krieg meinen puls ned über 120

• Zitat

Original von Simu73
    also ich sekle zwar nur 30 minute aber so 5.5 km sis glaub...

ja ebe muen die strecki vo mir glaub au mal ga messe... chunnt den ebe na druff ah wie schnell das mer seckled... meine die wo "gehen" mögge lokker 2h aber chömed ned wiit:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Hey simu ich will jo nöd sägä du söllsch nöd uf die andärä losä, aber ich gib dir jetzt än guätä Tip.
    Went wötsch optimal uf Usdur trainiärä muäsch än (bin nümä sicher wiä diä genau heissed, aber findsch im Internet) Conconitest: Diä luägäd din Puls ah wäränd du ufäm Laufband bisch etc. oder äbä dä ander, döt nämäds dir immer wieder bluät, damits dä Surstoffwert chönd täschtä. Den weisch i wellärä Pulsfrequenz das muäsch trainiärä. Ich han än extreme höchä puls zum bispiel, aber mir hend au einä i dä Mannschaft dä chunt nöd über 138 isch aber völlig egal, dä Puls seit aifach mol gar und überhaupt nüüt us solang nöd weisch was für dich normal isch!!!!!!
    So das isch min Biitrag hihi, chasch glaubä oder nöd...

PS: Went wotsch Usduur trainiärä sötsch scho chli meh als 30 min. aber just für d'Fitness und wohlbefindä, chasch dini 30min. machä no problem. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING