Scheisse: Die 1. Buess i mim Läbe!

  • Zitat

    Original von blackspeedy
    nicht traurig sein, ich in meinem leben schon rund 5000.00 busse bezahlt, und bin noch keine oma! :face_with_rolling_eyes:



    hehe, zum bispiel chli zschnäll uf de autobahn mit de gsx-r....:lol:

  • also mini erst Buess isch na mitm Roller gsi (früestart bim liechtsignal glaub 140.-) die 2. wenden über eine doppelte Sicherheitslinie au mitm roller am morge am halb 5i woni bi go schaffe ca. 250.-... und sust na eini mitm roller woni nöd wot erwähne.. :face_with_rolling_eyes:


    Mit Auto und Töff hani bis etz na keini (holzanfass) :mad:

  • meine erste busse war mit 18ni, vor uvile jahre,hani eim welle hälfe wone panne gha hät uf de linge strasse site.............
    bin denn vode rechte strasse site uf die lingg gwächslet und bi 30meter anere tramstopinslele verbie gfahre und denn ufs troitvoir..........


    mir chömedt dänn polis uf de gliche strassesite entgäge.....und meinet ich seg en geisterfahrer.....alles rede hät nüt gnütz.....250fr und das isch vil gäld gsi...........
    vode andere buese isch i dem tread nüt gschribbe.....

    lasst es mal ruhig angehen............

  • 1. Buess für innerorts z schnell:40.-
    2. dito
    3.jenes Parkbuessene:Summe unbekannt
    4.Auto usserorts überholt,blitz!:100.-
    5.2xAutobahn 140kmh:glaub je120.-
    6.Autobahn am Samstigmorge: 162 kmh:3Monat laufe
    7.Autobahn während Feinstaubalam.Nöd ufpasst:100.-
    8.Züri Oerlikon.Orientierigslos d Adresse vonere Kollegin am sueche. Telefon zur Hand und de Awiisige vo ihre folge.Juhe, en Parkplatz.Sie winkt mir vom Balkon zu und en Polizist chlopft as Fenschter. Sh...
    "Macht 100, det hine hets en Postomat."
    Woni am Geld useloh bin, rast en Alfabueb i de 30er mit massivem Wheelspin devo, genau id Hend vo de Polizei, wo bi mim Auto gwartet het.


    I bin e guete Chund bim Fiskus, will mi die Dienschtleistige für üsi Sicherheit absolut überzüged;-)
    Frog vom Polizist zur Buess 6:"Hend sich uf de Autobahn zu dere Ziit Fuessgänger,Tier oderVelofahrer befunde?"Uahah.En Schenkelchlopfer!
    Mit em Töff hani no keini.Bi aber i einere Wuche 2mol usegnoh und kontrolliert worde. "Lönd sie mol de Motor laufe!"
    Naja de Uswiisentzug hani wieder erwarte überlebt und hoff jetzt uf meh Glück.
    E buessefreii Ziit eu allne
    :prost:

    Loud pipes save lives!!!

  • 1. Konsum und besitzt von Beteubungsmittel = 120.-
    2. Unerlaubte Technische Änderungen an einem Roller = 350.-
    3. Zu schnelles Fahren innerorts = 860.-
    4. zu Schnelles Fahren Autostrasse = 120.-
    5. zu schnelles Fahren innerorts = 40.-
    6. Zu schnelles Fahren Autobahn = 40.-
    7. Falsch Parken = 180.-
    8. Unerlaubtes einbiegen in eine Einbahnstrasse = 100.-
    9. Nicht benutzen der Sicherheitsleine (nich angurten) 60.-
    10. Nicht einhalten des Sicherheitsabstand = 1200.-
    11. zu schnelles Fahren auf der Autobahn = 460.-
    12. zu schnelles Fahren innerorts = 40.-

  • Bin bis jez no Buessefrei! Stolz! Han aber scho aarüäf übercho wege illegalem Waffebsitz (hamer mit 15ni e Softgun kauft en Tag druff isch eine mit einere Amokgloffe, si hend all Bänder us em Waffegschäft gholt! Ich hansi nur becho wili en gfelschte Uuswiis gha ha, ha baer gseit heg de richtig zeigt, si hend kei Bewiis ---> Glück gha! :smiling_face_with_horns:


    Und s'andere mal hani en riiise Rucksack gha und en Bull het gmeint ich gfördi damit anderi Lüüt! :grinning_squinting_face: Ich ha glached und gseit was chosts? Er 150.- ich ha dumm us de Wösch gluegt und gseit gaz no, denn chöndi mir e Rechnig mache, er stigt ii und fahrt weg! De netti Herr Polizist hetsich warschinlich welle en feine Znacht poste! :böse:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Aso ich ha bis ez recht Glück gha :grinning_squinting_face:


    1. Fahrverbot mit Velo 30.-
    2. es gliche (gliiche Ort, 1 Johr spöter)
    3. Fiirobig-Joint rauche 176.-
    4. Schwarzfahrt ÖV und Buess zersch nid zahlt: 130.-
    denn mol zimli lang nüt me
    5. Psoffe Velo gfahre ohni Liecht: 50.- (Schwein gha, hettetmer chöne de Uuswiis wegneh)
    6. 4km/h zschnell innerorts: 40.-


    Het scho wesentlich meh verdient... :face_with_rolling_eyes:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von 4ska



    Het scho wesentlich meh verdient... :face_with_rolling_eyes:



    hehe, ich säg nume forum ride 2..... deht wäred glaubs all schlussendlich am lauffe gsi hettes kontrolle gmacht uf de päss... ussert d`isis:P

  • haha. köschtlich für was ich alles na wird dracho :grinning_face_with_smiling_eyes:
    Bis jetz buessefrei (de koleg hends als lernfahrer mit sozius gfiggt) aber so einigi "das isch etz chli blöd"-moment gha.
    Grad hüt hani wider gmeint mich nehmeds use, triff am zeltweg (17.20, derb verstaut) bim konstant 50x rechts überhole s paar bulle --> iibüge. si gönd witer. (scho mal öper weg dem dra cho??)
    denn setzt sich en bulletöff vor mich (was fahred die eigli?) und ich tuckere dem mal fröhlich hinedri. wo er abbügt hani denkt, super, gemmer mal gas. Wer staht vor mir und winkt em töffler? streifeschnittlauch. toll. netts gsicht ufgsetzt, und unbehelligt witergfahre.
    so vo wege buesse... töffahrer hend v.a. uf de seestrass (bellvue-tüüfebrunne) na dammi praktisch. Es blitzt zum glück nur vo vorne... het mi sicher scho 3 mal mit 60 verwütscht....

    *immer na am versueche mini DT z wheele*

  • hehe, Pollito....danke...schwarzfahre mit de öv hani o es paar buesse i de stadt bern becho, isch aber ufs jahr immer no günstiger cho als es Bäre Abi.


    soso, z jahr isch doch no so jung, und scho wieder hani liebesbriefe becho....ig glaub ig sött langsam vernünftig werde, damit die tüür liebe mit em staat endlich es endi nimmt.



    gruss

  • oder eifach nüm zabig use gäll? aber am sunntig chassch schono fahre bes uf payerne?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • yay! mini erscht isch hüt is huus gflatteret. 1-5 kmh übertretig innerorts. gottseidank hani na de anker chöne werfe :grinning_squinting_face:

    *immer na am versueche mini DT z wheele*