1. Töfffahrt war ein flop.

  • Also zum mal was klarstelle.... wenn sie jetzt würd en Hobel kaufe denn MUSS de blombiert werde uf 25 kW da si ja nanig 25gi isch... vo dem her find ichs eifach zu koschtspielig wenn mer zersch 125er fahrt, und nacheme Jahr uf e drossleti 600ter hockt und nacheme wiitere jahr offe chan umedüüse.... Müsstisch 2mal Prüäfig zahle, 2mal Töff zahle, 2mal in Kurs gah und und und.....
    :wand::wand:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Zitat

    Original von Chrigi
    Also zum mal was klarstelle.... wenn sie jetzt würd en Hobel kaufe denn MUSS de blombiert werde uf 25 kW da si ja nanig 25gi isch... vo dem her find ichs eifach zu koschtspielig wenn mer zersch 125er fahrt, und nacheme Jahr uf e drossleti 600ter hockt und nacheme wiitere jahr offe chan umedüüse.... Müsstisch 2mal Prüäfig zahle, 2mal Töff zahle, 2mal in Kurs gah und und und.....
    :wand::wand:



    ämmmmm, 2 mal prüefig zahle, ämmmmm.... okey.... isch schön dass du gern 2 mal ad prüefig gasch :winking_face: :face_with_tongue:



    i finds gar nid so choschtspielig ehrlichgseit, insgesamt het mi d'125er inkl service gliich viel koschtet wie dä werteverluscht vonere grosse, vo däm her easy gäll :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:


  • wiso 2 mal prüefig und kurs? chasch ja wie gseit mitere 125er A beschränkt mache...

  • ich chume nüme druus!


    also schlussendlich chunts uf kW druff ah und nöd öps eh 125 oder eh 600er isch?


    sorry jetzt chum ich, die wo khei ahnig hät.. aber was heisst denn 125? oder 600er? isch das de tank?? also liter? hät das öpis mit de leistige ztue? (gott ich schäm mich so, dass ich so doofi frage stelle mun :wand: aber ich möcht druuss choo :confused_face: )


    ich weiss nur 600er isch schwärer vom gwicht här.. und vorfallem au grösser als eh 125ger.. aber jetzt frag ich mich.. was wird denn überhaupt bi de fahrprüafig testet? chunts würkli nur uf das kW druff ah?


    Chrigi: und was d'angst ahbelangt.. ich möcht nomal am SO go fahre gah! nöd eh halb stund.. sondern wenns sii mun en ganze nachmittag! ich hoffe denn chani d'angst überwinde!


    so ich gang jetzt id bett.. bis morn!


    grüassli


    jasy83

  • also wo ich serschti mal uf mini süäss ghocket bi isch min brüäder (vollgashoch2) mitcho und häts mer chli zeiget... ja das isches gsi. dänn häts mi pakt kah. aber das mitem chnüüschlottere hani au immer amix na. gaht den wider weg und dän fängts... :grinning_squinting_face:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:


  • 125 und 600 isch dä jewils dä hubruuum resp. gsamthubvolume us allne zylinder.


    und ja es chunnt nöd druf aa wieviel hubruuum sie het, sie mues eifach mindischtens 125ccm haa und e leischtig zwüsche 11 und 25 kW haaa....d'600er werdet dadebi abedrossled uf 25 kW, mechanisch, elektronisch oder wie au immer.


    wennt das erfüllsch landet din töff idr kategorie A beschränkt... du chasch d'prüefig mache, 2 jahr astandsfrei demit ummefahre und chunnsch denn dä A unbeschränkt fötzel gschänkt über :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:



  • *dito* besser hättis ned chönne erkläre :P!
    aber i fende au also wemmer scho es 50gerli oder so gfahre esch ond met schalte ond so drus chonnt ond mer s gäld het fören 600er sött mer scho grad so eini chauffe wemmer eh mol kubik klass of 600er oder 1000 wott steigere! chonnt scho belliger als zersch son huere 125ger!


    aber ebe wemmer gar no ken gschaltete töff gfahre esch chonnts halt chli drofa wasmer bevorzogt! wie mer klar chonnt met em gwecht ond de sensibler kopplig ond gas ond so! wenns einigermasse passt 600er chauffe ond schösch 125er!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Was ich demit gmeint han vo wege 2mal Prüäfig mache... Es git glaubs nume 3 odr 4 125er wo id Kategori A- falled.... wenn die eim jetzt nid gfalled und mer e anderi kauft wo ebe nid is A- falled denn musch 2 mal ad Prüäfi will mit de 125er s`A1 gmacht hesch... und vom A1 chunsch ja nid eifach so zum A- oder A. Also müstisch denn namal e Fahrprüäfig mache....
    Hoffe han mi jetz chli besser usdruckt.

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Zitat

    Original von Chrigi
    wenn die eim jetzt nid gfalled und mer e anderi kauft wo ebe nid is A- falled denn musch 2 mal ad Prüäfi will mit de 125er s`A1 gmacht hesch...



    ich nimm mal starch ah das d'jasy83 d'autoprüefig scho bsitzt, i dem fall muesch für a1 nemmlich nur 8h theorie/praxiskurs bsueche und d'bestätigung is strassi schicke, fertig.
    ja wenn sie d'autoprüefig nanig hett, den muen sie au bi a1 e prüefig mache.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ach jaa stimmt das hani ja voll vergesse.... aber wenn e 125er meh als 11 kW het denn fallt si under A- und mer mus au prüäfig mache.... stimmt das so??

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • klar... a1 isch prüefigsfrei wend s'autobillet scho hesch
    abeschränkt muesch immer e prüefig mache, egal öb mitere 125er oder enere 600er

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Mis erschte mal ufeme Töff, dasch mit öbbe 16i gsi, en 125er Yamaha TDR Zweitakter mit niedrigerer Übersetzig. Ich ha us de Motorradheftli woni verschlunge ha, scho gwüsst, wo was isch und ha das Ding durch d'Gäng gjagt ufeme Fäldwäg, nume graduus allerdings und brämse nume mitem Motor. Ich bi jedefalls total aagfixt gsii.


    Oh Gott, mis zwöitete Mal. Bini dänk öbbe 18i gsi. Do frogt mi plötzlich der Kolleg öbi mal mit sym Töff fahre wott. He klar! Dasch en usglutschti Honda XL 125 Crossmaschine gsi, är isch hindedruuf ghocket und ich ha mi total unsicher gfühlt. Erschtens mol das Gwicht vom Töff und Fründ hindedruuf und mir zämme! So öbbis schwärs han ich in mim Läbe no nie gfahre. Die butterwaichi Fäderig het mer au gar nid gfalle, das het alles so schwammig gmacht. He klar, dä Töff isch völlig überlade und hecklaschtig gsi. Ich ha de gmerkt sonen Töff isch ziemlich unhandlich im Vergliich zumene Velo. Du machsch die grössere Kurve und wenn de zmitts in der Kurve aahaltisch, denn gheit der Töff um wenn de nöd sänkrächt staahsch. Denn diä Leischtig, uuuh! Zerscht hanen abgwürgt. Es paar Mal, so vorsichtig bini gsii. Denn hani müesse bi niedriger Gschwindigkeit e Kurve mache wills so äng gsi isch und dasch halt scho no schwieriger als graduus der Hahne spanne.
    Und denn all die Heble und Pedale wod alli muesch bediene: HILFE! Dasch halt alles nonig automatisiert gsi. Dr völlig überfordereti TT het also füf Minute lang Töff-Luft gschnupperet und denn gfunde: "Dasch scho no toll, aber irgendwie no schwierig." Zum Glück hani denn no dörfe e Rundi elai draie und denn isches mer passiert dasi uf Chies cho bin und ohni Absicht mit duredrüllendem Hinterrad durch e Kurve bin. Ich bi so verschrocke, das i uf der Sitzbank nach hinte grutscht bi und dodurch hani natürlich s'Gas no witer ufgmacht. Irgendwie hanis aber gschafft obe z'bliibe und dr Töff aazhalte. Frag mi nid wie, ich waiss es hütt nonid. Jedefalls bini z'Tod erschrocke. Und denn hanis hueregeil gfunde!


    :evil2:


    I bi denn mit öbbe 19i nomal für öbbe 5 Minute ufem gliiche Töff ghocket, denn scho mit e chli mee Sälbschtvertraue und der Schuelkollegin wo uf mich gstande isch hindedruuf. Dasch denn au scho viel besser gange, es hätt allerdings nüüt dörfe in d'Queeri cho will brämse oder uswiiche hätti nid im Griff ghaa.


    Mis vierte Mal ufeme Töff isch öbbe drü Johr spöter gsi uf der offene Cagiva Mito 125 vomene andere Kolleg. Dört hani denn bewusst der Töffmotor richtig ufedrüllt bis in Begränzer, d'Dorfstrasse duruuf und dürab. Boah, 30 PS! Wie müend do erscht 100 PS tue?! Zum Glück hani (theoretisch) gwüsst dass de muesch nach links länke wenn de wotsch nach rächts fahre, süsch hätts allwä tätscht in dere schnälle Kurve am Ändi vo der Dorfstrass. So aber isches guet gange. S'Brämse isch au scho guet gange, willis ebe vom MTB här kennt ha, wie gueti Brämse griffe. Die Fahrt isch nume 2 minute gange aber ich bi erneut total aagfrässe gsii. Und die Mito het halt e tolli guet dosierbari Bräms und e harti Fäderig. SO hanis gärn!


    Mini Eltere hingäge händ das nid eso toll gfunde. Absoluts Töffverbot! Tja, was willsch mache wenn dehaim wohnsch und kain Stutz hesch?;(


    Min erschte aigene Töff isch denn es paar Jahr später e 125er gsi, e Yamaha TZR Renntöff. Ich hanen Occasion in Aarau kauft. Hejo, i ha müesse, nochdäm i uf der Probefahrt uf im Kreisel umgheit bi - peinlich! Denn bini aber tapfer grad nach Basel heim gfahre. Das heisst, erscht noch däm i bim Moto Mader schnäll en neue Schalthebel poschtet han. Würkli sicher hani mi nid gfühlt, aber guet! In de nächschte drüü Täg hani öbbe 700km gmacht, immer die gliichi verkehrsarmi Passstrass (Gempen) duruuf und durab und z'Oobe nach Betriebsschluss uf Parkplätz vo irgendwelche Firmene. In dene drüü Tääg hani mir denn sälber biibraacht dä Töff ufs Vorderrad z'stelle, en Slalom z'fahre und ängi Kreisli z'mache. Mängisch hanis no übertriebe mit der Gschwindigkeit und i ha Glück ghaa, dass mer denn grad keine entgägechoo isch, wili scho mal d'Gägefahrbahn bruucht han. Ich ha die Gschwindigkeite nonig chöne iischätze und no chli Schreeglaageangscht ghaa. Bald hani denn gmerkt, dass es mehr Schreeglaag vertrait als me glaubt und han aagfange, d'Fuessraschte abschliife. Chrrrrt! Chrrrrrrrrrrrrrrt!


    Weni hüt zrüggluege isches guet für mich gsi, miteme Füdlezwänzger aagfange z'haa. S'Gwicht isch niedrig und es macht nüüt wänn d'Kupplig lasch la schnalze. Es verzeiht soo viel. Hätti ufeme drosslete 600er aagfange, würdi wohrschiinlich nümme läbe. Typisch Heisssporn. Du schiinsch do mehr Respäkt z'haa als ich in mine wilde Taage. Min Tipp Nummer ais an dich: tue s'rächti Handglänk niedrig bhalte, das heisst der Gasgriff eher vo unde griiffe, denn lahsch au sicher kein schwarze liege. Was ich dazumals hätti sölle mache, isch en Aafängerkurs bim Jacques Cornu.


    http://www.cornu-moto.ch/d/cours/L.htm


    Dört leehrsch schalte und brämse und uswiiche und balanciere und Kurve fahre, es macht e Riesespass und chasch erscht na verschiedeni Töffe usprobiere. Lüüt doch emal aa und frag wele Kurs für dich geeignet wär. Ich ha jetz scho drei Kürs gmacht bi ihm - dasch lehrriich und triffsch anderi Töfflerinne. Dasch min Tipp Nummer zwei gsi. Und jetzt no en Ermuetigung: Au wenns am Aafang Überwindig bruucht, blyb draa - es lohnt sech!
    :rock:

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

    2 Mal editiert, zuletzt von TT ()

  • TT: danke für din tipp! gitts so en kurs au ide nöchi vo züri?.. oder isch das so es einmaligs unternehme? isch würkli sehr interessant! :smiling_face:

  • Es git der 3-tägig Schnupperkurs in Neuchâtel und in Winterthur. Siehe


    http://www.cornu-moto.ch/d/agenda.php?Cat=L&Submit=Go


    In Neuchâtel isch no Platz frei, aber wänn unbedingt in Winti wottsch, denn lüütisch aa und saisch du chänntsch au chruzfrischtig choo denn mängisch säged Lüüt plötzlich ab.

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

    2 Mal editiert, zuletzt von TT ()

  • TT: ou.. aber det häts kheis aktuells datum drinne.. nur no in neuchatel.. :confused_face:


    ja ich lüte mal ah.. schade chans nid!


    danke dir! :baby: