Rekuse Z-Start Automatikkupplung...

  • Die Z-Start Kupplung ist eine Fliehkraftkupplung für Motorräder. Das System ist so innovativ und revolutionär, daß Rekluse unter der Patentnummer 6.957.730 das Patent für diese Erfindung erhalten hat.


    Die Z-Start-Kupplung verhindert das Absterben des Motors in allen Situationen die kritsch sind:


    - Anbremsen von Kurven
    - Bremsen in der Luft
    - schwierigen Passagen
    - oder einfach nur beim Anfahren


    Die Z-Start ist in wenigen Minuten eingebaut.
    Ihre Kupplung wird von nun an durch Zentrifugalkraft absolut präzise gesteuert.


    Die Vorteile überzeugen:


    - nie mehr den Motor neu starten
    - Zeitgewinn
    - ermüdungsfreieres Fahren
    - keine dicken Arme mehr
    - bessere Konzentration auf die Strecke
    - deutlich mehr Traktion im Gelände
    - deutlich mehr Kontrolle in technisch schwierigem Gelände


    Supermoto:
    - deutliche Vorteile im Supermoto beim Reinbremsen in die Kurven (extrem später Bremsen möglich)
    - komplett andere Linienwahl möglich (spitzes Reinfahren, kurzes Umlegen und digitales Herausbeschleunigen)


    [Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/IMG_4285(800x600).jpg]
    Video


    Wenn irgendöpper sones teil hett,
    bitte mälde wott das umbedingt mal probefahrää :smiling_face:


    Für Supermoto segs ned so de hammer, aber für Enduro s härtischt 8o


    Rekluse WWW

    Einmal editiert, zuletzt von ravi ()

  • jo för euchi KTM's ond so esches secher en gueti sach wennder gönd go dräckele :face_with_tongue: aber es rönnbike brucht das ned!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ich bes mal en lc4 met dere kupplig gfahre en absolute güsel fendich. wenn en stutz durabfahrsch hänkt sie us und wennt nacher gas gesch holperets und gumpets mega. denn besch hogerab die ganz zyt nur am brämse und s apacke esch ned würklech zaghaft.


    aso i fendes en seich aber muesches usprobiere elecht passts der ja


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • wow isch ja voll geil...!


    das hilft sicher andersch


    wird im rennsport scho lang brucht?

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

  • ich tscheggs eifach ned ganz! bem abremse i de korve esch doch das scheiss egal öbd son kopplig hesch oder ned? oder brenge der das fertig das dete de motor abwörgt :confused_face: ! das goht jo gar ned?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    ich tscheggs eifach ned ganz! bem abremse i de korve esch doch das scheiss egal öbd son kopplig hesch oder ned? oder brenge der das fertig das dete de motor abwörgt :confused_face: ! das goht jo gar ned?


    Im Gländ brämst mer aber ebä vor allem hine. Vore würsch ja grad wegrutsche.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Cooli sach....würdi au gern mal probe fahre:D


    Am beste bim GasGas testtag....ravüüüü mir verstönd ois:P :smiling_face_with_horns:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Isch doch irgendwie schaad, am schluss fahrsch de Töff gar nüm selber! Chömer gad en Autopilot iiboue *zynischsei* :face_with_rolling_eyes:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • ich gsee scho... da fahred di wenigschte offroad *g*
    aber de spike hett glaub traumatischi erinnerige ane bauschtell vor 3jahr oder soo :face_with_tongue:


    wer scho geil für so richtig extremi wägli sowas uuszprobierä :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von ravi
    aber de spike hett glaub traumatischi erinnerige ane bauschtell vor 3jahr oder soo :face_with_tongue:


    So schlimm isches schonöd gsii.. obwohl mit so Metzler Strassereifeli chuntmer im Dräck nöd so vorwärts :face_with_rolling_eyes:.


    Wür eigendlich gern (wider fallsmer das so näne chan *g*) mal chli goge dräckle.. aber weder Töff no Gländ dezue....

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    ich tscheggs eifach ned ganz! bem abremse i de korve esch doch das scheiss egal öbd son kopplig hesch oder ned? oder brenge der das fertig das dete de motor abwörgt :confused_face: ! das goht jo gar ned?



    jo ebe eifach för bikes wo em gländ fahre esch das öppis .. of de normale str. bruches jo ned!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ich glaub die Rekluse chänt scho Zuekunft si im Offroad. Sicher vorallem im Enduro Berreich. Ob sich das au im MX wird duresetze chan ich mir jetzt grad nonnig vorstellä.
    Wie gseit, isch es viellicht d'Zuekunft. Ich glaube momentan isch sie eifacht no zwenig usgrieft.
    Ich schaff halt gern mit dä Kupplig bim Motocross fahre und chan mer bim beste willä nöd vorstelle, mit ä Rekluse zfahre.


    Das Argument mit em abwürge verstahn ich au nöd ganz. Han glaubs im MX no nie dä Motor abgwürgt.


    Ich bin erst dänn begeisteret, wänn die erste WM Pilotä so eini erfolgriech fahret.

  • Zitat

    Im Gländ brämst mer aber ebä vor allem hine. Vore würsch ja grad wegrutsche.


    Spike


    Du würsch na stuune wie fescht das vorne chasch drilange im Dreck.


    D'Rekluse hät i mine Auge nur im Endurobereich Zuekunft. De mitem Motorabwürge passiert der vorallem bi Uffahrte oder wenn unerwartet muesch stahbliibe i unwegsamem Gländ.


    So richtig fein wirds denn wenn di hinder Brems uf di linngi Hand umbaut häsch. Chasch schön mit beidne Bei anestah wod wotsch und mit de Händ schön fiinfülig de Töff bediene.

  • Zitat

    Original von Neeri


    Spike


    Du würsch na stuune wie fescht das vorne chasch drilange im Dreck.


    Da muen ich am NEERI rächt gäh. Uf ä Spitzkeri zue, lang ich vorne und hinnä, voll innä!!!!