• Also ech ha jo scho emene Technik-Thread gschrebe, dass mer höt mini Maschene scho weder abgläge esch. Mi Vater esch de so nätt gsi ond esch mech cho hole ond hed emch de Abgschlept.

Fazit:
    Es wär guet gsi, wenn ech das scho vor em Ernstfall mol gmacht hät. Es esch verdammt sträng ond eifach esch es au ned grad.

Wer esch eigentlech scho mol met em Töff abgschlept worde? Ond was hend er för erfahrige gmacht?

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• LoL, weisch das scho wider nüme ??? :grinning_squinting_face:
    Dänk de Schpike mit siinere übelschte Schwarte, de ZZ [Blockierte Grafik: http://home.datacomm.ch/fabian.pfaeffli/uglyhammer.gif]
    Isch ja det wommer händ welä go päss fahre abgläge !
    Easy, TCS aglüte, transporter verbicho, zu ihm siim Mech bracht und guet isch xii ! Alles ohni Problem ! Aber TCS isch halt scho Pflicht da i de Schwiiz findi !

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• jo klar weis ech das no. esch huere schad gsi.

jo tcs wär pflecht. aber ech ha mech no emmer ned a gmäldet. d formular legged scho lang ome. was choscht de tcs scho weder?

• Ähm , wänn diin Vater scho hät, chasch di da irgendwie aschlüüsse, dänn choschtets 40.- im Jahr. Also dänn mäldisch glaub eifach namal es Nummereschild uf diin Vater/Mueter aa. Susch choschtets glaub ich über 100.-, weiss aber nüme gnau, muesch naluege !

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Joa, isch rächt billig für das wos bringt wenn mal öppis isch. Ich mein gad bi sonere Passfahrt bisch derb am Arsch.

Die Tour chömmer vo mir us mal wiederhole, ez söttis klappe mit de Chölbe :grinning_squinting_face:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• ok. ech luege mol, dass ech mech be mim vater bem tcs aschliesse cha. ond tour chömer au wederhole. aber erscht, wenn mini maschene ewder lauft :winking_face:

• mängisch macht das d töffesicherig au...
    bi mir winthertuur teikasko hetts gmacht.. inkl. heifart mittem zug zallt...

• uh wow. jo guet ech glaube, wenn ech wiiter hät hei gha, de hätt ech au em tcs a glüte. öb metglid oder ned. aber för die ca. 20km esch es no gange.

• TCS isch de hammer, chasch au mal alüte wen en occasione chaufsch, wod nonig därfsch fahre, die nehmed de au gratis mit, ich zahl glaub für ihr CH 90.- und usland 79.-

und glaubs mer has i jedem jahr ussegholt, eimal cho choschtet nämli minimum scho 80.- und wenn di töff mal nid aaachund am morge.. ring ring :smiling_face_with_sunglasses:

und wo de kolleg mit sim auto mal hinder mir uf de autobahn hine her isch, isch im ufeinisch sin golf abgläge.. ich ha kehrt, bi wieder vor ihm uf d autobahn, ha ihm dä töff geh, em tcs aglüte, und i sim wage gwartet, da er kei tcsmitglied isch... isch au gratis wend mal es anders auto oder fahrzüg fahrsch... :winking_face::smiling_face_with_sunglasses:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• aha. das esch jo huere guet. mus mol luege öb ech öber min vater e tcs chome. velecht ged das jo no vergönstigung?

• Zitat

Original von Labyrator
    TCS isch de hammer, chasch au mal alüte wen en occasione chaufsch, wod nonig därfsch fahre, die nehmed de au gratis mit...

gopf wenni das gwüsst hett wärs auchli eifacher gange mitem transport. filich müssti mal läse was die alles aabüted :face_with_rolling_eyes:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)