Bl4ck_Sh33p ist ein Mann geworden... ;-)

• Zitat

Original von maini
    ja die cheibe aargauer sind au wider e komplizierts völkli :grinning_squinting_face:

nei ebe ned mer wösse wies fonktioniert ond send ned so lame wie zörcher ond konsorte :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

• hmmmm, das wär ebbe scho geil.... denn muesi mir i dere wuche nöd so än stress mache.

ich lüt ihne aber glaubs denn nomal aa zum ganz sicher gah :winking_face: i wott schliessli denn am weekend go fahre sofern s'schön isch :grinning_squinting_face:

ouh shit, ad streetparade muesi denn ja au no :ugly5:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• so, han aglütet :winking_face:

mues dä führeruswiiis 2-3 tag vorher zueschicke oder verbiigah mit dr Bitt, dä ufs gwünschte datum uszstelle. Das het sie mir au no ibläut ich dörfi erscht dämit ummefahre wenni dä führeruswiiis idr händ han :evil2:

zum glück muesi kä so äs bullshit formular mit optiker meh usfülle *hüpf*

jez hoffi eifach mal das klappt alles bis dänn :winking_face: susch wirdi ranzig :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Hypi
    susch wirdi ranzig :grinning_squinting_face:

jööö, so herzig :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• lol... ja guet so wie ich dich kenn, hesch die nanig poschtet...

also vo dem her... gaar ned jööö... sehr sehr gfürchig wenn de hypi ranzig wird... chchch

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: