Wiisheitszäh

  • Mhh het näbert vo eu scho dörfe sini Wiisheitszäh useoperiere? ;(

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • wäri ehhh vorsichtig, git vieli zahnärzt wo dir das sozäge adreied zum echli gäld verdiene obwohls teils gar nöd nötig wär wenns richtig wachsed. isch emmel bi minere schwöschter so geschehen :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Also bi mir sind sie zum Teil dusse abr weh tüend sie nit. Also wiso use ne?


    Abr es ka au si dass es kei Platz me het und zwunge wirsch das weg z operiere. Wenn s eso isch, muesch jo fascht. Und weh tuet das scho, han i vo vilne khört. Isch ja fascht en kline OP :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Hypi
    wäri ehhh vorsichtig, git vieli zahnärzt wo dir das sozäge adreied zum echli gäld verdiene obwohls teils gar nöd nötig wär wenns richtig wachsed. isch emmel bi minere schwöschter so geschehen :winking_face:


    echt? nei i ha sie voll chrumm, chasch uf de röngebilder luege du*ohohoo*

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • jup wenn sie chrumm sind mues sie usenäh....aber ich zum bispiel han 2 drin wo guet cho sind und da muemer nüt mache. usser me isch z'dumm zum zähbutze und vernachlässigt dä det hinne, dänn muesch en lochbedingt au mol usenäh :winking_face:


    aber ebbe, han nur welle säge, da chunnt nöd sälte vor dass dr das fascht adreit wird bime behinderte zahni

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • jooo hehe noher meinsch mueni döt hinde jo nümm zähputze, hets doch no en vorteil*hihi* :face_with_rolling_eyes:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Mir hend si gseit cha das ich sie muess la ziehe, das isch jetz vor 3 Jahr gsi... bis jetz isch nüt passiert.

    Take a walk on da house side!

  • ja Kollegin hets au scho vor 5 Johr müesse mache, aber bi mir sind sie so chrumm, do wör mer alles verschiebe*fluch* <-- seb willi dänn nöd schliessli hani e schöni Zahstellig!

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face: