so trainiert de weltmeister!

  • FORZA ITALIA!!!
    Aber gester het Frankriich d'Schwalbe higleit im 16ner nöd d'Italos*hihi*

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Andrea
    FORZA ITALIA!!!
    Aber gester het Frankriich d'Schwalbe higleit im 16ner nöd d'Italos*hihi*


    Es wunder... Hets schomal es Italie-Spiel geh ohni dass vo 11 Spiler 10 umgheit sind? De einzig italiener de ich Ok, sogar guet finde isch de Buffon!

  • Bisch demfall für d'Franzose gsi? :face_with_tongue:
    Jo Buffon isch guet xi, sag nünnnt... aber ebe.. da vom Zidane isch au scheisse xi!

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Andrea
    da vom Zidane isch au scheisse xi!


    Das isch die geilschti Szene im ganze Spil gsi, no geiler als die Aktion vom Lehmann gege de Itaka :evil2:

  • ich chan dä zidane verstah.. er het sich zwar sölle zäme nä, aber was d'matraze ihm gseit hät, isch sicher au nöd ohni gsi! :arsch:
    uf all fäll het mer guet und gern au nomal chöne penalty pfiifä, aber sotig foul werdet ebe nur bi dä italos gä! tja, git schlimmers...

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

    Einmal editiert, zuletzt von DaN ()

  • Jo verstoh cha en nöd, finde das macht mer nöd, egal was dr ander xait hät! Aber ebe... isch geili Szene xi für's Publikuuum!

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • nei, ganz klar. er müesst sich besser im griff ha. ich meine, es isch ja so viel ufem spiel gstande. findes vorallem schad, dass er am endi vo sinere karriere so abtritt, nachdem er es riese turnier gspielt hät! aber ebe, so isch fuessball..

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • jo da isch echt schlecht aber ebe, jede schnorret devo, vo dem her, ischs für en "guet" :face_with_tongue:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Andrea
    Jo verstoh cha en nöd, finde das macht mer nöd, egal was dr ander xait hät! !



    do hender aber mitem De Rossi en spezialist für so sache :evil2:

    Einmal editiert, zuletzt von jay b ()

  • Du jo...villicht hets müesse si, i ha kei Ahnig..
    Aber d'Ussag vom Latour isch gester geil xi ..

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Andrea
    Jo verstoh cha en nöd, finde das macht mer nöd, egal was dr ander xait hät! Aber ebe... isch geili Szene xi für's Publikuuum!


    Das kasch du beurteile? Denk ich nit. Spiel e mol sone Finale vor sone Publikum mit so Nerve, vergiss nit sie sind no bis zu de Finale ko und sind eso scho fascht ohni Nerve gse...


    Wiso meinsch passiere so Klinigkeite odr so Schlägerei wo usraschte? Also vo Zidane isch zwar nit eso schlimm gse, abr wo Portugal doch gspielt het isch es jo viel schlimmr gsi.


    Das sind halt Emotione, und das ka jedem passiere dass de mol usraschtet...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst


  • Mir isch nume no Argentinie bekannt o_O Hend d'Portugiese au afange schlegle ?


  • Nei beurteile chan ichs nit, spiele schliessli nit ide Nati*grml* Aber i denk als Profi sött mer sich eifach bitzli unter Kontrolle ha, aber passiere chas immer...also i verurteile do jo au niemert!

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face: