endlech theorieprüäfig

  • endlech hei die bürogummis es gschafft nach ca. 2 monat mir e termin für mini theorieprüäfig zgä.
    ab em 14.7. hani mis L wenn aues guet geit.
    freue mi ize scho wines chlises chind!

    I'm just a Kid, and life is a Nightmare!

  • @ Sam, gratuliere dir, aber i seg dir, uf da L froisch di nöd lang*hihi* Has au immer no dra...

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • jep vell glöck ond lehr eifach lieber z vell als z wenig! wennd z wenig lehrsch wersches X-treme bereue ==> wienich :/! 15 fehler gha .. eine z vell :wand:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    jep vell glöck ond lehr eifach lieber z vell als z wenig! wennd z wenig lehrsch wersches X-treme bereue ==> wienich :/! 15 fehler gha .. eine z vell :wand:



    wieso?? ich han au praktisch nüt glernt und han öbbe 5 fehler gha :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi



    wieso?? ich han au praktisch nüt glernt und han öbbe 5 fehler gha :winking_face:


    das si abr ou föif zvüu :smiling_face_with_horns:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • ja guet, für praktisch nüt lerne isch es jo nöd schlächt :winking_face: da gits anderi wo sich z'tod lerned unds trotzdem nid schaffed :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    ja guet, für praktisch nüt lerne isch es jo nöd schlächt :winking_face: da gits anderi wo sich z'tod lerned unds trotzdem nid schaffed :winking_face:


    he jo, abr glich :smiling_face_with_horns:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von Hypi



    wieso?? ich han au praktisch nüt glernt und han öbbe 5 fehler gha :winking_face:



    glöck? i mein i han au ergendwie 90% secher denne gha ebe vellecht au meh 95 % oder so ... ond trotzdem hanis ned gschafft well halt genau die scheiss froge cho send woni ned han chönne! ond denn machsch pro frog 2,3 fehler ond denn besch schnell of 15 fehler obe :(!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • muahahah iha 2 fehler gha hehe
    aber de ts het recht lern lieber gnue so dasd meteme guete gwösse ad prüefig chasch !!!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • muahahah iha 2 fehler gha hehe
    aber de ts het recht lern lieber gnue so dasd meteme guete gwösse ad prüefig chasch !!!
    Viel glööck!! hoffe aber das das natürli ned bruche wirsch hehe

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • auch ich gratuliere herzlecch und vell spass uf de strass
    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Naja ha sonen LehrnCD wo für aui Kategorie di chasch vorbereite, und dert hani im schnitt pro 50 frage so ca. 3- 6 fehler.wird scho schiefga.;)

    I'm just a Kid, and life is a Nightmare!