Darf ich vorstellen....

  • Zitat

    Original von maini



    gymischüeler hend schliesslich au gnueg ferie zum ga schaffe z'gah... :grinning_squinting_face:


    aight ;)! wott rächt hesch hesch rächt ... das send doch alles schöggeler :P! (ned persöhnlich neh :D)

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Hihihi hend ja eigentlich Recht! Aber simmer erlich, jedi Sekunde wod ide Schuel hocksch isch vergüdeti Lebesziit, bis ufde Fakt, das nacher en abschluss hesch! Sust ischs e Folter! :evil2:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • soodeli ich bin jetzt wider dihei... han si am samstig morge mit 9km gholt und jetzt stat sie mit knapp 650km ide garage :grinning_squinting_face: es isch eifach de hammer!


    Grüessli Stephan der glückliche :ugly:

  • Zitat

    Original von Stephan
    soodeli ich bin jetzt wider dihei... han si am samstig morge mit 9km gholt und jetzt stat sie mit knapp 650km ide garage :grinning_squinting_face: es isch eifach de hammer!


    Grüessli Stephan der glückliche :ugly:


    hehe guet guet :)! denn hesch sie jo jetzt denn langsahm igfahre ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • hey gratuliere zo dim neue bike!!!!!! gseht guet us aber mini blaue esch schöner:hehe: vel spass met dim neue baby ond take care! hey öbrigens wie heisst sie?

  • Zitat

    Original von Linkin


    passisch ufd phoebe uf gäl...:D


    Phoebe--->Die leuchtende :ugly:

  • mir gfallt sie au gut (jedoch het dä bon..irgendwas scho rächt), aber erlich gseit währ ich froh het ich im nachhinein ah schwarzi chönä uss suchä, denn diä gfallt mir persöndlich viel besser wie diä blau....


    viel spass dä mit!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Isch scho edel aber die blau hät mer au besser gfalle...Kawas müend für mich eifach lüchte... :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:

    The World is yours...

  • Ich find sie super in schwarz, mir het z blau nie würkli gfalle uf er Kawa, gseht nit würkli sportlich us.
    Auso immer gueti fahrt mit der Phoebe!

    Take a walk on da house side!

  • Ussr Heck gfallt mir au alles. Schwarz gseht guet us, Blau het abr au schön usgse..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • ja schwarz isch definitiv geil...


    es bestätiged mich i mim winter-projekt (na streng gheim) :evil2::evil2::evil2::evil2::evil2:


    hahaha


    Mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!




  • waaaaaaaaaaaaaaaas'????


    wird dis silberfüchsli eventuell zum schwarze schaaaf?????

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • who knows who knows....


    aso favorisiert wird zur ziit na pink mit hellgeele pünklti oder sternli...


    oder so es frechs chlebband-design...


    :ugly5::ugly5::ugly5::ugly5::ugly5:


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!



  • Heeey sSchwarze Schaaf bin doch ich scho.... :arsch:

    The World is yours...