite.

Training bringt i jedem Fall öppis....so oder so. Hauptsach Dir gahts guet debii!

• lol... wenn mer ned länger als 30minute chan seckle, hett mer kei kondition? hmm... de han ich ja demfall kei kondition :ugly5:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

Einmal editiert, zuletzt von maini (20. Juli 2006 19:04)

• Ja demfall nit.. Kunnt halt druff ah was du unter Kondition verstohsch :mad:

Ich könnt 2 Stund sekle, weiss abr nit ob das au vil isch odr im mittel Bereich.. Abr 30 min sind halt für mich persöhnlich doch chli z wenig wenn denn nach dem nümme kasch..

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Zitat

Original von Ciko
    Ja demfall nit.. Kunnt halt druff ah was du unter Kondition verstohsch :mad:

Ich könnt 2 Stund sekle, weiss abr nit ob das au vil isch odr im mittel Bereich.. Abr 30 min sind halt für mich persöhnlich doch chli z wenig wenn denn nach dem nümme kasch..

lol... ja ich denk so lang muen ich gar ned seckle chönne... wenni so wiit weg will, nimmi eh de töff oder s'auto :mad:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von maini
    lol... wenn mer ned länger als 30minute chan seckle, hett mer kei kondition? hmm... de han ich ja demfall kei kondition :ugly5:

:lol: ...aber es goht mer gliich...

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• bisch du druff? freu di doch wennt än tüüfe puls hesch bim jogge... spitzesportler trainiered defür än tüüfe puls z'ha....

fallst übrigens zmizt am tag gasch isch das nid unbedingt empfehlenswert... bi däne ozonwert machsch di meh kaputt als susch öbbis. da bisch au ohni grossi astrengig völlig usser atem!

und fallst abnäh wotsch isch sowieso kein puls über 120 agseit!

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von maini
    lol... wenn mer ned länger als 30minute chan seckle, hett mer kei kondition? hmm... de han ich ja demfall kei kondition :ugly5:

*dito*! ich mage ken km seckle denn beni scho voll osser atem :grinning_squinting_face: haha! also guet chonnt halt emmer ofs tempo drofa! 80m beni rächt schnell em seckle aber usduur wörkli gleich 0 ==> raucher, wörkli kein sport, scho emmer met em töffli, roller ond jetzt töff onderwägs gsi ... ond em gschäfft nemi au emmer de lift :grinning_squinting_face: haha! vo nüt chonnt nüt! jäjo aber i wott au ke usduur för was au ... i han jo för öppis min töff ond bald es auto! mues jo ned förig go omelauffe :P! jäjo! ah jo ond weni öppe 70 stägetrett voll doruf seckle ond vorhär öppe en halbstond chli omegsecklet ond gloffe ond jumpet ben hani naseblüete :P! send letzti go "parcour" mache! sochli like david belle aber ebe nor mol chli go usprobiere ond so :P! denn hani ebe naseblüete becho :D!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von -=TS=-

*dito*! ich mage ken km seckle denn beni scho voll osser atem :grinning_squinting_face:

also 1km hesch ja na schnell mal... 2 oder 3 schaffi glaub scho... muen mal en wegstreckesensor in schueh iibaue... chchch :mad:

• aso im seckle bini e absoluti pfiffe! da machi lieber 2 oder 3 mal voll power en 100meter lauf als so "langstrecke" seckle... :hmpf:

• naja ich wot nid abnä

bin 73 kg uf 181ccm=)

eher zuenä agseit...

hmn 2std seckle? nei voll ned i schafe im moment no 100% und vo jetz de mit fh a... kei zit für 2 std go z seckle

i ha mou ghört das 30 minute für kondition ufbau länge?

Zitat

Zitat:
    Original von -=TS=-
    Zitat:
    Original von maini
    lol... wenn mer ned länger als 30minute chan seckle, hett mer kei kondition? hmm... de han ich ja demfall kei kondition

*dito*! ich mage ken km seckle denn beni scho voll osser atem

also 1km hesch ja na schnell mal... 2 oder 3 schaffi glaub scho... muen mal en wegstreckesensor in schueh iibaue... chchch

also ich sekle zwar nur 30 minute aber so 5.5 km sis glaub...

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt