1. Töfffahrt war ein flop.

  • odr gang doch mou mit däm mopet zu dim fahrlehrer, dä söt dr das ou chöne biibringe, wenn nid sötr nid fahrlehrer si :face_with_rolling_eyes:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • ich han no kein töff.. ich wott zerst mal wüsse, öp das überhaupt was für mich isch..


    ich möcht nöd zerst alles kaufe.. und denn merke, dass es nüd für mich isch..

  • also i bin letschti s erste mal mit eme töff gfahre und zwar mit ere SUZUKI SM 400...
    bin in italiä gsi und denne hett dä tup so gfunde i sel mal sin töff neh, und so hanen halt gna bin uf somene scheiss chiiswägli gfahre und nach langer zit hani mal wieder wölle cheere und denne hetts mi soo böös uf dä sack ghaue... dä töff am bode glägä und ich knupp unde draa=) denn hani eifach denkt so öppis lahni mer ned gfalle =) hanen uufgstellt, bin zrugg gfahre und denne bi dä 2te rundi isch alles bestens gsi nur i han ned gwüsst das wenn dä kill schalter dine isch dasd en nümm chasch starte da isch chli peinlich gsi aber sust isch alles bestens verloffe =)


    min tipp: nur ned uufgäh!! du schaffsch das!!!!

  • Zitat

    Original von coolmiligirl
    i han ned gwüsst das wenn dä kill schalter dine isch dasd en nümm chasch starte da isch chli peinlich gsi =)


    hehe... ja da isch's sicher ned nur dir so gange... aber mer wend ja kei name nänne :baby:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Jasy83
    ich han no kein töff.. ich wott zerst mal wüsse, öp das überhaupt was für mich isch..


    ich möcht nöd zerst alles kaufe.. und denn merke, dass es nüd für mich isch..


    es gibt meines wissens fahrschulen wo du ein motorrad mieten kannst.
    oder dann nimmst du das motorrad, mit dem du schon deine ersten fahrversuche gemacht hast..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von Jasy83
    händ ihr denn vo 0 uf 100 ahfange??
    oder händer zerst eh chlineri maschiene kha??
    ich meine.. isch das vielecht nid doch chli überstürtzt, dassi grad mitere 600er will ahfange?


    ich selber ha kein töff..drum isch chli blöd weggem lerne.. ich mun mich zerst entscheide was ich möcht, bevor ich öpis kaufe.. :wand:


    hallo erstmals
    also ich han no mit 125 ccm ahgfange :wand: aber bin hald au immer mit em töff underwegs gsi. also a und s o isch fahrefahrefahre so vill wies gaht.
    mini fründin het jetzt deh früelig mitere 750 blackwidow mit apehänger lenker ahfange fahre und die erste zwei wuche het sie nur glfuecht und jetzt isch sie recht zackig underwegs wemer bedänkt dass das nur en chopper isch, isch sie eich immer guet debi.
    dier chunt maschine jetzt no sehr schwehr vor bim manövriere oder? wenn dich as gwicht gwöhnt hesch den isch das keis problem meh den chunt das problem mit deh blitzchäste und deh mobile kontrollene aber das isch es anders thema :face_with_tongue:

    Ride harde be Free

  • Zitat

    Original von Jasy83
    nun ja....jetzt wieder zrugg zum töff..


    min favorit isch de Suzuki 650 bandit.. aber ich denke grad mitere 600er maschine ahfange isch vielecht doch echli krass!


    jetzt hani mal bi de 125er echli umme gstöberet.. cha mer öpert säge wie de Suzuki VL 125 isch? vom optische her gfallt er mir.. aber ischer au guet zum fahre?? wie isch das mit de 125ger?? hät mer denn au so en guete halt bi de strass? oder wie fühlt sich das so ah?


    hei lug mädi
    wennd nöd nur uf nackti manne sondern auf uf nakti töff stahsch :face_with_tongue: würdi bi deh 600er öpis mit 4zylinder neh isch ruhiger am gas und verzeiht der es paar fehler meh als nur eine mit zwei. Ich han eh hornet vo deh honda und all wo nonie töff gfahre sind und eh mal eh rundi becho hend hend sie mega gfunde. was ich so ghört han sind hornets, bandits, sv 650 und so rissschüssle sbeste zum ahfange.


    aber chasch der au en 125er chaufe aber glaub mers wend maschine im griff hesch schissts di mega ah und das wird sicher scho voreme jahr fahre sie :smiling_face_with_horns:

    Ride harde be Free

  • Zitat

    Original von maini


    hehe... ja da isch's sicher ned nur dir so gange... aber mer wend ja kei name nänne :baby:


    hehe naja chan passiere, das erliechteret mich aber grad =) naja aller anfang ist schwer

  • Das was de Domi da am schluss gschribe het isch genau das wo ich dir vo afang a gseit han....
    Mi gönd jetzt morn mal wider ga fahre und glaubs mer, sobal du dich as Gas, Schalte, Bremse und s`Gwicht gwöhnt hesch findsches mega!!!!!

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Hey Jasy83. Also ich han mir mal die erschti Site vom Thread ganz durreglese und de Reschte überfloge und zu dem Ganze gibi jetzt au na mini hochstehend Meinig ab:


    Ich finds en totale Quatsch, dass mer direkt en grosse Töff fahre chan, egal ob er uf 25 kw reduziert isch oder nid. En 125er het weniger Gwicht, es isch eifacher zum sich mitem Fahrverhalte und dem Bremsverhalte vertraut mache und vor allem lernsch au, wie mer en Töff mues warte und wie mer zue dem luege mues (wenn der z.B. Teili kaputt gönd wo bimene grosse Töff dopplet soviel koschtet wie bim 125er Pfüdi).


    Ich chan der also nur rate fahr z'erscht 1-2 Jahr 125er, die Erfahrige wo du dete sammlisch sind sehr viel wert, unter Umstände entscheidens drüber ob im Grabe ligsch oder nid, usserdem weisch nach 1-2 Jahr ob Töfffahre s'richtige für dich isch und hesch nid sinnlos Stutz verbrucht...


    Und wenn öppert mitem Spruch chont "ja weisch, en 125 lauft aber ebe nid so guet" denn stahsch em uffe grosse Zehe :winking_face: - Wenn en gueti Aprilia oder Mito chaufsch und en schlaue Uspuff + Ritzel druffe tuesch denn chasch uffere kurvige Strecki vieli hochgmeinti Töfffahrer abzüche.


    Grues Schef :winking_face:
    Tschou

  • Also mir sind am Sunntig ga fahre. Wider ufem gliche Parplatz (de isch seht gross und het praktisch kei Hinderniss)
    s`Afahre ischere sehr guät glunge. Ei einzigs mal isch de Mocke abgsoffe. Aber im verglich zu dene mal wos klappet het isch das fasch nid der rede wert.
    Jedoch gsehts bi ire doch so us als würd si s`Töff fahre mal na si la... sie fühlt sich eifach total unwohl und het immer schiss.... leider
    Obs irgendwenn mal na klappe wird staht na ide Sterne... ich suächere jetzt mal na die 125er use wo under A- gönd.,... filicht chan si sich glich na defür begeischtere und het denn au amene liechtere Töff freud....

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • ihr sind aber gescht aabig ned per zuefall durs grüt tuckerled?

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Nee mir sind in Bachebülach ufem Coopparkplatz gsi...

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!