Sturmhauben

  • ich han mim helm mal chli welle hälfe. dä het dä schweiss nüm so gern :winking_face:


    gits irgend imme lade do idr schwiiiz sturmhubenä wo nid totale crap sind? ich meine sönnigi wo usem gliche material sind wie d'funktionsunterwösch wo dä schweiss ufsugt und grad no chli chüehlt???


    dä müll won ich bis jez gseh han isch nöd meh als es paar übertüreti zämmegneiti stofffätze useme billiglohnland. vom polo shop wämmer scho gar nöd erst rede.... :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Das Hilft dir aber nöd gross.
    Funktionswösch hät d'Ufgabe, dä Schweiss weg vom Körper z'Transportiärä. D'Funktionswösch funktioniärt aber nur, wännd obädurä öppis häsch, wo dä schweiss au chan ufsugä => also wieder din helm.


    - Alex

  • äch klecks, jez machsch all mini hoffnig zunichte :grinning_squinting_face:


    s'mues doch irgendöbbis gschids gäh :frowning_face:


    susch fahri halt wiiiter ohni umme :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Sorry :face_with_rolling_eyes:


    Bi mim Endurohelm chani alli Polstär usä nä und i d'Waschmaschinä gheiä. Isch au mängisch nötig :face_with_tongue:


    Bim Strassähelm gaat das nöd, aber das gits sicher au.

  • ja guet, aber eigentli wär ja das au no rächt isi zum echli än chüele chopf bewahre a warme summertage...



    dä helm isch so oder so scho voller schweiss :winking_face: susch muesi das ganze halt mal per handwösch behandle...

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi



    gits irgend imme lade do idr schwiiiz sturmhubenä wo nid totale crap sind? ich meine sönnigi wo usem gliche material sind wie d'funktionsunterwösch wo dä schweiss ufsugt und grad no chli chüehlt???


    Du mainsch also wie z'B. d'Skiunterwösch oder so? Jo die gits, i ha eine vo dä Odlo, de isch cheibe praktisch...!

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • öhm. do wär no d alternative os side. ech han so eine ond be z'frede.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    öhm. do wär no d alternative os side. ech han so eine ond be z'frede.



    wo häsch die kauft?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • hehe, luschtige :), min mech het numme so nichtbruchbari stofffätze :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • E atmigsaktivi Sturmhuube bringt der nur was wenn es super belüftete Helm häsch.


    Wenn so eine hetsch, hetsch vermuetlich bisher au nöd so brachial müse drischwitze.


    Und de mitem chüele Chopf...naja...wo söll denn die Huube hi mit de Wärmi???? :confused_face:


    Ich persönlich finde d'Sidehuube au di geilschte. Sind halt mega agnehm zum träge...aber is Helmfueter ieschwitze tuesch eh....