Bl4ck_Sh33p ist ein Mann geworden... ;-)

  • Zitat

    Original von Hypi
    jo grats, haf fön. mi mir dureds nur no 34 täg 14 stund 37 minutä und es paar zerquätschti



    ehhh nöd afangs :winking_face: du dörfsch doch so viel ich weiss erscht nach mir :face_with_tongue:


    Bi Dir??? Isch das nöd Dini R1 ufm Avatare? Dörsch mit därä nonig fahre oder was?? Aso falls öpper bruchsch wosi der Bewegt no die letschte Täg... ;-)))

    The World is yours...

  • haha :winking_face: doch isch scho mini R1 nur sie staht no bim mech bis mini galgefrischt abgloffe isch :winking_face: und nei, vorher wird sie nöd bewegt. :grinning_squinting_face:


    vorfreud isch doch die schönschti freud :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • en maa werde??... Hm.. mal überlegge, wenn ich sgfühl gha han, ich seg jetzt en maa worde:


    mit 18: autofahren
    mit 20: volljährigkeit (damals no mit 20)
    mit 20,5: RS fertig
    mit 21: kei 125er meh
    mit 26: ghüratet
    mit 27: vatter worde
    mit 30: keis "2" meh im alter
    und immerno hets nöd funktioniert, bin immerno nöd erwachse...


    vill spass mit de grosse töffe, pass uf dich uf und ich hoff für dich, dassd au nie erwachse wirsch, das wär so schrecklich öööööööd :hmpf:

  • Hypi: Ohhh schad das hetti jetzt gern übernoh für Dich.. :winking_face: Jo das hät was vorfreud isch würki die schönst freud..


    spitzbueb: Hehe Du bisch und blibsch en Spitzbueb... :winking_face: Danke gib mer müäh... :smiling_face:

    The World is yours...

    Einmal editiert, zuletzt von Bl4ck_Sh33p ()

  • Zitat

    Original von Bl4ck_Sh33p
    maini: Loh Di nöd verwütsche suscht schissts Dich den grusig ah.. :winking_face:



    lol... d'drossle isch nur na dusse will ich nach aneau na kei ziit gha han sie z'montiere und bi dem wetter hani au kei stress :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Hypi
    jo grats, haf fön. mi mir dureds nur no 34 täg 14 stund 37 minutä und es paar zerquätschti



    ehhh nöd afangs :winking_face: du dörfsch doch so viel ich weiss erscht nach mir :face_with_tongue:



    ja, dän nänn ichs halt GNAU!!! dörf ab em 18.8.06 legal OFFE fahre... stimmts ez?? :face_with_tongue: :P:P :D:D:D

  • yep so ischs richtig :grinning_squinting_face:


    psychologischi chriegsfüehrig im hirn isch extrem befreiend :smiling_face:


    ich hoff eifach s'stva verhängt min uswiiis nöd.
    ah jo weiss das eine vo eu? tuet s'stva dä neu uswis au per sofort usstelle wemmer det verbiiigat???? i ha kei bock z'warte bis die dä mir schicked :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • @ hypi
    hmm, also ez muesch au nöd so tue...:D bi mir gahts gnau 6 täg länger bis mine offe isch....usegseh uf zwei jahr chunnt das au nüm druf ah..:D

  • das stimmt :smiling_face: i säg jo gar nüt :smiling_face:


    ebbe wie isch das mitem fahruswiiiis??? chan dä s'stva grad vor ort drucke lah wemmer druf bestaht?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    das stimmt :smiling_face: i säg jo gar nüt :smiling_face:


    ebbe wie isch das mitem fahruswiiiis??? chan dä s'stva grad vor ort drucke lah wemmer druf bestaht?


    ich dänke sötti scho go ... chaders aber ned of secher säge aber z.b. min füehreruswis händs au grad gmacht ... han öppe 20 min. mösse warte! also sie chönntes secher i dänke bechonschen scho grad!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Hypi
    yep so ischs richtig :grinning_squinting_face:


    psychologischi chriegsfüehrig im hirn isch extrem befreiend :smiling_face:


    ich hoff eifach s'stva verhängt min uswiiis nöd.
    ah jo weiss das eine vo eu? tuet s'stva dä neu uswis au per sofort usstelle wemmer det verbiiigat???? i ha kei bock z'warte bis die dä mir schicked :grinning_squinting_face:


    bechunsch sicher na es provisorium in papierform, und s'definitive wird der den zuegschickt...
    denke ned das die det gad chärtli chönd mache

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini


    bechunsch sicher na es provisorium in papierform, und s'definitive wird der den zuegschickt...
    denke ned das die det gad chärtli chönd mache


    sött glaub scho go! also wonich mini autoprüefig gmacht han hani det s chärtli mösse abgeh .. chli warte ond denn hani s neue becho! also das esch ofem STVA Schafisheim AG gsi ...

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ja die cheibe aargauer sind au wider e komplizierts völkli :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: