I sött mi mal vorstelle :-)

• also, han jetzt scho paar tag zuegläse und i find e vorstelli isch mol nötig :smiling_face:
    bin 29, wohne 5 minute vo Delemont (JU) weg und fahre in minnere freizyt e yämu fazer 1000er :smiling_face:
    so, mhhh, was no? mhh, kei ahnig :smiling_face:
    bi froge eifach nur zue :smiling_face:

griessli

• Willkome im Forum :).

Hehe bringsch grad wider chli Abwächslig ine.. usem Jura hämmer noni sofill User oder bisch filich sogar de erscht (au ich verlüre irgendma dÜbersicht). Hoffe das isch keis Hinderniss zum mal chli goge zäme Päss fahre ;).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• salutti
    herzli wilkomme do inne und vill spass :grinning_squinting_face::evil2:

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• hallo Nepumuk herzlich willkomme im forum
    und jee de jura isch ja megaschön zum go fahre

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Sälü!

Ha gmeint dass heissi Delsberg u nid Delemont :grinning_squinting_face:

Nei, nüt für unguet, geile Platz zum wohne, die ganzi Jura Chötti liegt dir ja zu Füssen!

Herrlich zum fahre dert u nie dä Verkehr wie i de Päss!

Auso es herzlechs Wiukomme us Burdlef, Kt. Bern

Reto

• Jauuu au es Welcome in da House vo mir und viel spass da im Forum :winking_face: Was bestimmt ha wirsch :grinning_squinting_face:

Gruz pseudO

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• natürli au es wellcome us züri und vill spass da im forum! Ja im Jura isches sehr schön det hani mis baby igfahre :winking_face:

• au vo mer es herzlechs Willkomme.. evt trotz bizeli wiiite Wäg *g* gseht mer sech mol amene Usfährtli...

Vel Spass