reifen

• ------------------------------------------------------------------------
    ich such nen reifen, der voll grip im gelände hat mit dicken stollen und allgemein sollte er seeehr dick sein,nicht so dünn wie der den ich jetzt drauf habe!
    er solte auch mal schnell 1-2km strasse vertragen,den irgendwie sollte ich ja zu strecke kommen:-) das heisst, er müsste ne relativ harte gummi-mischung haben,keine weiche,die geht mir auf der strasse viel zu schnell runter!
    welche könnt ihr mir empfehlen? vorne und hinten möglichst gleicher hersteller!
    am besten mit pix!

• Im aktuelle MOTORRAD (morn chunt in DE scho die neu Usgob use) isch en Verglichstest dine.

De Continental TKC 80 het gwunne (wieder mol).

Conti TKC 80: 241 Punkt
    Michelin T 63: 239 Punkt
    Metzeler MCE Karoo: 224 Punkt
    Pirelli MT 21: 218 Punkt
    Und no zwei noname-Reife, wo aber beid dütlich schlechter abgschnitte hend.

Über d'Laufleistig stoht nöd vil drin, nur i de Ileitig stoht (ich zitiere) "Die verkraften auch mal 1000 Kilometer Anfahrt auf Asphalt, ohne sich gleich aufzulösen.."

(Scheisse, min Hinderreife isch nach öppe 2000km scho wieder im nüme ganz legale Bereich, ich chum no Vögel über :frowning_face: )

• Jojo wildcard ich sägä jo, metzler :winking_face: wötsch nöd glich au mol no än Michelin probiärä oder so???

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Naja s'Problem isch de Vorderreife gseht no niegelnagelneu us :grinning_squinting_face:
    Wohrschinli chauf i nomol de Sportec, und s'nöchst mol probier i mol en Continental us (Conti Force SM), de söll au no guet si...

• Jo demfall mach du das... :winking_face:
    Uf jedäfall das Zitat wo du drin häsch isch geil... :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING