Mein neues (Jahres-)Projekt

  • jup da wär en afang!
    i ha grad mitem mech telefoniert…also es wird en sau ufwand zum dä wieder zum laufe bringe…

    de schei** zylinderchopf macht mr am meischte sorge!

  • waaaaassss ?????

    etz sezier das teil zersch mol !!!!

    ventil use, schaft + dichtigä aaluege. chasch au vorem usenandnäh mol obe nitro iekippe und luege obs in brännruum abelauft. bi däm zylinder wos ventil offä gsi isch, wirds wohl oder übel iäseichä.

    wie gsehnd d'nockewellä us ? händs laufspuhrä oder pitting ?

    ventilspiel au mol no mässä beford alles usänandnimmsch. git villicht chli än iidruck wiä dä mockä z'letscht gloffä isch.

    werkstatthandbuch isch au nie verchehrt.

    viel spass

  • bi grad dra, zerscht muessi mal de zylinder abebringe, d`chölbe sind total feschtghocket (cholbering). Nockewelle etc alles guet zwäg, kei laufspure und stüürchetti isch au no ganz :grinning_squinting_face:

  • dr zylinderchopf gset zwar nid umbedingt geut us abr wen dä am däredinger bringsch är söui ventilsitze bearbeie nöie ventil ischliffe und ne blanschliffe gset dä us wi nöi
    wägem block musch haut luege dä muesch vilecht ou lo bearbeite

  • hane agebot übercho:

    tönt vernünftiger als do gross go baschtle.
    chönt au no en 1000-er motor komplett ha :smiling_face_with_horns: au 300€.
    mal luege, de typ meldet sich wieder und denn fahri mal is dütsche use zu dem go sini werkstatt abchecke, er het no jenes teili woni zuedem au no bruche. stay tuned. da chunt guet. :grinning_squinting_face: