so trainiert de weltmeister!



  • sorry ich findes total erbärmlich wie jetzt alli uf em matarazzi umeriited...
    er isch sicher kes unschuldslamm aber de wo usgrasted isch, isch net er gsi... sondern de grand monsieur zidane...
    wenn er mit chle trash-talk net zschlag chunt (net wörtlich zverstah...) het er halt sini karriere scho chle früehner sölle beende und net nomal a so es riisigs tournier gah...
    isch ja klar das da nomal alles zghöre bechunsch... vorallem imene final wo s'spiel eh uf messers schniide staht... denn probiert jede alles zum de ander chle schliise...


    aso italie isch verdient weltmeister worde will sie über die ganz wm die bessere leistige bracht hend ...


    Mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Bauer:


    Ich glaube chuum, dass Du bi so enem Spill glasse blibe würdsch!


    sugibängel:


    WENN de Materazzi würkli so öppis gseit het wie :"Du sohn vo enere Terrorischte-Schlampe" söll d'FIFA härt duregriife, selbscht wenn's de entzug vom Titel si sötti!

  • Bauer


    Ich glaub nit dass du würdsch ruhig blibe wenn dir eine Vorfahrt wegnimmt und denn di Familie beleidigt odr?


    Jetzt stell dir dass mol bi sone Finale vor wo Emotione s 10 fache mitspiele.... Nit ganz eifach.. Ich würd sage, beidi nit ganz unschuldig...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko
    Bauer


    Ich glaub nit dass du würdsch ruhig blibe wenn dir eine Vorfahrt wegnimmt und denn di Familie beleidigt odr?


    Jetzt stell dir dass mol bi sone Finale vor wo Emotione s 10 fache mitspiele.... Nit ganz eifach.. Ich würd sage, beidi nit ganz unschuldig...


    wa het jetzt d'vorfahrt mit em wm-final ztue...


    ich ha au nie gseit dasi ruig bliibe würd... aber wasi im hockey alles a trash-talk mues alose isch net schlecht... zudem chasch du au eine kabut mache mit dim ganze ufträte und nur scho mit em blick...


    und das mit em titel ab erkenne und so kack... was söll das... de zidane isch halt mal en algerier... na und... und nur will de ander gseit het er seg e huresohn so go übere gheie... was meined er eigentlich... das het niemert ghört oder was... mit de hütige technik... richtmikros etc. da het er am schluss vom spiel chöne zum officielle gah und dem e meldig mache...
    oder wenns en junge spieler wie z.B. Franck RIBERY (wo ja mit sine narbene es gfundes opfer wer...) gsi wer denn hetti das ja chöne verstah... aber net bi somene erfahrene spieler wie de zindane... de het scho alles erreicht... und denn so öpis... ich findes schaad für sini ganzi karriere das er sie so kabutt macht mit em letschte spiel...



    so und jetzt wetti mi eigentlich nüme drüber üssere...


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Was heisst denn do alles kaputt mache? Ich glaub nit dass er alles kaputt gmacht het. Es het nit sölle si abr wie gseit, villicht het er ihn au scho vorhert beleidigt und irgendwenn het er eifach platzt. Er isch en erfahrene Spieler, abr jede het irgendwo sini Grenze und keit irgendwenn mol dure.


    Isch abr mi Meinig. Und usserdem gsen ich das ganze nit eso schlimm, isch keinem öbbis passiert. Isch jo nit en mega Kopfstoss gsi :grinning_squinting_face: Het eifach nit sötte si, abr ka halt e mol vorko wenn me eso provoziert wird. Wie gseit für mi sind beidi nit ganz unschuldig..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • Zitat

    Original von Ciko
    Was heisst denn do alles kaputt mache? Ich glaub nit dass er alles kaputt gmacht het. Es het nit sölle si abr wie gseit, villicht het er ihn au scho vorhert beleidigt und irgendwenn het er eifach platzt. Er isch en erfahrene Spieler, abr jede het irgendwo sini Grenze und keit irgendwenn mol dure.



    Er isch en erfahrene Spiler und es isch nöd s erscht mal gsi daser so öpis bote het! Wenn eine s nöd mag verträge fluechwörter an grind z'becho, (isch ja scho fascht tradition bim fuessball :face_with_rolling_eyes:) denn ghört er nöd i de sport! so öpisch isch vo mir us gseh definitiv NÖD AKZEPTABEL! Mannschaftssport???--->ich het di ganz mannschaft gsperrt!

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Wäär mir neu dass das en Tradition isch :face_with_rolling_eyes:


    EDIT: Was sich do au bestätigt:


    HIER

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    2 Mal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • Zitat

    Original von Ciko
    Wäär mir neu dass das en Tradition isch :face_with_rolling_eyes:


    EDIT: Was sich do au bestätigt:


    HIER


    bizeli ironie und denn weissmer was gmeint isch! :wand: