1. Töfffahrt war ein flop.

  • Also ich bin mittlerwiile froh dasi mitere 125er han müese afange. Hät mi amigs zwar agschisse, aber es hät würkli Sinn gmacht für mich. So isches halt amigs nöd ganz so schlimm wänn mal Kupplig spicke lasch oder chli unsanft demit umgasch, verreckt der halt de Töff. Wännd grad mit de grosse afangsch isches eifach wichtig, das du dich konzentriersch uf das wo du machsch und dir au sicher bisch was du machsch. Sobald du druffhocksch und dänksch "ou, das chan passiere und das und das" dänn blokierts di.
    Freie Chopf ha und Konzentriere, dänn gaats zimli schnäll zimli guet!


    Kopf hoch, isch na kein Meischter vom Himmel gfale :face_with_tongue:


    Edit: Achja, besser im Stand gheie laa als in Fahrt, tuet me weh :face_with_rolling_eyes:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

    Einmal editiert, zuletzt von :Dark_Force ()

  • :Dark_Force: und wie isch denn das? denn machi die prüafig vom 125er.. welli kategorie isch das? muni denn nomal eh prüafig mache wenni kategorie A- fahre möcht.. ? oder chani das au so mache.. dassi 2jahr mit dem umefahre.. und denn chani automatisch wechsle?? sorry vo dem zügs hani leider khei ahnig.. ha mi da noni so schlau gmacht!

  • jeder fängt mal an smile wird schon kommen nichts überstürzen. probieren probieren probieren. wird sicher gut kommen

    fahre nie schneller als dein schutzengel fliegen kann

  • nun ja....jetzt wieder zrugg zum töff..


    min favorit isch de Suzuki 650 bandit.. aber ich denke grad mitere 600er maschine ahfange isch vielecht doch echli krass!


    jetzt hani mal bi de 125er echli umme gstöberet.. cha mer öpert säge wie de Suzuki VL 125 isch? vom optische her gfallt er mir.. aber ischer au guet zum fahre?? wie isch das mit de 125ger?? hät mer denn au so en guete halt bi de strass? oder wie fühlt sich das so ah?

  • ich chan zwar nöd GANZ genau säge wiemer mit 125 fahrt, aber tipps chani schomal geh.
    aso en 125 wird au guete halt ha uf de stross, wenn du ufem töff selber ruhig bish, d.h nid ständig unnötige bewegige machsch sondern ruhig fahrsch, isch de töff au ruhig und het halt, au wennd mal was machsch , de töff isch nett zu dir.
    125 isch halt velecht eifach chli liechter als e 600er oder, aber ehrlich gseit wördi lieber mitere 600 er 80 fahre als mitere 125 oder 50.
    und es stimmt, es isch no kein meister vom himmel gfalle, won ich glernt han afahre hani en 10 tuusig mal abgwörgt und passiert mer mengisch au na ab und zue aber langsam kennsch de töff udn kennsch d schwächene.
    eifach vertraue ha, da klappt :smiling_face_with_horns:

    Listen to many, speak to few

  • Spatzel nur kei Panik. Au wenn du grad mitme 650er afangsch fahre isch de ja na drosslet. Sprich er het nume en bruchteil vo de Leistig wie wenn er offe isch. Es isch nume blöd das mir nid na meh gfahre sind. So hesch mitme schlechte gfühl im Buch abgschlosse und drum bisch jetzt so verunsicheret. Ich würd sege mir probiered das namal ufem grosse Parkplatz.
    Wenn e 125er kaufsch musch uf dere d`Prüäfig mache. Wenn aber denn wilsch wechsle zunere drosslete 650er (Kat. A-) denn musch namal in Kurs und namal ad Prüäfig.
    Die Suzuki VL 125 find ich ehrlichgseit nid guät zum afange fahre.... ich weiss ja nid wie die so isch aber ich chan mer denke das da nid so wiit chasch abelige ide Kurve... und ab und zuä bisch doch mal froh wennd nachli reserve hesch und nid grad s`Trittbrett an Bode abe chunt....
    Usserdem bin ich demeinig das e 125er zwehnig leischtig het zum ga Tüürle.. Natürlich chan mers easy ne und über de Pass gondle, aber auf die dauer wird der das sicher verleide....
    Mi9s Fazit: Lass dich vo dem doofe Gfühl im Buch nid underkriege. Bim nächschte mal klappts garantiert besser. Und denn höred mer ersch uf üäbe wenn es guäts Gfühl im Buch hesch... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Edit: Das ich scho 3 Umfäll gha han mus dich ja nid abschreke. 1mal isches es Missverständniss gsi zwüsched mir und em Fahrlerer (Vollbräms ufem Kies) und bi de andere 2mal bin ich chli liechtsinnig gsi und han mich und de Töff überschetzz. Sprich: Nimm der keis Bischpiel a mine früänrige "fahrkünscht" :face_with_rolling_eyes:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

    Einmal editiert, zuletzt von Chrigi ()

  • aso ich ha au mit ere 600er (636er) agfange...
    und ha no nie vorhher was anders gfahre ussert auto wo gschalted gsi isch... und ich has mini grad vom mech hei gfahre... halt nur im erste und zweite gang... und min paba het nach hinde abgsicheret mit em auto... und nachher bini chle uf me parkplatz goge fahre... elei... und nachher uf dstrass... zerst elei und na dis na mit em bösci und em maini...


    also eifach net verruckt mache lah...


    mfg bauer

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Zitat

    Original von Wheeler
    de töff isch nett zu dir.


    findi ja mal e ganz herzigs statement :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:



    so ich gib min senf au na dezue:)


    ich selber han au mit de 125er aagfange, willis ned besser gwüsst han :evil2: per zuefall isch's die gliich wie de darkforce gha hett (und da chömed sache füre... kupplig spike lah und so... bööööse darkie :arsch::grinning_squinting_face: )


    woni den uf mini 600er umgstige bin, hani au gad huere bammel gha, aber kollege hend s'bescht gmacht (sofern scho vorane chli töffpraxis gsammlet hesch) und hend mi direkt bim händler abgholt für e aabigusfahrt. und so hett sich de bammel den au verzoge.



    s'allerwichtigscht isch eifach das du für dich fahrsch, demit mein ich das du dich vo anderne ned stresse lahsch, wenn der eine hinde ane fahrt und di wett stresse, schnell rechts anefahre und de wegge durrelah.
    will stress isch de tod uf em bike.



    zu de prüefige.


    denke du wettsch a beschränkt mache... das sind möppis vo 11kw bis 25kw und da chunnt den ebe gad au s'problem... 125er chämted glaub nur aprillia rs und cagiva mito in frag, suscht gheisch is a1 abe.


    ich würd der e 600er kategorie a beschränkt empfehle, weil:


    machsch prüefig und fahrsch 2 jahr, chasch a beaträge und alles fahre.
    hesch au mal gnueg dampf underem gsäss zum was überhole.
    passfahrte mached wesentlich meh spass.



    joah... und denk dra... au de lüthi hett mal chlii aagfange... de hett eigendlich nur en ziitliche vorsprung...


    i dem sinn... sind wir nicht alle ein bisschen lüthi?



    gruess und viel spass

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Jasy83
    :Dark_Force: und wie isch denn das? denn machi die prüafig vom 125er.. welli kategorie isch das? muni denn nomal eh prüafig mache wenni kategorie A- fahre möcht.. ? oder chani das au so mache.. dassi 2jahr mit dem umefahre.. und denn chani automatisch wechsle?? sorry vo dem zügs hani leider khei ahnig.. ha mi da noni so schlau gmacht!


    Bi mir isch die ganzi Sach na chli andersch xii mit de Prüefigskategorie, ich han na MÜESE mit 125er afange, darum. Jetzt würdi au nüme mit 125er istiige will es choscht eifach z'fill zersch e 125er und nachher e grossi z'chaufe. Aber wänn d'Bandit drosslet isch sött das eigentlich scho klappe.


    maini: Ich han nöd xeit dasi Kupplig spicke la han! Und wänn au, gloffe isch si ämel trotzdem guet. :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von: Dark_Force
    maini: Ich han nöd xeit dasi Kupplig spicke la han! Und wänn au, gloffe isch si ämel trotzdem guet. :grinning_squinting_face:


    scho guet:) han ja nie was gha mit dem ding :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • so wott au no chorz es paar sätzli loswärde :P! ich ben s 1. mol metem kolleg sim 50gerli gfahre ... bzw. s 1. mol hetter mi am hoger loh afahre loh (denn escher mer abgwörgt)! s 2. mol ofere grade stross ond det beni losdüst :P! also gmüetlich gas geh .. ufe gschalte weder gas geh usw.! ich han ebe kes 50gerli gha ... ben met em roller ondewägs gsi ... 2 johr lang .. denn hani mer en 125er kaufft ond met dere bem 1. mol losgfahre! ich han eigentlich nie so müeh gha ... ebe muesch eifach zueversichtlich sie .. be de sach sie .. ond der ned sälber angst mache wäge de 1000 gfahre wo LUUURET :P! also muess säge det be mim 1. geh bzw. fahrversuech met de 125er beni ebe losgfahre motor ned abgwörgt .. denn grad rechtig hauptstr. wo au no grad 70 döffsch bloche .. dete druf ond woni weder retour ben hani öberd str. mösse ond welle schnäll losfahre ond denn escher mer grad abverreckt! ond au no 1,2 mol woni denn scho es paar km gfahre gsi ben ... z.b. ich als vorderste bem rotliecht signal! denn esch grüen worde ond ich han welle abfahre ond halt au weder pressiert .. denn eschermer au abverreckt! also wot somet nor säge loh der eifach ziit, fahr schön met de rueh ebe döffsch die vo anderne ned hetze loh well am afang hesch kopplig noni so em greff dasd be de 1. paar fahrte scho weisi wie schnell chasch los fahre ond hesch au d bremse ond so noni em greff! vorallem d vorderbräms esch en heisse well sie halt X-treme guet zieht! also ebe i dänke wennd die sach langsahm agohsch ond die ned stresse lohsch söttsch au du metere 600er grad klar cho! ond schösch machsch es metere 125er ... die esch äuä am afang scho rächt liechter zom fahre .. scho nome well alles vell träger ond langsahmer goht! so fertig met mim referat :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Jasy83
    nun ja....jetzt wieder zrugg zum töff..


    min favorit isch de Suzuki 650 bandit.. aber ich denke grad mitere 600er maschine ahfange isch vielecht doch echli krass!


    jetzt hani mal bi de 125er echli umme gstöberet.. cha mer öpert säge wie de Suzuki VL 125 isch? vom optische her gfallt er mir.. aber ischer au guet zum fahre?? wie isch das mit de 125ger?? hät mer denn au so en guete halt bi de strass? oder wie fühlt sich das so ah?


    es fühlt sich aa wie än rasemäher :winking_face:


    nänei, ich han jo au mitere 125er agfange mues säge so für die erscht saison isch es nöd schlächt wennt no nie ufeme motorisierte 2rad ghocked bisch. sie sind einiges liechter und au chli flinker zum handle und d'beschlünigung haut eim nid grad vom sockel. nachher würdi ufe drossleti 600er wächsle. so hesch eigentlich ä schöni steigerig bisd offe dörfsch fahre.


    wennt ä 125er nimmsch muesch denn eifach luege wasd gnau wotsch.... wennt ä prüefig wotsch mache und nach 2 jahr die grosse offne maschine wotsch fahre muesch ä 125er mit über 11 kW Leischtig finde. Das wäred Aprilia RS 125, Honda NSR 125, cagiva mito, emmel idr sportbike fraktion :winking_face:
    das würd denn alles id kategorie A(beschränkt) falle.


    wennt ä leistigschwächeri maschine nimmsch machsch d'kategorie A1, das wär denn die kategorie für armi :winking_face:


    also i würd dr empfehle dassd miteme 125erli afosch wennt chli müeh mit dä dimensionä hesch, sigs au nur für es training :smiling_face:


    ich han bim erschte mal au chli müeh gha, ha sie es paar mal abgwürgt (passiert halt bi so einere ;)) aber nachher isch eigentli wunderbar gange, kurvelage isch praktisch von eleigge cho.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von maini


    scho guet:) han ja nie was gha mit dem ding :grinning_squinting_face:



    bi dir isch doch dä rückspiegel abfloge nid?....ah nei da isch ja z'kreta gsi i eusne legendäre ferie :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Jasy83
    hmm.. ja also ich denke da chamer nüme so viel dazue säge.. oder?
    ich glaub ich versuechs nomal das weekend.. gibe denn nöd grad nach 5 rundene uf sondern übe das züg.. ich denke da döff mer eifach nöd überstürtze...




    also muesch öis verspreche das es net ufgewsch ond das flissig wersch trainiere :smiling_face_with_horns: ok?


    ond du chasch jo söscht dini 600 plombiere uf 25kw .....

  • also ich han au mitemene 125er agfange gha. (det häts diä regelig nonig gä gha mit em neuistieg grad mit dä grosse).
    han immer respekt gha, aber nöd angst. glaubs isch au chli öppis anders mitere 125er azfange als grad mitere grosse. uf all fäll bini dänn ohni problem ufen grosse umgsattlet. klar, isch öppis anders, aber nach 3-4 wuchä umefahre häsch di dra gwöhnt, und es macht en riese spass!!!! :smiling_face:

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen