Rally Unfälle

• Es hät no es paar härti debii! Luegets mal a... Denke da mus au en guete Schutzengel debi gsi si wenns no läbed... zum teil au fürs publikum!

Bi 35sekunde macht en evo en hammer geile drift!! das söll mal öper churz nahmache :smiling_face_with_horns::ugly:

Daaaaaaaaa

Hät zwar nüt demit ztue aber isch au geil hehehe zum glück erläb ich das nie :hmpf:

Säda

Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

• en haaaaaaaaaaaaaaaaaammer drift, aber de rescht isch zu hert zum teil :S:S:S:S

Europe-motocycles roxxx...!

Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

• heieieiei do bisch ja nachane gschüttlet... kes wunder händ diä amix chli es meisli... :mad::smiling_face_with_horns: :lol:

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• De mitem Wasser isch ja endlos de Hass....

Aber de mit de Schwöschter schlaht jede Drift!!!!!! ich brich zäme

• drift isch geil... glaub de hett selber scho gar nimme dra glaubt das er na heil dur d'kurve chunnt :grinning_squinting_face:

de mit em wasser isch ja voll die härte... da muesch den aber na relativ schnell sii mit usstiige, und die ganz üebig na kopfüber... na dan viel spass

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• yes de drift esch ächt de oberhammer! huere z geil perfektionisiert :)! wie em fast and the furious tokio drift! det maches eifach so fasch onmöglichi drifts aber jo :)! eifach chli tokio drift like :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• ja aso de drift eshc ganz geil und de met em wasser möchti nie sälber müesse erläbe.

hei stewi never say never emerhin hesch ja au e schwe :mad:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• @stewi :mad: :arsch:

Cedi ja wör mi au interessiere aso i kenn die dütsch nume aber i weiss leider ned wie sie heisst

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Man bin ich dumm :wand:

S'Lied staht i de beschriibig "Peter Schilling: Major Tom"

Bins gad am suuge packs denn uf rapidshare und schick der de link