R1 2007?!

  • lol da verrist mi ... das hani gar ned gwösst dases so eini get ... 8o ! die bechonsch aber i de schwiz ned oder?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    lol da verrist mi ... das hani gar ned gwösst dases so eini get ... 8o ! die bechonsch aber i de schwiz ned oder?



    sicher chunsch die ide schwiiz über, occasion... aber sie produziered si nüm sit glaubs em 2001.... bi aber nöd sicher...

  • Zitat

    Original von Cedi
    Nene, z.B. uf em MH chasch der e 01/06 R7 mit 1000km für 23'900.- chaufe.



    da wird wahrschindlich e model01 sii wo erscht im 06 iiglöst worde isch...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Linkin
    glaube eher das R7 meh leistig hät... isch ja au ä 750er....


    jo ebe eigentlich wärs scho logisch ond demfall scho so he! han drom noimet gläse dass sie 107 ps het ond mi grad chli verwonderet! ebe wär ächt zu onlogisch! 750ger gixer z.b. het jo au meh ps als d 600er

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Tönt scho interessant jetzt wos unä usä wieder Druck überchömäd. :winking_face:
    Nei isch scho äs geils Bike.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Also mir gfallt di neu R1 überhaupt nöd. Bin ich scho froh han ich mini 2004er. Die neu gseht mir zfest noch R6 us bis uf dä Uspuff. Und R6 gfallt mir äbä au nöd. :face_with_rolling_eyes:

    Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!

  • ja da hesch recht...d siite vo de verchleidig isch genau so komisch zerklüftet wie bi de neue r6. da ligged irgendwie 3 verschiedeni schale überenand..emal so gseht das ganzi us.


    und d front vo de alte findi au grad schöner. die ramair iläss, wo so halbe in schiiwerfer inezoge sind gsehnt meh danach us als wär de designer grad schnell usgrutscht als öppis anders... *meine meinung* :mad:


    aber ebe de motor und s fahrwerch sind denn immer no wichtiger und in sache motor hends anschiinend gwaltigi fortschritt gmacht.


    wird sie sicher probefahre zum mich vom vo allne so viel grössere druck im verglich zur 04er z überzüüge

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()