so trainiert de weltmeister!

  • wäg em zidane.... s`brasilianische fernseh hät lippeläser beuftreit de materazzi mal chli gnauer under d`lupä znäh... sie händ usegfunde, dass de materazzi 2mal gseit hät zum zidane, sini schwöster seg ä Prostituierte!! und das findi doch under aller sau!!! :böse: und ich dänke nöd dass das alles gsi isch wo da so gseit worde isch... irgendwänn langets halt und dän passiert öpis...

  • Zitat

    Original von Linkin
    wäg em zidane.... s`brasilianische fernseh hät lippeläser beuftreit de materazzi mal chli gnauer under d`lupä znäh... sie händ usegfunde, dass de materazzi 2mal gseit hät zum zidane, sini schwöster seg ä Prostituierte!! und das findi doch under aller sau!!! :böse: und ich dänke nöd dass das alles gsi isch wo da so gseit worde isch... irgendwänn langets halt und dän passiert öpis...


    jep han au ghört daserne agfegget het .. de zidane laufft jo zersch weg ond denn seit dese hender ehm öppis ond denn chert sech de zidane om ond get em de schlag met em chopf! eifach scheisse vo dem italo! das goht mer so ofd eier! X(

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Naja, das passiert selbst bei nem Fussballspiel unter Freunden das man sich mal verbal angreift wenns zur Sache geht...pff, da muss man drüber stehen, vorallem als Profi.

    Take a walk on da house side!

  • aber es ghört eifach nöd in es fuessballspiel oder allgemein sportarte so beschissni beleidige!! :böse: das isch ächt zum chotze so was!! ich würd da au ranzig werde wänn eine mich so würd beleidige!! isch ja wohl verständlich, oder? X(

  • Zitat

    Original von Linkin
    aber es ghört eifach nöd in es fuessballspiel oder allgemein sportarte so beschissni beleidige!! :böse: das isch ächt zum chotze so was!! ich würd da au ranzig werde wänn eine mich so würd beleidige!! isch ja wohl verständlich, oder? X(




    Was isch dänn mit Trash Talk (hockey)? Isch ja normal döt.. Artet aber meistens au nöd soo us :smiling_face_with_horns::ugly:

  • Ich find s unprofessioneller wenn de eine irgendwie si Familie odr so beleidigt. Wenn er wirklich gseit het si Schwöster wäär en Prostituierte het er me als nur en Kopfstoss verdient sorry...


    EDIT: LoL, lueget mol was i gfunde han hehe


    http://tonaz.altervista.org/zidane.html

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • ja i wörd warschinli au usraschte wenn das eine wör mache bi mir im volleyball*fluch* aber ebe...passiert isch passiert...


    e paar bösi zunge behauptet jo, em Zidane sini Muetter heg au no gwettet, dass er e roti bechäm..oder so X(

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • och sit dir alli härzigi...wüsst wider alles besser....


    Hauptsach: ITALIA e il campione del Mondo 2006!!!


    und sorry, die Dütsche, d Franzose und Brasileros lö sich nid weniger la gheie als d'Italos...es ghört eifach zum Spiel, jedi chlei herteri Berüährig isch es Faul, und wird ersch pfiffe wenn dr ander zum Fall chunt...


    Und dr gägner azünde, das chunt usserd im Unihockey, Tennis oder Golf au i jedem chlei hertere spiel vor...über dem muess mä als Profi chönne stah...schöne abgang Zidane...ändlich bisch weg


    PS: hät Italie so schlächt gspielt, wäre si nid so wit cho....

  • ja ich mags dä italo's gönä, dass si dä pot gholt händ.
    sie händ's absolut verdient, scho wägäm geilä spiel gägä diä dütschä.


    zum zidane, ich mein so was chan, set aber nöd passierä, doch was mich ächt enttüscht ah dem typ isch, dass er nöd mal dä ahstand gha het zum medaliä abzholä. denn so was ghört, sich definitiv nöd. eifach scho wägä dä vorbild-funktion gägä über vo 100000ä kidis.


    wie au immer, schäääns ischs trotzdem gsi!!


    ahja no was, wie diä ganz sach übercho isch am fernseh, händ euis diä dütsch ih sachä gastfründschaft, hisicht em08 einiges vorgmacht. absolut BRAVO!!!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Ja Italie - Dütschland isch wohl s geilschte Spiel gse a dere ganze WM. Abr sunscht sind Italiener sichr nit schlecht gse, abr au nit überragend guet.


    Ich hät mir Brasilie gwünscht im Final wil es ab und zue Spass macht die Zauberei vo Ronaldinho azluege... Abr au die sind sehr schwach gse a dere WM.


    Mol luege wie dr EM wird :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • hahaha huere geil, armi sieche echt!!!


    aber es stimmt scho, vor allem bi dene ***** tsch***


    ja emal, wie scho gseit, denn günned mer hald de EM-Titel..!



    HOPP SCHWIIZ :grinning_squinting_face:

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend



  • sorry aber d' EM ghört scho a spanie :ugly: biiiiiiiitteeee!!!