• ROFL Ufpasse isch guet. Gschiider nöd sonen seich go mache uf de öffentliche Strasse, für so gschpäss gits Rännstrecki.


    Und wänn scho so sache machsch, filicht nöd grad i de Autbahnuffahrt!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Hert.. aber würklich fill überleit hätter scho nöd...


    Wennsen mit dere Gschwindikeit id Leitplanke gna hetti wärer warschinlich au nöd fill besser zwäg :face_with_rolling_eyes:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • hmm jep de rueht jetzt em himmel oder de höll .. r.i.p! hoffe us so movies lehret no es paar drus!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Es git Lüüt die werde so öbbis nie lerne, und die anderi fahre mit Verstand und werde überlebe... Glaub abr nit dass so Videos dene Lüüt Angscht ijagt...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • ouuu fuck


    normalerwiis chan mer us so sache lerne..
    aber bi dem siech ischs glaubs spaat...:s


    :ugly5:

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

  • ja dasch scho es rächt heftigs vid


    aber nume die schwache nemmts


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Voll hart müend eu mol vorstelle Ihr hocked i dem Auto das isch au ganz bitter...Waisch wie fühlsch Di wennt so eine überfahrsch...sooo bitter...


    @aber nume die schwache nemmts


    Was söll den dä scheiss?!?

    The World is yours...

  • hätt vorallem eifach schiss dass sone idiot eimol mir sälber in d'quere chunnt.


    ich mein, me cha no so aständig und vernünftig fahre, wenn sonen arsch dehär chunnt, dann wars das!


    und als autofahrer so ein z'überrolle, .........fuuuuuck, ich glaub do bisch au gstrooft fürs lääbe

  • Ich denk wenn du nit Schuld bisch wie uff dem Video, denn goht s no einigermasse. Ich mein du fahrsch ganz aständig und de Typ isch irgendwie völlig selber Schuld und bringt sogar di Lebe in Gfohr. Mi Lebe würd i vo so einem nit zerstöre loh, abr es komische Gfühl wär s trotzdem sichr..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Ich glaub da frögsch di ewig onb ächt nöd gliich e Möglichkeit gha hettsch zum uswiiche, ahalte oder wie au immer.


    Das wirsch so schnell nöd los

    Einmal editiert, zuletzt von Neeri ()

  • Jo denk ich au..


    Abr weisch er rutscht no am Bode, ich weiss nit ob me das so guet gseht wenn du am fahre bisch, das goht alles so schnell, do tetscht s worschinli bi de meischte :face_with_rolling_eyes:


    Ich wünsch trotzdem keinem so öbbis mol mitzuerlebe...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst



  • *dito* hani au welle froge :P! charlie???

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:


  • ich glaub, das was er meint, isch folgendes....


    wievielmol häts mich scho "fascht" putzt....


    aber irgendwie wirsch je länger je zächer... wänt än rutscher vormä auto uf dä gägäfahrbahn häsch ( irgendwo usserorts ) , gohts doch meischtens nur no 1-2 sekunde bisd wieder am kabel ziesch.


    ich bi zwor ehrlichgseit öppe sitt 19ni wieder "chli" vorsichtiger worde, aber ganz ehrlich:


    ich dänk bi so videos villmol: hallo ? dä kerl isch no niä ufmä töff ghockt, dänn chlättereter uf irgend än 100ps+ hobel und äs wirft en eifach gruusig ab....


    so videos sötted üs allne ä lehr si, luegets genau ah.... wär sich nid klar isch, das so öppis au ämä guete fahrer cha passiere ( öl oder frischi Bituken flick ), söll joo uffpasse...


    bha.... ich haus,.. zum glück hätt Italy d'schwoobe useklöpft..




    peace